Ik denk dat hij vraagt of er in de trailer spoilers over de film zitten.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:16 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Pardon? Ik geef een link naar een trailer van de nieuwe film met Kiefer, en dan begin jij te zeiken over spoilers? Sommige mensen gooien dat woord links en rechts maar rond, zonder na te denken. Wat spoil ik in vredesnaam over 24 met het posten van een link naar de trailer van een compleet ongerelateerde film?
ik denk dat hij het bedoelde als grapje omdat er steeds over spoilers gezeurd wordt hierquote:Op donderdag 13 april 2006 21:37 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vraagt of er in de trailer spoilers over de film zitten.
spoilertags plz!!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:29 schreef TC03 het volgende:
Toch vond ik de zenuwgas-verhaallijn niet echt toppie hoor.Ik heb nooit echt het idee gehad dat de bevolking echt bedreigd was, dat was wel anders in voorgaande seizoenen.
De reactie van Heller ? Wat vond je daar raar aan dan !quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef Un4 het volgende:
Had al wat moeite met de reactie van Heller, dus als hij in het complot zit zou dat mij niet geheel verbazen.
Matige TT overigens.
Ja leuk, verpest meteen het seizoen voor de mensen die 24 nog moeten kijken.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef Wytze het volgende:
[..]
De reactie van Heller ? Wat vond je daar raar aan dan !
Ik zeg als TT: "We're talking about taking down the president of the United States"
Maar dat past waarschijnlijk niet hehe
boeiend ik ben egoistquote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja leuk, verpest meteen het seizoen voor de mensen die 24 nog moeten kijken.
Kiefer bedoel jequote:Op donderdag 13 april 2006 23:20 schreef Merkie het volgende:
Eigenlijk heeft Sjek best wel een tragisch leven. Zal het hem ooit nog wel eens meezitten vraag ik me af
?
Ja heb geen idee, maar op een of andere manier kreeg ik dat idee. Zeker in dit seizoen zal ik niet raar opkijken in het geval dat het zo is..quote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef Wytze het volgende:
[..]
De reactie van Heller ? Wat vond je daar raar aan dan !
Ik zeg als TT: "We're talking about taking down the president of the United States"
Maar dat past waarschijnlijk niet hehe
Eigenlijk bedoelde ik Sjek, maar voor Kiefer geldt hetzelfdequote:Op donderdag 13 april 2006 23:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kiefer bedoel je
ik vond zn antwoorden in dat interview best stoer!
Ik had niet verwacht dat Kiefer zo ruig was.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kiefer bedoel je
ik vond zn antwoorden in dat interview best stoer!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik wilde ook wel eens een filmpje erin verwerken. is eigenlijk best simpel als je weet hoe het moetquote:
Eh....quote:Op donderdag 13 april 2006 13:34 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Eh...
Dude, wtf. Ik was alleen ff aan het dagdromen hoor. Niet boeiend.
Dit heeft geen enkele basis als achtergrond (behalve de al uitgezonden afleveringen) en tis uit de duim gezogen.![]()
Die mp4's kun je gewoon, zonder extra codecs of zo, met Quicktime afspelen. No problemo dus...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:04 schreef dapluiz het volgende:
Heeft iemand ergens een niet-mp4 promo ? Gewoon avi of wmv oid ...
Dat zou ik wel fucking afgezaagd vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:02 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg zojuist een voorgevoel, dat we Kim nog wel gaan terugzien dit seizoen. Als lokaas van henderson bijvoorbeeld, om Jack te grzen te nemen of zo.
Ja, maar ik zou het een beetje vreemd vinden als Kim echt maar even kwam om te horen dat haar vader nog leeft.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:53 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel fucking afgezaagd vinden eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |