De beste scene blijft de executie van Chapelle. Zo onnodig en nutteloos. Maar wel noodzakelijk.quote:Op zondag 16 april 2006 18:57 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nog meer geluidsfragmentjes![]()
Ik heb er volgens mij zelf ergens nog 1 liggen van Mason en Jack in dat vliegtuig uit seizoen 2, hij is alleen niet zo lang. Persoonlijk ook 1 vd beste scenes uit 24.![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 19:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zo onnodig en nutteloos. Maar wel noodzakelijk.
In principe klopt het wel. Chapelle dood makken is nutteloos, want hij heeft niks fout gedaan oid. Maar het is wel noodzakelijk, omdat Saunders anders het virus vrij zou laten.quote:
Maar dus niet onnodig, want het moest wel... ofzo.quote:Op zondag 16 april 2006 19:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
In principe klopt het wel. Chapelle dood makken is nutteloos, want hij heeft niks fout gedaan oid. Maar het is wel noodzakelijk, omdat Saunders anders het virus vrij zou laten.
Zoiets. Maar 'fundamenteel' nut of nut in de zin 'directe' gevolgen zijn twee verschillende dingen. Ofzo.quote:Op zondag 16 april 2006 19:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar dus niet onnodig, want het moest wel... ofzo.
Ik heb PB net ontdekt, daarom was ik misschien iets te enthousiast. 24 weet me al 5 jaar te boeien.quote:Op zondag 16 april 2006 19:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik nie tmeer met jou praat, je hebt mij gekwetst in het PB topic.[afbeelding]
Absoluut, krijg er nog kippenvel vanquote:Op zondag 16 april 2006 19:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
De beste scene blijft de executie van Chapelle. Zo onnodig en nutteloos. Maar wel noodzakelijk.
En waarom moet die Saunders nou zo lullig dood gaan. Hij had gewoon keihard gemarteld moeten worden door Jack totdat Saunders huilend spijt zou betuigenquote:Op zondag 16 april 2006 19:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Absoluut, krijg er nog kippenvel van![]()
Henderson krijgt gewoon een presidential pardon, dan kan Jack niks doen.quote:Op zondag 16 april 2006 19:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
En waarom moet die Saunders nou zo lullig dood gaan. Hij had gewoon keihard gemarteld moeten worden door Jack totdat Saunders huilend spijt zou betuigen. Hopelijk gaat 'ie dat wel met Henderson doen
.
Je kunt hem wel uit zetten.quote:Op zondag 16 april 2006 20:39 schreef Del_Toro het volgende:
die man is robocop, niks kan 'm breken
quote:Op zondag 16 april 2006 20:39 schreef Del_Toro het volgende:
die man is robocop, niks kan 'm breken
Ja toen was ik echt zo boos. Toen dat lompe instabiele wicht hem kappot schoot.quote:Op zondag 16 april 2006 19:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
En waarom moet die Saunders nou zo lullig dood gaan. Hij had gewoon keihard gemarteld moeten worden door Jack totdat Saunders huilend spijt zou betuigen. Hopelijk gaat 'ie dat wel met Henderson doen
.
Ik denk dat als Jack een kluis van 5 ton op Henderson gooit, laatstgenoemde toch behoorlijk zal breken hoor!quote:Op zondag 16 april 2006 19:35 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Die man moet toch een zwakke plek hebben. Z'n vrouw neerschieten hielp niet, maar er moet toch iets zijn dat 'm breekt (ik neem aan dat het seizoen wel redelijk goed afloopt)
quote:Op zondag 16 april 2006 23:21 schreef Myers het volgende:
In Robocop 2 werd hij ook door een groep mensen uitgeschakeld dmv een kettingzaag, toen moesten ze em opnieuw in elkaar zetten.
quote:Op zondag 16 april 2006 23:38 schreef -Mo- het volgende:
Wie vind Karen ook een milf?
[afbeelding]
Mmmmm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |