Nou ja, toen ik erachter kwam dan hequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:56 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Nou ja, gelijk... Zo'n 3/4 schooljaar na de eerste werkgroep![]()
Neeee, ik ben te laat!quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Seppuku
Koboyashi
Nakadai
Deze andere?
Ach, ik ga wel Mario Party spelen, want dat boek schiet niet opquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
We blijven in Azie. Sorry mamamiep.
Dat is natuurlijk goed. Had niet verwacht dat dit plaatje zo snel herkent zou worden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
sympathy for mr vengeance van chan wook park
Is het niet dat nummer wat ook bij Requim for a Dream gebruikt wordt. Lux Aeterna van iemand. Volgens mijn playlist.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:57 schreef EricusMaximus het volgende:
Im Westen Nichts Neues?
Is het niet, maar dan kan ik deze vraag posten, zonder erg off-topic te gaan:
Wie weet welk nummer er wordt gebruikt in de asian screen reclames op mtv? Nu zit het onder de film Cure, maar ze hebben het al vaker gebruikt. Het is een klassiek stuk, erg opzwepend. Ik dacht eerst aan Oldboy, maar kan het niet vinden op de soundtrack.
Inderdaad! Natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Is het niet dat nummer wat ook bij Requim for a Dream gebruikt wordt. Lux Aeterna van iemand. Volgens mijn playlist.
tis vooral voor en na WO1.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:44 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik ken eigenlijk maar weinig films die zich tijdens WO 1 afspelen.
Joyeux Noël?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |