quote:Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Komen wel drie of vier "grote" meneren mee om mij te dragen als het nodig is, is dat een probleem ?
Ja, zoiets wil je toch niet missen.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:38 schreef Mirage het volgende:
Hahaha![]()
![]()
Een beetje modder houdt L-W niet tegen
Ik weet niet of ik nu nog ga. Reden is deels het weer. Als jullie waren gegaan had ik wel gereden zoals afgesproken. Morgen even kijken wat ik doe. Mirage, kun jij je mop nummer misschien even mailen?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:25 schreef Natalie het volgende:
Steenz en ik hadden ons onder voorbehoud aangemeld voor de meeting, maar hebben besloten om niet te komen. Redenen staan hierboven al vermeld. Daar komt nog bij dat mijn zus dit weekend gaat verhuizen en ik dus ook nog fijn inpak-madame mag spelen. Al met al is het dus een gevalletje: ongelukkige timing.
livE & Lynx: sorry dat mede hierdoor mogelijk ook jullie plannetjes in de war raken. Kunnen we 't een beetje goed maken door jullie uit te nodigen voor de thee?
Ja hoor, doen ze welquote:Op donderdag 13 april 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doen jullie wel lief tegen verlegen mensjes?![]()
Ik ookquote:Op donderdag 13 april 2006 22:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, zoiets wil je toch niet missen.
Ik ben gek op spoken![]()
![]()
Volgens mij is het daar nu al een modderzooiquote:Op donderdag 13 april 2006 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het weer valt mee livEliveD! De baggernacht is verschoven naar zaterdag op zondag.
Ik had ergens een linkje gepost.
Wandelschoenen aan en modder gaat er wel uit in de wasquote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar nu al een modderzooi![]()
U heeft mailquote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar nu al een modderzooi![]()
Nou ja ik zie wel, even kijken wie er overblijven .quote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wandelschoenen aan en modder gaat er wel uit in de was![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow... je bedoelde de grote menerenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
tomaatjes zijn gezond !quote:Op donderdag 13 april 2006 22:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
duh... tuurlijk niet
![]()
( zelf bloos ik over best veel dingen maar ik doe en zeg gewoon alles)
En een ander ziet het toch niet in het donkerquote:
Dat laatstequote:Op donderdag 13 april 2006 22:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow... je bedoelde de grote meneren![]()
Ik dacht dat je ook nog steeds bang voor de anderen was
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:03 schreef Tha_BlonT het volgende:
Zal overigens in de lente weer eens wat meer foto's nemen, is toch handig als je er op fietsafstand vandaan zit
quote:
Je rammelt met kettingen?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow you poor sweety, don't be affraid.
Ik maak alleen maar een boel lawaai
Hej dat vinden de dieren niet leukquote:Op donderdag 13 april 2006 23:06 schreef nokwanda het volgende:
ow you poor sweety, don't be affraid.
Ik maak alleen maar een boel lawaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |