Lijkt mij wel een goede ruil.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
DaMart krijgt het eendje van LXIV, LXIV krijgt het hondje van DaMart.
Iedereen tevreden? Do2, jij ook?
Inprincipe is het ook 'vastplakken' twee enkelstrengs stukken dna aan alkaar plakken waardoor je een stukje hybride DNA krijgt.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, okee. Maar echt hetzelfde is het niet.
Letterlijk betekent het trouwens helemaal niet eens wat ik dacht dat het was.
Ik dacht dat het iets met vastplakken te maken had.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was weer te laat.
Ja, ik vind het ook een eikel, hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Van Do2 kan ik dat vol overtuiging bevestigen, tjongejonge wat is die érg.![]()
Of was ik te vroeg?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was weer te laat,
Je maakt het me ook niet makkelijk hè?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag ik van u De Zieke Gnoe én De Dode Duif, svp?
Vastplakken van de primer aan de streng DNA toch? Of heb ik dat ook weer verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inprincipe is het ook 'vastplakken' twee enkelstrengs stukken dna aan alkaar plakken waardoor je een stukje hybride DNA krijgt.
Het is een schat van een lieverd, alleen in die witte trouwjurk ziet ie er niet uit en dat is pas erg.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een eikel, hoor.
Watte?!?!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Allemaal Mendels Dwerg lezen ! Leuk boek. Vol met Snips Rflips en andere genetische leukigheid.
Dit is trouwens mijn eerste ttklpt topicquote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, je was precies op tijd, DaMart.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is een schat van een lieverd, alleen in die witte trouwjurk ziet ie er niet uit en dat is pas erg.
Gefeliciteerd én Welterusten dan maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is trouwens mijn eerste ttklpt topic
En het is bedtijd... morgen weer vroeg op.
Woef!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
DaMart krijgt het eendje van LXIV, LXIV krijgt het hondje van DaMart.
Iedereen tevreden? Do2, jij ook?
dat vraagt om foto's dan Do2!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie hebben mij nog nooit gezien in een witte trouwjurk!
Ik zie het helemaal levendig voor me Do-tje, dat is al meer dan genoeg.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie hebben mij nog nooit gezien in een witte trouwjurk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |