Ik heb deze:quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:38 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet wat wel of niet vrouwelijk is, maar elegant kan je ze niet noemen neej en ze vallen wel mee kwa zwaarte
, 't zijn van die berg-achtige-maar-niet-van-die-peperdure schoenen en ze lopen zó lekker!
![]()
Als je ze niet aantrekt en je loopt tegen de helling op bij het gat dan zou je jezelf bijna voor je hoofd slaan.quote:
vétquote:
Weet jij hoe dat gaatquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:38 schreef Oversight het volgende:
[..]
en slikken, weet je nog hoe dat gaat?
Minstens.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Wat denken jullie, zal ik sneeuwkettingen om doen voor de modder?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hell yeah! We're going to be the shoe-bombsquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:51 schreef gaai het volgende:
[..]
vét![]()
dit zijn de mijne
[afbeelding]
photographed live, in front of a feline audience !![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:38 schreef Oversight het volgende:
[..]
en slikken, weet je nog hoe dat gaat?
Heb jij niet een speciale draagstoel met van die stokken voor de dragers. Kun je je baljurk aantrekken en erin plaatsnemen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
doe er ook gelijk een neger met een palmblad bijquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij niet een speciale draagstoel met van die stokken voor de dragers. Kun je je baljurk aantrekken en erin plaatsnemen.
Zoiets:
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doe er ook gelijk een neger met een palmblad bij
Handig! Wel met Vibram-zolen tegen het wegglijden?quote:
Neu... ik ben lichtgewicht. Een van die sterke mannen van LW kan mij op een schouder wel meedragen. Ik doe er ook sporen bij aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Handig! Wel met Vibram-zolen tegen het wegglijden?
Heb nog wel ergens een zweepje liggenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu... ik ben lichtgewicht. Een van die sterke mannen van LW kan mij op een schouder wel meedragen. Ik doe er ook sporen bij aan![]()
![]()
Zo zie het er vanavond waarschijnlijk voor mij uitquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij niet een speciale draagstoel met van die stokken voor de dragers. Kun je je baljurk aantrekken en erin plaatsnemen.
Zoiets:
[afbeelding]
Dan denk ik dat ik mijn zwarte leren pakkie ook maar aantrek. Heb ergens ook nog wel een paar handboeien liggen... o ja.... die hangen aan mijn bedquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb nog wel ergens een zweepje liggen
Als je lief bent mag je ze kussenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |