quote:
Misschien handig !
Als ik het goed heb (ik heb nooit gereden dus heb hier eigenlijk nooit precies op gelet tot mijn grote schaamte), zal dit de route zijn: Of gaan we op een andere plek het bos in ?????
Vanaf Utrecht/Amsterdam/AmersfoortKomende vanaf Utrecht/Amsterdam/Amersfoort kiest u voor de A1 Amersfoort richting Apeldoorn. U neemt de afslag Stroe/Garderen. Garderen aanhouden. Midden in Garderen aangekomen treft u een T-splitsing. Hier gaat u links (richting Putten). Meteen op de kruising die dan volgt gaat u rechts. Richting Speuld.
In Speuld aangekomen, na de bijzonder hoge verkeersdrempel, gaat u links. Het Boshuis staat dan aangegeven. U rijdt een kleine 2 kilometer rechtuit en komt weer bij een verkeersdrempel. Hier rechtdoor. Het Boshuis ligt na 50 meter links.
Vanaf ApeldoornU neemt de Amersfoorste Weg (langs de Koningin Juliana Toren) richting Nieuw Milligen. Bij de rotonde aangekomen gaat u rechts, richting Harderwijk. 2e rotonde links (afslag Speuld).
U rijdt het dorpje Speuld door en na de scherpe bocht (die naar links gaat), neemt u de eerste rechts (na Snackbar het Speuldje, welke u aan de linkerkant treft). Het Boshuis staat dan aangegeven. U rijdt een kleine 2 kilometer rechtuit en komt bij een verkeersdrempel. Hier rechtdoor. Het Boshuis ligt na 50 meter links.
en dan doorrijden tot je niet verder kan.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill