abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:54:52 #226
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37152115
denk nog steeds dat die gastjes al lang en breed in het land van hun ouders zitten.

[ Bericht 3% gewijzigd door zoalshetis op 21-04-2006 09:05:39 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37154045
Het is inderdaad een schande dat de daders nog niet zijn aangegeven. Ze moeten gewoon herkend zijn.

Vanochtend hoorde ik op de radio trouwens dat er nog beelden zijn van de moordenaars, gemaakt door de camera's in het shoppingcenter City2 nabij station Brussel-Noord. Deze beelden zouden van een veel betere kwaliteit zijn.
pi_37154685
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:54 schreef zoalshetis het volgende:
denk nog steeds dat die gastjes al lang en breed in het land van hun ouders zitten.
hoe zouden ze in godsnaam in het buitenland geraakt zijn ???? en dan nog wel in een ander contintent. Dan hadden ze hun identiteit moeten vrijgeven, dat doen die niet ...

en hoe ? met het vliegtuig ? auto?boot ? twee jochies van +/-16 jaar ? dat zou wel wat opvallen op school, denk ik ...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:08:24 #229
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37154784
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:04 schreef petitlapin2 het volgende:
twee jochies van +/-16 jaar ? dat zou wel wat opvallen op school, denk ik ...
Op school?? Denk je werkelijk dat dat opvalt, twee ghetto-gastjes van 16 die niet op school verschijnen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:10:45 #230
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37154855
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:37 schreef Frederic het volgende:
Het is inderdaad een schande dat de daders nog niet zijn aangegeven. Ze moeten gewoon herkend zijn.

Vanochtend hoorde ik op de radio trouwens dat er nog beelden zijn van de moordenaars, gemaakt door de camera's in het shoppingcenter City2 nabij station Brussel-Noord. Deze beelden zouden van een veel betere kwaliteit zijn.
Die gasten wordt de hand boven 't hoofd gehouden door de gemeenschap waarin ze leven. Zo gaat dat in die contreien.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_37155120
Nieuwe hoop:
quote:
Straks nieuwe beelden van daders moord Joe
vr 21/04/06 - Na hun vlucht uit het Centraal Station in Brussel zijn de daders van de moord op Joe van Holsbeek nog gefilmd. De politie geeft straks de nieuwe beelden vrij.
Het gaat om twee verschillende registraties van de daders.

De eerste beelden zijn gemaakt in de Duquesnoystraat, gelegen tussen het Centraal Station en de Grote Markt van Brussel.

Op deze beelden zijn de twee daders niet erg herkenbaar, maar het parket zou de beelden straks toch vrijgeven.

De hoop blijft dat er daardoor nog meer tips zullen binnenkomen die de identificatie van de daders mogelijk zullen maken.

Beelden uit City 2 zijn heel scherp
Een tweede reeks beelden is gemaakt door de camera's van het winkelcentrum City 2 in de Nieuwstraat, vlakbij het Noordstation.
In dat winkelcentrum hangen 68 bewakingscamera's die veel scherpere beelden maken dan in het Centraal Station.

De daders zouden in het winkelcentrum andere jongeren ontmoet hebben. De speurders proberen via hen de identiteit van de messentrekkers te achterhalen.

Ook de Brusselse metrobrigade controleert zijn bewakingsbeelden van de jongste maanden.
pi_37155122
Doodstraf voor deze baldadige mafkezen
de daders zijn geen mensen , kennen geen respect en horen niet in onze samenleving
de daders moeten ze het liefst dumpen in de cel en de sleutels weggoien

Iemand die op deze manier de samenleving opschudt hoort niet te leven
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_37155353
Ik heb het al gezegd ... het zou es omgekeerd moeten gebeurd zijn ... dan stond gans Belgie weer op zijn kop.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:14:31 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37156848
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:04 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

hoe zouden ze in godsnaam in het buitenland geraakt zijn ???? en dan nog wel in een ander contintent. Dan hadden ze hun identiteit moeten vrijgeven, dat doen die niet ...

en hoe ? met het vliegtuig ? auto?boot ? twee jochies van +/-16 jaar ? dat zou wel wat opvallen op school, denk ik ...
het zal niet de eerste keer zijn dat een dader snel naar het land van 'herkomst' gaat en daarbij geholpen wordt door familie of vrienden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37157164
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:08 schreef Ringo het volgende:

Op school?? Denk je werkelijk dat dat opvalt, twee ghetto-gastjes van 16 die niet op school verschijnen?
eerlijk gezegd wel, ja, als er net zo'n moord is gebeurd, heel het land in rep en roer staat, en hun signalement aan elke school is gegeven
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:33:21 #236
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37157396
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:29 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

het vlaams belang uitgekafferd ? ze worden hier in belgië nu op handen gedragen, lees de belgische krantenforums maar eens. alle andere politieke partijen moeten het ontgelden, behalve het vlaams belang.

en voor de rest ben je een heel naïef mens moet ik zeggen. je moet eens meer kijken naar de belgische tv, of naar het centraal station gaan in brussel. Dat krapuul lacht gewoon met deze moord. Als interviewers hen ondervragen lachen ze gewoon en zeggen ze dat elke dag mensen sterven ... moest dat volk echt willen dat de daders werden opgepakt, was dat al lang gebeurd ... denk je echt dat niemand uit hun omgeving die jongens kent ? dat niemand hen al had kunnen aangeven ?
Het krapuul lacht ermee ja, maar dat is nu net het volk dat daar op het centraal station rondhangt. Kan je je net zo goed afvragen hoe representatief het is als je alleen die derde-generatie-hangjongeren gaat ondervragen die nu net verantwoordelijk zijn voor de toestanden die jij en ik elke dag in grootsteden kunnen ervaren.

En ja, het Vlaams Belang zou uitgekafferd worden bij zo'n optocht, ja. Om de eenvoudige reden dat het grootste deel van de Vlamingen niet wil dat zij die moord gaan uitbuiten om politiek gewin. Dat ze net nu op forums op handen worden gedragen is al een mooi teken dat ze dat gemakkelijk genoeg zou lukken, terwijl het grootste deel van de Vlaamse bevolking daar geen boodschap aan heeft. Die wil gewoon dat dit soort criminaliteit wordt teruggedrongen, niet dat we straks een stelletje halve fascisten aan de macht hebben waardoor de situatie alleen nóg verder escaleert.
---verdwijnt---
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:35:59 #237
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37157479
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het zal niet de eerste keer zijn dat een dader snel naar het land van 'herkomst' gaat en daarbij geholpen wordt door familie of vrienden.
Overigens zouden ze ook uit Noord-Frankrijk of Parijs kunnen komen, er hangen nogal wat Fransen rond in Brussel.
Dan zou het natuurlijk nog een stukje moeilijker worden om ze op te sporen...

Maar goed, er komen nieuwe beelden, en naar het schijnt zal de politie ook in staat zijn om een gsm-gesprek van vlak voor de moord (dat te zien was op de beelden) te traceren, dus ik heb nog steeds goeie hoop.
---verdwijnt---
pi_37157633
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:33 schreef Clourhide het volgende:

Dat ze net nu op forums op handen worden gedragen is al een mooi teken dat ze dat gemakkelijk genoeg zou lukken, terwijl het grootste deel van de Vlaamse bevolking daar geen boodschap aan heeft. Die wil gewoon dat dit soort criminaliteit wordt teruggedrongen, niet dat we straks een stelletje halve fascisten aan de macht hebben waardoor de situatie alleen nóg verder escaleert.
ja, en al de andere politici die nu op de eerste rij gaan lopen in de mars met een camera ernaast buiten niets uit zeker

en we zullen zien bij de verkiezingen van acht oktober ...
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:45:17 #239
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37157739
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:41 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, en al de andere politici die nu op de eerste rij gaan lopen in de mars met een camera ernaast buiten niets uit zeker

en we zullen zien bij de verkiezingen van acht oktober ...
Natuurlijk buiten zij het ook uit. Maar ik zal het duidelijker zeggen: wat mij betreft liever zij dan het Vlaams Belang.
Duidelijk genoeg toch?

Overigens zijn die politici wél bereid om in eigen persoon op te stappen, en het Vlaams Belang blijkbaar niet. Dat wijst er al op dat het VB blijkbaar alleen wil meedoen wanneer ze hun partij ook expliciet mogen "verkopen" aan het publiek door middel van die optocht op zondag.

Ik vraag me af welke draai ze daar weer aan zullen geven wanneer het volgende VB-propagandablaadje in mijn brievenbus belandt.
---verdwijnt---
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:48:07 #240
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37157810
Het Vlaams Belang is voor domme, slechte mensen.
pi_37157905
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:45 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Natuurlijk buiten zij het ook uit. Maar ik zal het duidelijker zeggen: wat mij betreft liever zij dan het Vlaams Belang.
Duidelijk genoeg toch?

Overigens zijn die politici wél bereid om in eigen persoon op te stappen, en het Vlaams Belang blijkbaar niet. Dat wijst er al op dat het VB blijkbaar alleen wil meedoen wanneer ze hun partij ook expliciet mogen "verkopen" aan het publiek door middel van die optocht op zondag.

Ik vraag me af welke draai ze daar weer aan zullen geven wanneer het volgende VB-propagandablaadje in mijn brievenbus belandt.
het vlaams belang moet zich in deze zaak niet verkopen, hun succes zal stijgen zonder woorden, en dat weten ze zelf maar al te goed.

wel, ik ben al die luie hypocriete democratische partijen KOTSBEU, zoals in een waalse krant (UBU)stond: MARRE DE PARDONNER. Gedaan met het politiek correct denken en vergeven. Ze moeten van die rotjochies geen arme slachtoffertjes maken, ...ze krijgen geen kansen in deze wereld, boehoe, steek dan maar een onschuldige een mes in het hart.

We moeten die schoftjes zien zoals ze zijn: crimineel krapuul.

ik heb nooit op het vlaams belang gestemd, maar vanaf nu wel, ze krijgen mijn stem, en er zijn er velen die volgen. Kijk maar op de fora van de standaard, en het volk (of nieuwsblad)
pi_37158011
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:48 schreef Ringo het volgende:
Het Vlaams Belang is voor domme, slechte mensen.
en de andere partijen zijn voor blinde hypocriete mensen
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:02:39 #243
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37158196
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:55 schreef petitlapin2 het volgende:
en de andere partijen zijn voor blinde hypocriete mensen
Alsof er geen derde weg is. Stem anders gewoon niet, dan op die varkenskoppen van De Winter.
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:06:25 #244
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37158296
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:52 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

het vlaams belang moet zich in deze zaak niet verkopen, hun succes zal stijgen zonder woorden, en dat weten ze zelf maar al te goed.

wel, ik ben al die luie hypocriete democratische partijen KOTSBEU, zoals in een waalse krant (UBU)stond: MARRE DE PARDONNER. Gedaan met het politiek correct denken en vergeven. Ze moeten van die rotjochies geen arme slachtoffertjes maken, ...ze krijgen geen kansen in deze wereld, boehoe, steek dan maar een onschuldige een mes in het hart.

We moeten die schoftjes zien zoals ze zijn: crimineel krapuul.

ik heb nooit op het vlaams belang gestemd, maar vanaf nu wel, ze krijgen mijn stem, en er zijn er velen die volgen. Kijk maar op de fora van de standaard, en het volk (of nieuwsblad)
Zo ziet 99 procent van de mensen die schoftjes ook: als crimineel krapuul.

Waarom denk je dat zowat alle grote politieke partijen (OK, uiteraard ook onder druk van het succes van het VB, maar dat doet eigenlijk niet ter zake) "veiligheid" als een van hun belangrijkste agendapunten hebben, al jarenlang?

Ik vraag me ook af wie er hier in godsnaam van die criminelen "onschuldige slachtoffers" maakt, zoals jij beweert. Heb jij iemand dat horen beweren soms, behalve dan het rondhangende collega-krapuul dat op tv geïnterviewd werd?

(En zelfs dan, zeggen dat er "iedere dag mensen sterven" is hoogstens een bagatellisering van wat er gebeurde, op zich erg genoeg natuurlijk, maar nu niet meteen wat jij beweert dat het is. Je zou het net zo goed kunnen zien als een poging om deze zaak liever niet vanuit racistisch oogpunt te beschouwen, maar vanuit algemeen-menselijk oogpunt. Nog niet zo dom bekeken van die rondhangende tiener dus.)
---verdwijnt---
pi_37158351
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:02 schreef Ringo het volgende:

Alsof er geen derde weg is. Stem anders gewoon niet, dan op die varkenskoppen van De Winter.
ik heb altijd op die konijnekop van verhofstadt gestemd, maar die is in de loop van de laatste jaren heel mijn vertrouwen en sympatie kwijt, het vlaams belang kan het gewoon niet slechter doen dan de politici die nu aan de macht zijn.

het zijn 8 oktober trouwens maar gemeenteraadsverkiezingen, moest ik in antwerpen wonen, ik wist het wel!
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:19:15 #246
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37158661
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:08 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb altijd op die konijnekop van verhofstadt gestemd, maar die is in de loop van de laatste jaren heel mijn vertrouwen en sympatie kwijt, het vlaams belang kan het gewoon niet slechter doen dan de politici die nu aan de macht zijn.
Stupide en naïeve redeneertrant. Het kan altijd slechter & het kan altijd beter.
quote:
het zijn 8 oktober trouwens maar gemeenteraadsverkiezingen, moest ik in antwerpen wonen, ik wist het wel!
Het krapuul op het pluche! Tuurlijk, werkt altijd. Al die slappe, democratische hap ook. Daadkracht, en doorzetten! Net als in 1933, toen ons Grote Voorbeeld de macht in handen kreeg geduwd.
pi_37158694
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:06 schreef Clourhide het volgende:

Ik vraag me ook af wie er hier in godsnaam van die criminelen "onschuldige slachtoffers" maakt, zoals jij beweert. Heb jij iemand dat horen beweren soms, behalve dan het rondhangende collega-krapuul dat op tv geïnterviewd werd?
waar heb jij gezeten de laatste jaren ?

tip: bekijk eens de arresten van het centrum Leman van de laatste jaren, en de wetgeving die op hun initiatief eris gekomen. Bekijk eens de budgetten die gaat naar "integrering" en opleiding van dit krapuul, en vergelijk dat budget met het budget dat naar onze "veiligheid" gaat.

Mijn portefeuillle is een paar jaar geleden gepikt op de metrolijn centraal station-herman debroux in brussel .. ik moet toegeven dat ik daar nog nooit een politieagent heb bespeurd, nog in geen mijlen te vinden.

Een werkgever mag iemand niet weigeren omdat het een vreemdeling is ... vind jij dat niet te ver gaan ? mag een zelfstandige dat zelf niet beslissen, vind je ? Men mag geen huurder weigeren omdat het een vreemdeling is, dat gaat over je eigen huis hé, maar je hebt niets te zeggen ... die wetjes komen er allemaal wel, de vreemdelingen zijn slachtoffertjes die moeten beschermd worden ... maar onze veiligheid, onze bescherming ? tja ....
pi_37158777
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:19 schreef Ringo het volgende:

Het krapuul op het pluche! Tuurlijk, werkt altijd. Al die slappe, democratische hap ook. Daadkracht, en doorzetten! Net als in 1933, toen ons Grote Voorbeeld de macht in handen kreeg geduwd.
zijn al die andere partijen zo democratisch in vlaanderen ? door de grooste partij uit te sluiten ? ik vind dat de anti-democratie ten top! ik haal niet waar ze nog het lef vandaan halen om zichzelf democratisch te noemen. Ze lachen gewoon met de stemmen van hun volk.

vlaanderen vraagt al jaren om een rechtse regering ... wat krijgen we: links links links
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:35:01 #249
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_37159089
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat voor Lonsdale-josti ben jij nou weer. Ga legerbroeken verzamelen ofzo, met je 'wreken'. Primitieve aap.
Wacht maar jongetje..tot jouw zoon/dochter het overkomt. Dan praten we nog wel eens verder.

Ik heb het van heel dichtbij meegemaakt met zo'n loverboy die zijn 'vriendin', mijn schoonzusje, zat was en haar helemaal de tering heeft geslagen...Hersenbeschadeging, gehoor voor 40% weg, etc.
Dan mag je nog zo hoog opgeleid zijn of wat dan ook, maar op dat moment wil je echt die aap de tering slaan als je zo een geliefde ziet liggen met een gehele blauw-paars gezicht.
als in goochelaar
pi_37159948
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:20 schreef petitlapin2 het volgende:
...
Bekijk eens de budgetten die gaat naar "integrering" en opleiding van dit krapuul, en vergelijk dat budget met het budget dat naar onze "veiligheid" gaat.
...
Ik ben wel benieuwd naar deze cijfers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')