Hou je niet van die fijne pimp-my-weetikveel-programma's?quote:Op maandag 17 april 2006 03:03 schreef k_i_m het volgende:
Ligt het aan mij of is 's nachts de enige periode waarin MTV nog daadwerkelijk muziekvideo's vertoont?
I know, maar die uitspraak is van een oerfokker, weet alleen niet meer van welkequote:Op maandag 17 april 2006 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was dan ook maar een suggestie![]()
Ik haat het zo ontzettend dat die ongein lichamelijk een dagelijks terugkerende verplichting is.quote:Op maandag 17 april 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Slapen?
Het is het Heilige Vuur, Lamon. Het Heilige Vuur. (Het paasvuur, zeg maar.)quote:Op maandag 17 april 2006 03:06 schreef Lamon het volgende:
Broer, je hebt me aangestoken met je Jesus.
Eensch. Maar 't schijnt nodig te zijn. Om uit te rusten en zoquote:Op maandag 17 april 2006 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik haat het zo ontzettend dat die ongein lichamelijk een dagelijks terugkerende verplichting is.
Mijn leven zou zoveel simpeler, mooier, langer en makkelijker zijn als ik dat gewoon kon laten schieten.
Geen idee. Ik heb de komende week toch vrij.quote:Op maandag 17 april 2006 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vieren ze in Ierland ook 2e paasdag? Ja toch?
Ja, dat zou ik leuk vinden. Verras me maar met wat leuks.quote:Op maandag 17 april 2006 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb op mijn flikker gekregen van I.R. over mijn praktijken in semi-bikkeltijd. Dit is mijn manier om weer in een iets beter blaadje te komen bij de vaste posters.
Misschien moet ik binnenkort ook nog eens iets voor I.R. uploaden...
Je schijnt jezelf ook te kunnen trainen om nooit meer te hoeven slapen. Trix slaapt ook maar 5 uur per nacht gemiddeld. Ik momenteel 7. Zonde tijd hoor.quote:Op maandag 17 april 2006 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch. Maar 't schijnt nodig te zijn. Om uit te rusten en zo![]()
Haha, Solomon Burke. Extreem tof.quote:Op maandag 17 april 2006 02:55 schreef ElizabethR het volgende:
Hi Guys and Girls....
Kmoet bikkelen in Nederland helaas. Maar morgen alweer terug gelukkig.
Mijn dochter heeft een 5 jarig management contract aangeboden gekregen van Solomon Burke, en ze mag mee op zijn zomertournee, leuk toch?
Dit fijne topique wordt steeds internationaler!quote:Op maandag 17 april 2006 03:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb de komende week toch vrij.
Woensdag voor een paar dagen naar brussel.
Mobilisation of shame, heb ik ooit bij De Rechtsorde Politicologisch Bezien geleerd.quote:Op maandag 17 april 2006 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
Maar wat is het ergste dat I.R. kan doen, broer? Je bannen?!![]()
Yepquote:Op maandag 17 april 2006 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Haha, Solomon Burke. Extreem tof.
Hij heeft een nieuwe verloofde (nr 6), en zij wil dat ie 150 kilo afvaltquote:Alleen hopen dat ie het nog 5 jaar volhoudt..
Nee, daar heb ik Discovery voorquote:Op maandag 17 april 2006 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hou je niet van die fijne pimp-my-weetikveel-programma's?![]()
Ik zit zo'n beetje op 6, denk ik. En dan aan het eind van de week instortenquote:Op maandag 17 april 2006 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je schijnt jezelf ook te kunnen trainen om nooit meer te hoeven slapen. Trix slaapt ook maar 5 uur per nacht gemiddeld. Ik momenteel 7. Zonde tijd hoor.
Kut, dan moet ik nog goed nadenken ook.quote:Op maandag 17 april 2006 03:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dat zou ik leuk vinden. Verras me maar met wat leuks.
Ik zit hier op 8-9 uur. En in A'dam ook meestal wel op 7-8. Maar een jaar of 4 geleden kon ik nog makkelijk toe met 5-6 per nacht.quote:Op maandag 17 april 2006 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zit zo'n beetje op 6, denk ik. En dan aan het eind van de week instorten![]()
Probeer em dan tenminste een beetje bang te maken.quote:Op maandag 17 april 2006 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mobilisation of shame, heb ik ooit bij De Rechtsorde Politicologisch Bezien geleerd.
En nee, dat stelt idd niks voor.
Liefst een combinatie.quote:Op maandag 17 april 2006 03:19 schreef broer het volgende:
[..]
Kut, dan moet ik nog goed nadenken ook.
Wil je iets waarvan ik denk dat je het leuk vindt, iets waarvan ik denk dat je het nog nooit hebt gehoord of een combinatie van beide?
Of iets heel anders?
Ja, dat moeten we toch niet hebben. Beetje sarcastisch flirten hierzo! Schande!!!!!quote:Op maandag 17 april 2006 03:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Probeer em dan tenminste een beetje bang te maken.
Straks doet ie het weer.
Jaja IR, we worden oudquote:Op maandag 17 april 2006 03:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zit hier op 8-9 uur. En in A'dam ook meestal wel op 7-8. Maar een jaar of 4 geleden kon ik nog makkelijk toe met 5-6 per nacht.
Oh pardon:quote:Op maandag 17 april 2006 03:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Probeer em dan tenminste een beetje bang te maken.
Straks doet ie het weer.
Zie je wel dat het niet alleen aan mij lag.quote:Op maandag 17 april 2006 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
Het heeft je pijn gedaan, of niet, Lamon?
Die had ik kunnen zien aankomen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Liefst een combinatie.
Pff... Lastige klant ben je...quote:Wat ik wel leuk vind: Boudewijn de Groot, Nits, Radiohead, Drs. P, Spinvis, Jazz, Lekker foute dingen.
Wat ik niet leuk vind: Powerrock, Jack Johnson achtig geneuzel, Metal, Blof.
Over een paar weken heb ik mijn Spinvis live ontmaagding in het LVC.quote:Op maandag 17 april 2006 03:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Spinvis
Stokje en stekenquote:Op maandag 17 april 2006 03:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh pardon:
Mobilisation of shame! En dan ga ik hem zwart maken in élk topic op fok! Nou, hoed je dan maar!
Ach... Hij loopt gewoon achter de hedendaagse messias aan.quote:Op maandag 17 april 2006 03:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zie je wel dat het niet alleen aan mij lag.
Ik ga ook inlikken.quote:Op maandag 17 april 2006 03:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik leuk vinden. Verras me maar met wat leuks.
Ik heb geen idee wat het LVC is. Maar ik vond z'n laatste tour (die wrs nog steeds loopt) echt extreem goed. Probeer op tijd te zijn, zodat je LPG meemaakt, en probeer als ze hun laatste nummers aan het spelen te zijn rustig naar voren te lopen. Wrs is de eerste rij vrij en dan heb je een uitstekend plekje voor het hoofdprogramma.quote:Op maandag 17 april 2006 03:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Over een paar weken heb ik mijn Spinvis live ontmaagding in het LVC.![]()
Gelukkig? Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op maandag 17 april 2006 03:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, misschien. Maar wel gelukkig oud.
Merci, ik ga eerst Eels afluisteren (dat vind ik trouwens ook erg leuk, broer), maar daarna zet ik m op.quote:Op maandag 17 april 2006 03:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ga ook inlikken.
Hier.
Zo. Jack Johnson achtig geneuzel komt misschien in de buurt, maar ik vind Jackie ook niet cool, dus misschien dat het wel wat is. Der zit trouwens geen meid in.
Ho, ho! Dit is mijn inliknacht, ja!quote:Op maandag 17 april 2006 03:25 schreef Yildiz het volgende:
Ik ga ook inlikken.
Je hebt morgen vrij. En wordt/ is weer lente, k_i_m. En dan zijn zo veel mooie mensen op aarde.quote:Op maandag 17 april 2006 03:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gelukkig? Wat is dat nou weer voor onzin?.
Hee, zo werkt dat niet.quote:Op maandag 17 april 2006 03:25 schreef Yildiz het volgende:
inlikken.
I.R. is een streng tiepje, maar deze reeks is dan ook naar hem vernoemd, dus hij mag wel wat eisen stellenquote:Op maandag 17 april 2006 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, heb je het in de gaten? En ik moet er nog flink wat moeite voor doen ook.
Dan heb ik gelogen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hee, zo werkt dat niet.
Het moet wel uit je hart komen natuurlijk.
Geef toe, op het moment dat ik alles maar zou tolereren hier zou het hier in no time een slowchat worden zoals er al tientallen zijn. En dan is de lol er wel af.quote:Op maandag 17 april 2006 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
I.R. is een streng tiepje, maar deze reeks is dan ook naar hem vernoemd, dus hij mag wel wat eisen stellen![]()
Wat heeft iedereen toch tegen die heerlijk verstilde melancholieke winterdagen?quote:Op maandag 17 april 2006 03:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
En wordt/ is weer lente
Trusten wijffie.quote:Op maandag 17 april 2006 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
Ik was zoeken naar een recensie in de 'Stem' over mijn dochter met Solomon Burke in het Chasse theater en ik kan het niet meer vinden, ga maar slapen dus. Trusten!!
Je gedoogt mij toch ook. En je kent broer al heel wat langer, dus wees een beetje liev.quote:Op maandag 17 april 2006 03:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Geef toe, op het moment dat ik alles maar zou tolereren hier zou het hier in no time een slowchat worden zoals er al tientallen zijn. En dan is de lol er wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |