Ik ook. Behalve 's nachts. En overdag soms. Of vaak eigenlijk. En behalve tijdens mijn onoprechte momenten.quote:Op maandag 17 april 2006 03:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben een zeer oprecht persoontje!
Zeg! Niet eerst het halve topic volposten en dan gaan klagen, hè!quote:Op maandag 17 april 2006 03:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik ga slapen. En een uitvinding doen waardoor een S-B topic niet in minder dan 2 weken gevuld mag worden.
Daarom vind ik je nou juist zo leuk!quote:Op maandag 17 april 2006 03:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ook. Behalve 's nachts. En overdag soms. Of vaak eigenlijk. En behalve tijdens mijn onoprechte momenten.
Ja, met uitzondering van die gelegenheden ben ik ook een heel oprecht persoontje.
Je bent gewoon popi! Deal with it! Of wordt blauw en deletequote:Op maandag 17 april 2006 03:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik ga slapen. En een uitvinding doen waardoor een S-B topic niet in minder dan 2 weken gevuld mag worden.
Meetings zijn zó 1984quote:Op maandag 17 april 2006 03:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dus je meldt je bij deze af voor de nog nader te bepalen S-B meet voor hen die hier al jaren hun tijd vergooien?
De nummering gewoon wat aanpassen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Koester het.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:27 schreef broer het volgende:
Wat is het rustig, hier. Gisteren was het nog wel zo druk.
Ja.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:27 schreef broer het volgende:
Wat is het rustig, hier.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:30 schreef Lamon het volgende:
Koester het.
Ook verstild is het nog best een aardig topic.
Is ook eigenlijk wel zo. Maar ik heb vandaag de hele dag nog bijna niemand gesproken, dus ik wilde wat aanspraak.quote:
Ik vind aanspraak van 2 of 3 mensen veel prettiger dan een hele groep die door elkaar kwebbelt. Maar that's just mequote:Op dinsdag 18 april 2006 01:37 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Is ook eigenlijk wel zo. Maar ik heb vandaag de hele dag nog bijna niemand gesproken, dus ik wilde wat aanspraak.
Oók alweer waar. Maar kijk nu hoe lang Lamon alweer stilvalt. Twee of drie mensen garanderen geen gesprek.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:38 schreef Tijn het volgende:
Ik vind aanspraak van 2 of 3 mensen veel prettiger dan een hele groep die door elkaar kwebbelt. Maar that's just me
Dat klinkt vast eenzamer dan het is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:37 schreef broer het volgende:
Maar ik heb vandaag de hele dag nog bijna niemand gesproken, dus ik wilde wat aanspraak.
Och, beetje eenzaam is het wel. Ik heb met twee mensen ge-msn'd, met twee mensen gebeld en twee kassameisjes gesproken ('alsjeblieft', 'dank je wel'). Maar verder kwam het er gewoon niet van vandaag. Gebeurt jou dat nooit?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:42 schreef Lamon het volgende:
Dat klinkt vast eenzamer dan het is.
Helaas. Ik ben niet cool. En dat spijt me.quote:Het eerste is waarschijnlijker, het tweede vele malen cooler.
Als ik mijn best doe, wil het nog wel eens slagen, ja.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Och, beetje eenzaam is het wel. Ik heb met twee mensen ge-msn'd, met twee mensen gebeld en twee kassameisjes gesproken ('alsjeblieft', 'dank je wel'). Maar verder kwam het er gewoon niet van vandaag. Gebeurt jou dat nooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |