Het hart vloog gewoon in de fik. Klaar. Het is geen ER, dus ze zullen het ook niet verder uitbreiden.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoiets zeiden ze wel, maar toch vind ik het écht heel vreemd.
Dat was inderdaad vaag, maar er staat nu een goede uitleg in dit topic. Één die ik zo snel mogelijk weer wil vergeten overigensquote:Op woensdag 19 april 2006 16:19 schreef Nesle het volgende:
God lol ER. Hoe vaak wordt dat nu al niet herhaald
Vind het nog wel geweldig
Maar met GA snapte ik die zwangere vent verhaal ook niet echt ^^
Seriously!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:12 schreef Nesle het volgende:
Serieus. Dat zei Burke.
[...]
Ze zijn er serieus niet verder op ingegaan![]()
Super, thankz, die zocht ik al!!! Echte GA-muziekquote:Op woensdag 19 april 2006 09:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Van KT Tunstall laatst (geloof vorige week) Suddenly I See. En deze week van haar Other Side Of The World.
oh leuk vanavond even de herhaling opnemen!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:38 schreef Nesle het volgende:
Vandaag was er Behind the scenes bij Oprah.
Alex heeft in RL gewoon al 5 kids
Vertel vertel vertel!!! Ben nieuwsgierig!!!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:51 schreef Nesle het volgende:
Ja je ziet wel wat dingen die nog niet zijn geweest idd.
Dus voor de mensen die dat NIET willen zien.
Kijk niet
Ik vond het wel ff leuk.
Ik moest zo lachen om die vent, nadat Burke en George dat hadden verteld aan m.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Het hart vloog gewoon in de fik. Klaar. Het is geen ER, dus ze zullen het ook niet verder uitbreiden.
heeft t niet te maken met de combinatie alcohol om te ontsmetten en iets van warmte of dichtbranden van iets?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:12 schreef Nesle het volgende:
Het is wel is vaker gebeurd maar het is een zeldzaam verschijnsel.
Ze zijn er serieus niet verder op ingegaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |