Dat is dus het theme-nummer. Ongeveer.quote:Op zondag 23 april 2006 16:27 schreef QyRoZ het volgende:
Ik luister Psapp - Cosy In The Rocket voor de eerste keer, best vaag.
Er staat wel bij dat ze eind juni met de herhalingen beginnen. Misschien gaan ze gewoon door, maar het zal wel weer nietquote:Op zondag 23 april 2006 14:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja beter, want moet woensdag altijd vroeg op.. Is het dan ook al bekend tot wanneer GA precies doorgaat?
Nou, geef mij maar GA. Maar wellicht kunnen ze ook gewoon beide serieus uitzendenquote:Op zondag 23 april 2006 20:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
De eerste paar heb ik niet eens gezien, dus die ga ik wel proberen te kijkenHoop dat Gilmore Girls weer terugkomt ipv GA.
everwood zou ik ook wel weer terug willen zien... ipv zaterdag avondquote:Op maandag 24 april 2006 10:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, geef mij maar GA. Maar wellicht kunnen ze ook gewoon beide serieus uitzenden
Nou, ze mogen GA wel laten staan van mij. Precies op de tijd dat mijnquote:Op maandag 24 april 2006 10:49 schreef DreamAway het volgende:
[..]
everwood zou ik ook wel weer terug willen zien... ipv zaterdag avond![]()
maarja Desperate Houswives, Everwood, Gilmore girls en Grey's Anatomy kan allemaal niet![]()
quote:
dat magquote:
Ja, GA is natuurlijk ook leuk, maar als het op zomerstop gaat.. Dan maar GGquote:Op maandag 24 april 2006 10:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, geef mij maar GA. Maar wellicht kunnen ze ook gewoon beide serieus uitzenden
Desperate Housewives is er ook nog opquote:Op maandag 24 april 2006 10:51 schreef Koningin het volgende:
Nu kan ik het aansluitend aan CSI Miami kijken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nesle op 24-04-2006 17:14:35 ]Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
Ben hier niet zo gecharmeerd van, en de foto's geplaatst door Koningin vind ik echt niet kunnen.quote:Op maandag 24 april 2006 15:57 schreef Nesle het volgende:
Dinsdag 25 april: Let it Be
Meredith .... dokter Bailey
flauw hoor.... Dit kun je tog geen spoilers noemen, wat zie je nu helemaal? Van mij mag t best!quote:Op maandag 24 april 2006 17:11 schreef Molline het volgende:
[..]
Ben hier niet zo gecharmeerd van, en de foto's geplaatst door Koningin vind ik echt niet kunnen.
Ga a.u.b. ergens anders spoileren!!!![]()
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 24 april 2006 17:11 schreef Molline het volgende:
[..]
Ben hier niet zo gecharmeerd van, en de foto's geplaatst door Koningin vind ik echt niet kunnen.
Ga a.u.b. ergens anders spoileren!!!![]()
Het gaat me vooral om die tweede foto. Ja, het geeft natuurlijk niet de hele clou van de aflevering weer, maar toch wel íets.quote:Op maandag 24 april 2006 17:25 schreef Koningin het volgende:
Tja, ik zie ook geen spoiler-gevaar in de foto's. De spoilerfoto's heb ik juist niet geplaatst.
Maar als er echt mensen zijn die ze niet willen zien, dan haal ik ze wel weg.
Dacht dat het misschien een leuke toevoeging zou zijn.
Daarom heb ik die foto ook geplaatstquote:Op maandag 24 april 2006 17:27 schreef marit1978 het volgende:
laat staan !
poh... die Burke is een mooie kerel
Ik vind van wel iigquote:Op maandag 24 april 2006 17:25 schreef Koningin het volgende:
Tja, ik zie ook geen spoiler-gevaar in de foto's. De spoilerfoto's heb ik juist niet geplaatst.
Maar als er echt mensen zijn die ze niet willen zien, dan haal ik ze wel weg.
Dacht dat het misschien een leuke toevoeging zou zijn.
Die val is ook in het voorstukje van GA te zien, niet echt een spoiler dus...quote:Op maandag 24 april 2006 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om die tweede foto. Ja, het geeft natuurlijk niet de hele clou van de aflevering weer, maar toch wel íets.
Maar als je ze niet spoilerend vindt, dan mag je ze best laten staan van mij.
Ik kijk nooit naar voorstukjes omdat ik van mening ben dat er altijd teveel in wordt weggegeven, die vlieger gaat dus niet opquote:Op maandag 24 april 2006 17:43 schreef Quispi het volgende:
[..]
Die val is ook in het voorstukje van GA te zien, niet echt een spoiler dus...![]()
Oh, dan vind ik het verder ook geen probleem. Ik bedoel, die dingen zijn dus al openbaar.quote:Op maandag 24 april 2006 17:43 schreef Quispi het volgende:
[..]
Die val is ook in het voorstukje van GA te zien, niet echt een spoiler dus...![]()
prima idee.quote:Op maandag 24 april 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het toch een beetje zuur dat dan die foto's niet geplaatst mogen worden, kan het anders niet onder linkjes, en dat erbij vermeld wordt dat het foto's zijn van de voorstukjes?
Dan kan iedereen zelf bepalen of ze er op klikken.
Eigenlijk is het allemaal ook veel gedoe om weinig foto's![]()
Nou, ik heb die hele gallerie bekeken en geen enkele foto vind ik spoileren moet ik zeggenquote:Op maandag 24 april 2006 19:05 schreef Koningin het volgende:
Dan doe ik het in het vervolg zo:
Spoilerfoto 1
Spoilerfoto 2
OK?
Eensquote:Op maandag 24 april 2006 20:31 schreef Molline het volgende:
Je plaatst geen plaatjes van gebeurtenissen uit afleveringen die nog komen gaan, makkelijk zat.
Wat is de benaming v.h. bestand?quote:Op maandag 24 april 2006 20:17 schreef Nuna het volgende:Heb nu wel een hele grote spoiler gezien. Volgende week ben ik er niet, dus ik heb die aflevering alvast gedownload. Ik even kijken of het de goede was, nou volgens mij niet
![]()
![]()
![]()
Ik zie al wat ik fout heb gedaan. Op tv.com telden ze gewoon door, dus er stond dat volgende week aflevering 18 kwamquote:
Oja, die!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik zie al wat ik fout heb gedaan. Op tv.com telden ze gewoon door, dus er stond dat volgende week aflevering 18 kwamDus ik heb nu Greys.Anatomy.S02E18.
Alleen het moet dus de 9de zijnHet was echt een vette spoiler
![]()
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef Skaai het volgende:
Dat laatste lift-stukje![]()
Hartverscheurend, bijna een traantje gelaten
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef Leandra het volgende:
Stomme MacDreamy... in dr nek hangen en dan zeggen dat t niet kan![]()
Erg, erg moeilijk. Ik zou denk ik in ieder geval niet zo voobarig zijn om mezelf te laten castreren, terwijl er nog niets aan de hand is. Als mijn leven ervan af zou hangen, zou ik het wel doen. maar het blijft echt eenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:56 schreef rena het volgende:
En die vrouw die haar voortplantingsorganen en zo laat weghalen, moeilijk zegWat zouden jullie doen bij zo'n grote kans op kanker?
Maar het kutte daaraan is, als je zelf je kinderen baart geef je de meisjes misschien ook wel dat gen mee. Gezien al die gevallen in haar familie is het nogal erfelijk. Dan maken zij later misschien ook kans op die vormen van kanker.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef marit1978 het volgende:
ik weet 't niet .. wel kinderen willen ..
ik denk dat ik 'snel' aan kindern zou beginnen
en pas ná de kinderen tot operatie over zou gaan.
Qua baarmoeder/eierstokken dan ..
Borsten kunnen meteen wel weg.
ik vond het zo erg in de lift! ik zat echt van 'toe nou, doe nou iets, zoen haar nou' maar nee hoor....quote:Op woensdag 26 april 2006 08:00 schreef dewitteparel het volgende:
Team Meredith gaat zo winnen van Team Satan... dat gaat echt nooit werken tusen die twee. + Addison was echt lelijk gisteravond, wat the fuck had ze met haar haar gedaan?Meredith
Ik had juist zoiets van: Nee Nee! Niet doenquote:Op woensdag 26 april 2006 10:10 schreef MaJo het volgende:
Dat eindeIk wilde echt uitschreeuwen dat hij haar moest zoenen
Alex en Izzie![]()
Maar Addison begint er steeds afschuwelijker uit te zien... vraag me echt af hoe dit gaat aflopen!!! De spanning in de lift op het einde was echt te heftig!!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:49 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik had juist zoiets van: Nee Nee! Niet doenMeredith zeurt, Addison niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |