Goedemiddag.quote:
NOu ja, de uiteindelijke datum komt elk topic weer dichterbijquote:Op donderdag 13 april 2006 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemiddag.![]()
Ja t gaat snel met de reeks.
Voordat we een uiteindelijk de meeting hebben zitten we op deeltje 30 denk ik zo.![]()
dit is stiekem eigenlijk de lang verwachte bagger-reeks, maar dan sjiek hendig in GC ipv ONZquote:Op donderdag 13 april 2006 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemiddag.![]()
Ja t gaat snel met de reeks.
Voordat we een uiteindelijk de meeting hebben zitten we op deeltje 30 denk ik zo.![]()
Oh, nou dan gaat ie dichtquote:Op donderdag 13 april 2006 14:05 schreef remlof het volgende:
[..]
dit is stiekem eigenlijk de lang verwachte bagger-reeks, maar dan sjiek hendig in GC ipv ONZ
Tja, Juni komt voor geen meter uit, vooral door het WKquote:Op donderdag 13 april 2006 14:08 schreef purplerose het volgende:
Hoor ik nu gefluister over meeten in mei?
Mei, Juni het bier smaakt hetzelfde!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, Juni komt voor geen meter uit, vooral door het WK.
Maakt het ook uit?
Precies.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Mei, Juni het bier smaakt hetzelfde!
Voor mij niet, heb toch geen sociaal leven enzo dus ik kan zogoed als altijdquote:Op donderdag 13 april 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, Juni komt voor geen meter uit, vooral door het WK.
Maakt het ook uit?
Ik plan altijd alles op redelijk korte termijn, dus over die periode heb ik echt nog geen plannen op dit momentquote:Op donderdag 13 april 2006 14:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Voor mij niet, heb toch geen sociaal leven enzo dus ik kan zogoed als altijd
met uitzondering van 27 mei, bruiloftachtig iets
whehehehe, Gizmootjeeeequote:
Rustig! Ik ben vrij prikkelbaar op het momentquote:
Mijn troetelbeertje!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Rustig! Ik ben vrij prikkelbaar op het momentTe weinig slaap combineren met saaie colleges
Bovendien; wie zou er in hemelsnaam met jou willen trouwen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |