Totaal toch maar 6 pers.? Met een beetje op elkaars schoot zitten moet het prima gaan lijkt me.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
A) mijn kontvlees groeit gestaag
B) EW heeft een Bushmans ass![]()
C) wij zijn gewend aan Afrikaanse toestanden dus het past altijd.![]()
Oh ja dat past wel inderdaad. En dan zitten ze nog allemaal netjes in de gordels ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen als Lynx meegaat, en anders moeten er 3 op de achterbank... Beetje proppen.
Echt niet! Je gaat maar mooi mee!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:27 schreef VD het volgende:
Afmelding. Veel plezier morgen!
Jij vuig addergebroed! Jij gaat gewoon mee!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:27 schreef VD het volgende:
Afmelding. Veel plezier morgen!
En sLynx ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
JE MOET!
Ja, en als 't dan een jongen wordt, dan noemen we 'm Reinierquote:Op donderdag 13 april 2006 14:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als je het niet verwácht, komt het natuurlijk wel als een enorme verrassing.
ja, zo ziet mijn tvp eruit
Ja. Jammer, maar voor Nat niet zoveel aan te doen!quote:
Ik kan me eik niet herinneren dat het ooit anders is geweest bij Solse Gat meets..quote:Op donderdag 13 april 2006 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee weet ik, maar vind het gewoon erg jammer dat er zoveel uitvallers zijn....
Ze durven gewoon niet!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan me eik niet herinneren dat het ooit anders is geweest bij Solse Gat meets..
quote:
Niet erg. Genoeg water in de buurtquote:Op donderdag 13 april 2006 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, ik schijt ook 7 kleuren morgen waarschijnlijk.
Ik neem wel lege potjes mee. Mijn verfvoorraad is net een beetje uitgeput van de activiteiten van de afgelopen week.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:03 schreef Natalie het volgende:
[..]
Niet erg. Genoeg water in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |