Morgenavondquote:Op donderdag 13 april 2006 21:08 schreef Elvi het volgende:
Wanneer is het nou? Staat het nog niet hier of ben ik gewoon scheel?
(ok ik verwacht opmerkingen dat ik gewoon scheel ben)
Dat ligt eraan wat je "op tijd" vindt natuurlijk!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:11 schreef Alicey het volgende:
Overigens nog een klein voorbehoud van mijn kant : De vraag of ik op tijd weer thuis ben, maar ik denk het wel.
Ik geloof dat jullie iets van 20.00 weg willen? Dat zal dus in ieder geval daar voor moeten zijn dan.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je "op tijd" vindt natuurlijk!
Ooh, vóór de meet! Ja, aan zo'n vertrektijd zitten we inderdaad wel te denken.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik geloof dat jullie iets van 20.00 weg willen? Dat zal dus in ieder geval daar voor moeten zijn dan.
Barra, Gaai, Mirage, Oversight, Ingrid, Ik. Verder weet ik het niet zeker.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En Jawel![]()
![]()
![]()
Het is me gelukt; ik kom ook![]()
Heb een paar oud collega's zo gek gekregen dat ze mij er naar toe brengen en helpen daar waar nodig is, lief he![]()
Dus spoken "Here I come"
Komen wel drie of vier "grote" meneren mee om mij te dragen als het nodig is, is dat een probleem ?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:08 schreef gaai het volgende:
Ik zie dat 'Het Grote Afzeggen' is begonnen......![]()
Máár dat LW wél meegaat?!![]()
ik ben ook gewoon nog van de partij hoor.....
In een donker/eng bos met potentiële monnik-geesten-toestanden kunnen er niet genoeg 'grote meneren' bij zijn, wat mij betreft , maak je niet drukquote:Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Komen wel drie of vier "grote" meneren mee om mij te dragen als het nodig is, is dat een probleem ?
wheelchairquote:Op donderdag 13 april 2006 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
LW: Mag ik vragen waarom je gedragen moet worden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |