Echt niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
play offs? Daar doen wij in Den Bosch niet aan.![]()
Na 1 of 2 rondes liggen ze eruitquote:Op donderdag 13 april 2006 12:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Zelfs Zwolle doet eraan mee.![]()
Willem II heeft de playoffs niet meegerekend zelfs in de prijzen, gratis toegang voor thuiswedstrijden en uitwedstrijden is het busvervoer gratis.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:24 schreef ErikT het volgende:
PSV had de playoffs in de seizoenkaart zitten. Ze wisten daar toch al dat ze kampioen gingen worden. Volgens mij willen alle andere clubs gewoon geld eraan verdienen.
Sparta had dacht ik de nacompetitie in de seizonkaart zitten.
Ik weet het nog niet, in principe zou ik wel heen moeten maar idd als niemand gaat gheeheh dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 12:54 schreef ErikT het volgende:
Maar je gaat wel? DE beste actie zou zijn als niemand ging.
Niet iedereen is tegen he.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:54 schreef ErikT het volgende:
Vroeger ja, vorig seizoen zou je ook geen Europees gehaald hebben met een 6de plek!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:44 schreef RedFever007 het volgende:
Hier bij FCGroningen kosten de kaarten iets van 13 euro per stuk per keer als je voor dinsdag a.s. een kaart koopt. Dus 39euro per persoon. Wij gaan met 4 mensen dus 156 euro, vind ik veel geld.![]()
En inderdaad wij staan nu 6e kunnen niet meer 7e worden en vroegah zouden we nu dus gewoon Europa ingaanStraks hebben we helemaal niks en gaat de nummer 9 er met onze UEFA cup ticket ervandoor
![]()
Playoffs
Go FC Grunnen Go!!![]()
ik ga niet in ieder geval, ze kunnen die hele playoffs in hun haar smeren!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:54 schreef ErikT het volgende:
Alleen de KNVB, Derksen en de clubbesturen zijn voor, zover ik weet. Ik ken niet één supporter die voor is.quote:
Met Ajax en PSV in de bekerfinale dit seizoen met de oude regels wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vroeger ja, vorig seizoen zou je ook geen Europees gehaald hebben met een 6de plek!
Dat verwacht ik ook, en dan is het 'gewoon' uitverkocht en 'dus' een groot succesquote:Op donderdag 13 april 2006 13:05 schreef Cart_man het volgende:
Veel fanatieken gaan niet. Dagjesmensen komen wel...
Zou jij ook naar playoffs gaan voor een geldprijs? Zoals nummers 10 t/m 13 nu hebben?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zou sowieso wel gaan, club gaat bij mij voor principes.
Ow daar heb ik nog niks over gehoord?? Maar ik denk het wel ja... Geld is goed voor de club..quote:Op donderdag 13 april 2006 18:05 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zou jij ook naar playoffs gaan voor een geldprijs? Zoals nummers 10 t/m 13 nu hebben?
Tuurlijk het was allemaal wel beklonken, maar wat voor geluiden zijn er nu echt tegen de play-offs geweest. Verder dan wat gemopper is het nooit gekomen. De SOVS heeft weer 70 brieven gestuurd, maar als gewoonlijk niks bereikt. Welke supporters (vereniging) is/zijn alsnog op de barricades gaan staan?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:59 schreef MaxPower het volgende:
Zitten slapen? We werden voor een voldongen feit gesteld!
Daarom zijn ze ook zo lekker makkelijk als gesprekspartner. Je zet ze erbij en doet alsof je geinteresseerd bent in de mening van de supporter om vervolgens niet naar ze te luisteren en ze met een tevreden gevoel naar huis te sturenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:16 schreef Staanplaats het volgende:
Eens. Maar zij worden vaak (helaas) wel als gesprekpartner gekozen voor de supporters. Terwijl ze werkelijk nog nooit wat gepresteerd hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |