Regel ik voor je, tong.quote:
Dat is lang geleden ja... En een leuk topic, tot een aantal figuren vonden dat ze hun persoonlijke oorlogjes er in uit moesten vechten...quote:I.R.Baboon schreef:
For old times sake. Ik las vandaag allerlei posts van je in het grafschriftentopic (meer dan 4 jaar oud).
Ja, werkquote:
En dat is een boterham met seks?quote:Op donderdag 13 april 2006 02:39 schreef Nevje het volgende:
Ik ben ook nog wakker.. Ben aan het wachten op mn ontbijt..![]()
Neh, ik heb morgenochtend een toets.. en.. ben mn wekker kwijt..quote:Op donderdag 13 april 2006 02:43 schreef cerror het volgende:
[..]
En dat is een boterham met seks?
Zo niet, waarom wacht je op slaap?
Geweldig, IR! Even wat mooie cijfers scoren!quote:Op donderdag 13 april 2006 02:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik moet nog even studietechnisch iets melden, ik heb gisteren m'n eerste in-class assessment teruggekregen, en dat was in het bizarre ierse systeem een 70%, want in NL op iets tussen een 8 en een 10 zou neerkomen (ja, het is echt vreemd). En er hadden maar 7 mensen een beter cijfer dan ik, en de andere 80 hadden een mindere score, dus je mag wel stellen dat ik het vrij goed gedaan had, aangezien ik geen bladzijde had gelezen. En je mag ook stellen dat het niveau hier extreem laag is en niks voorstelt (thuis haal ik nooit zulke cijfers, en dan volg ik bovendien 'gewone' vakken, ipv dingen buiten m'n studie).
quote:Op donderdag 13 april 2006 02:48 schreef svann het volgende:
[..]
Geweldig, IR! Even wat mooie cijfers scoren!
Dat kan je altijd nog van pas komen; in het buitenland gestudeerd hebbend met goed resultaat.
Dat het nivo treurig was zal lang niet overal bekend zijn.
En dan klaagt men zo over het nederlandse nivo.
De berichten daarover wisselen elkaar nogal af is me de laatste jaren opgevallen.
De ene keer wordt het geprezen, dan weer net zo hard verguisd.
Ik wilde al net reageren.quote:
Nou ja, het hangt er van af waar je zit, maar ik weet dat mijn huisgenoten erg graag in Nederland willen studeren omdat de faculteit waar zij heen willen een erg goede naam heeft (maar goed, ze doen natuurkunde en ze willen naar Utrecht, waar Veltman en 't Hooft een paar jaar gekregen hun Nobelprijs hebben gekregen).quote:Op donderdag 13 april 2006 02:48 schreef svann het volgende:
[..]
Geweldig, IR! Even wat mooie cijfers scoren!
Dat kan je altijd nog van pas komen; in het buitenland gestudeerd hebbend met goed resultaat.
Dat het nivo treurig was zal lang niet overal bekend zijn.
En dan klaagt men zo over het nederlandse nivo.
De berichten daarover wisselen elkaar nogal af is me de laatste jaren opgevallen.
De ene keer wordt het geprezen, dan weer net zo hard verguisd.
Svann is een ze. En natuurlijk gebruik ik liever 'niveau', maar ik schrijf bijvoorbeeld ook 'locale' terwijl dat al een jaar of 50 uit de tijd is.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wilde al net reageren.
Damnage. Ik hoop voor hem dat hij wat drank op heeft.
Nope.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:54 schreef cerror het volgende:
Ik wilde al net reageren.
Damnage. Ik hoop voor hem dat hij wat drank op heeft.
Ach ja, ik gebruik nog steeds een Atari computer.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Svann is een ze. En natuurlijk gebruik ik liever 'niveau', maar ik schrijf bijvoorbeeld ook 'locale' terwijl dat al een jaar of 50 uit de tijd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |