Jazeker, Claudia! Maar we zijn nog niet reeds in de jurken-uitzoek-fase. Ik wil echter best even een duit in het zakje doen: ik hou wel van de klassieke bruidsjurk mèt metaforen. Maar niet met pofmouwtjes. Bij het zien van pofmouwtjes ga ik onbedaarlijk lachen, en krijg ik jeuk - waar ik stemmig "ja" moet zeggen, vrees ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ga jij nog trouwen, Gellius?
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Apart, maar lelijk.
Stopera, Wim T. Schipperszaal. Zomer. Foto's op de brug.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:35 schreef Gellius het volgende:
Jazeker, Claudia! Maar we zijn nog niet reeds in de jurken-uitzoek-fase. Ik wil echter best even een duit in het zakje doen: ik hou wel van de klassieke bruidsjurk mèt metaforen. Maar niet met pofmouwtjes. Bij het zien van pofmouwtjes ga ik onbedaarlijk lachen, en krijg ik jeuk - waar ik stemmig "ja" moet zeggen, vrees ik.
Verrek. Heb ik het toch weer gemist. Was 't wat?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Stopera, Wim T. Schipperszaal. Zomer. Foto's op de brug.
Je hebt toch wel netjes terug gelezen, hè? Zoals dat hoort in een fatsoenlijke SC.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fuck, dit gaat extreem hard ja.
Nee. Ik heb een terugleesgrens, en die ligt ongeveer bij 50-60 posts. En dit waren er ongeveer 200.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef broer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel netjes terug gelezen, hè? Zoals dat hoort in een fatsoenlijke SC.
Gelukkig kan jij direct een link geven.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:42 schreef broer het volgende:
Dan heb je wyccie in trouwjurk gemist.
Is dit model ook zonder jurk te krijgen??quote:Op donderdag 13 april 2006 00:20 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik wel een leuk model, dat lijfje.
edit: Oh, hij is wel erg groot. Nu zie ik ook de details.
Ik bedoel dus alleen het model.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |