Ik had te lang geslowchat. En dat spijt me heel erg.quote:Op maandag 17 april 2006 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Welke duistere praktijken zijn dat dan wel![]()
Slowchatterig semi-flirten in dit topic is dan ook not done, hoe sarcastisch de intentie ook moge zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 02:53 schreef broer het volgende:
Ik heb op mijn flikker gekregen van I.R. over mijn praktijken in semi-bikkeltijd.
Hier -------------------------------------------------------------------------------->quote:Op maandag 17 april 2006 02:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had te lang geslowchat. En dat spijt me heel erg.
Ik koppel dit op de 1 of andere manier aan het artikel wat ik net gelezen heb.quote:Op maandag 17 april 2006 02:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Slowchatterig semi-flirten in dit topic is dan ook not done, hoe sarcastisch de intentie ook moge zijn.
Dat vertaalt zich gewoon slecht op het scherm.
Dat is gewoon... onvergeeflijkquote:Op maandag 17 april 2006 02:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Slowchatterig semi-flirten in dit topic is dan ook not done, hoe sarcastisch de intentie ook moge zijn.
Welnee, da's lachenquote:Op maandag 17 april 2006 02:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
sarcastisch
Inderdaad, 't is niet de eerste de beste in ieder geval.quote:
sarcasmequote:
Zeg dat wel, hartstikke leuk voor je dochter, tochquote:Op maandag 17 april 2006 03:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad, 't is niet de eerste de beste in ieder geval.
Godver, zeg. Krijg ik ook nog eens van jou op mijn flikker. Het is geen goede nacht, geloof ik.quote:Op maandag 17 april 2006 02:57 schreef Lamon het volgende:
VERbannen..quote:Op maandag 17 april 2006 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
Maar wat is het ergste dat I.R. kan doen, broer? Je bannen?!![]()
Inderdaad. Heb gisteren met hem gebeld, hij heeft veel in petto voor haar, zegt ie. Maar we proberen nuchter te blijven hoor, eerst nog maar zien.quote:Op maandag 17 april 2006 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg dat wel, hartstikke leuk voor je dochter, toch![]()
Hij kan me persona non grata maken in semi-bikkeltijd.quote:Op maandag 17 april 2006 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
Maar wat is het ergste dat I.R. kan doen, broer? Je bannen?!![]()
Het doet me denken aan TM (trancedente meditatie). Elke concentratietraining kan helpen.quote:Op maandag 17 april 2006 02:46 schreef Yildiz het volgende:
Even zomaar, dit zag ik op mijn blackboard staan...
http://www.studietips.leidenuniv.nl/ >
http://www.leidenuniv.nl/ics/sz/so/mind/aandacht-oef.htm
kent iemand het? werkt het?
Nee. Eerst een waarschuwingquote:Op maandag 17 april 2006 03:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
VERbannen..
Da's veel erger.
Maar zover is het vast nog lang niet.
quote:Op maandag 17 april 2006 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
Hij kan me persona non grata maken in semi-bikkeltijd.
Slapen? Tis maar een suggestiequote:En wat moet ik dan in de nachtelijke uren?
Nee en ja.quote:Op maandag 17 april 2006 03:03 schreef k_i_m het volgende:
Ligt het aan mij of is 's nachts de enige periode waarin MTV nog daadwerkelijk muziekvideo's vertoont?
quote:
Daarom vroeg ik het ook.quote:
Ik heb Getsemane ook opgezetquote:Op maandag 17 april 2006 03:06 schreef Lamon het volgende:
Vrolijk Pasen, buren.
Broer, je hebt me aangestoken met je Jesus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |