Lijkt mij wel een goede ruil.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
DaMart krijgt het eendje van LXIV, LXIV krijgt het hondje van DaMart.
Iedereen tevreden? Do2, jij ook?
Inprincipe is het ook 'vastplakken' twee enkelstrengs stukken dna aan alkaar plakken waardoor je een stukje hybride DNA krijgt.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, okee. Maar echt hetzelfde is het niet.
Letterlijk betekent het trouwens helemaal niet eens wat ik dacht dat het was.
Ik dacht dat het iets met vastplakken te maken had.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was weer te laat.
Ja, ik vind het ook een eikel, hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Van Do2 kan ik dat vol overtuiging bevestigen, tjongejonge wat is die érg.![]()
Of was ik te vroeg?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was weer te laat,
Je maakt het me ook niet makkelijk hè?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag ik van u De Zieke Gnoe én De Dode Duif, svp?
Vastplakken van de primer aan de streng DNA toch? Of heb ik dat ook weer verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inprincipe is het ook 'vastplakken' twee enkelstrengs stukken dna aan alkaar plakken waardoor je een stukje hybride DNA krijgt.
Het is een schat van een lieverd, alleen in die witte trouwjurk ziet ie er niet uit en dat is pas erg.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een eikel, hoor.
Watte?!?!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Allemaal Mendels Dwerg lezen ! Leuk boek. Vol met Snips Rflips en andere genetische leukigheid.
Dit is trouwens mijn eerste ttklpt topicquote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, je was precies op tijd, DaMart.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is een schat van een lieverd, alleen in die witte trouwjurk ziet ie er niet uit en dat is pas erg.
Gefeliciteerd én Welterusten dan maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is trouwens mijn eerste ttklpt topic
En het is bedtijd... morgen weer vroeg op.
Woef!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
DaMart krijgt het eendje van LXIV, LXIV krijgt het hondje van DaMart.
Iedereen tevreden? Do2, jij ook?
dat vraagt om foto's dan Do2!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie hebben mij nog nooit gezien in een witte trouwjurk!
Ik zie het helemaal levendig voor me Do-tje, dat is al meer dan genoeg.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie hebben mij nog nooit gezien in een witte trouwjurk!
RFLPs restriction fragment length polymorfisms.quote:
Ik, daarentegen, heb De Vrolijke Hond.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar zou ik tevreden mee moeten zijn? Ik heb nog steeds De KutKat!
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar zou ik tevreden mee moeten zijn? Ik heb nog steeds De KutKat!
Die is Fuckin' Cool.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
[afbeelding]
En nu niet meer zeuren hè!
Oh.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
RFLPs restriction fragment length polymorfisms.
Een pinguin met een hoed!quote:
ik ken alleen snips (SNPs) single nucleotide polymorfismsquote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh.
Snrp's worden ook wel snurps genoemd
Maar ik weet al niet eens meer waar snrp voor staat.
Dan koop je hem toch voor je verkleedkist?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zoek nog steeds een excuus om een witte trouwjurk te kopen zonder daar nou voor te hoeven trouwen.
Daar heb je geen excuus voor nodig.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zoek nog steeds een excuus om een witte trouwjurk te kopen zonder daar nou voor te hoeven trouwen.
Iemand is jaloers.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een pinguin met een hoed!![]()
Ben er maar blij mee!![]()
Doe een "november rain" thema feest.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Een verkleedkist, waar zie je me voor aan? Ik weigerde als kleuter al om verkleed te gaan.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dan koop je hem toch voor je verkleedkist?
Het mag ook op zaterdag, als je dat liever hebt.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ja maar wanneer trek je je trouwjurk dan aan! Ik kan me toch moeilijk elke zondag in mijn trouwjurk hijsen en dan alleen Buitenhof kijken!
Het was meer als suggestie bedoeld om een goede reden te hebben die jurk te kopen, zonder ook maar enig idee te hebben van wie jij bent.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een verkleedkist, waar zie je me voor aan? Ik weigerde als kleuter al om verkleed te gaan.
Waarom niet? Als jij dat graag wil, dan kan dat zomaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ja maar wanneer trek je je trouwjurk dan aan! Ik kan me toch moeilijk elke zondag in mijn trouwjurk hijsen en dan alleen Buitenhof kijken!
Achja zo langzamerhand zie je door de afkorting de cellen niet meer. Probeer maar eens uit te zoeken waar eiwit namen als RAS enzo vandaan komen.quote:
De waarom-vraag is moeilijk te beantwoorden. Ik kan mezelf wijsmaken dat het om innerlijke noodzaak gaat, maar ik vrees dat het een kwestie van conditionering is geweest.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom wil je uberhaupt een trouwjurk aan.
Gingen jullie ook altijd de laatste schooldag pannenkoeken eten op het schoolplein, in een heel grote kring?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het was meer als suggestie bedoeld om een goede reden te hebben die jurk te kopen, zonder ook maar enig idee te hebben van wie jij bent.
Onbewust is het toch niet het verlangen naar de jurk, maar het verlangen om bruidje te zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De waarom-vraag is moeilijk te beantwoorden. Ik kan mezelf wijsmaken dat het om innerlijke noodzaak gaat, maar ik vrees dat het een kwestie van conditionering is geweest.
Nee...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gingen jullie ook altijd de laatste schooldag pannenkoeken eten op het schoolplein, in een heel grote kring?
quote:Why do brides wear virgin white?
Most do not deserve that right.
But to choose a color of their delight
Would surely bring on the frowns.
To defy the laws of tradition
Is a crusade only of the brave.
Ik vind zalmkleur niet mooi. Ik zou alleen een witte jurk willen. Het is idioot, ik weet het. Ik kan het ook niet uitleggen. Ik kan het mijn ouders niet kwalijk nemen, want die gaven me voor mijn verjaardag een trein en een tractor en een takelwagen. Maar ook ik wil een prinsesje zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
Claudia, wat vind je dan van die zalmkleurige jurk. Durf je daarin rond te lopen?
De relatie van deze post tot de gespreksonderwerpen ontgaat me even, wyccie...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Potdorie, sinds wanneer is Appeltaart een smaak voor yoghurt? Zot!
Oeh de trauma's van gelijke opvoeding.. stond laatst nog een leuk stuk over in de HP/ de tijdquote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind zalmkleur niet mooi. Ik zou alleen een witte jurk willen. Het is idioot, ik weet het. Ik kan het ook niet uitleggen. Ik kan het mijn ouders niet kwalijk nemen, want die gaven me voor mijn verjaardag een trein en een tractor en een takelwagen. Maar ook ik wil een prinsesje zijn.![]()
Het heeft zelfs helemaal niks met TTK te maken. Word ik nou geband?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
De relatie van deze post tot de gespreksonderwerpen ontgaat me even, wyccie...
Maar eigenlijk kun je deze avond niets meer verkeerd doen!
Het is een vorm van hyperreality. Appeltaart is een taart die naar appel smaakt, maar om nu iets in het leven te roepen dat naar appeltaart smaakt?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het heeft zelfs helemaal niks met TTK te maken. Word ik nou geband?
Maar vind jij dat niet erg: 'Appeltaartsmaak'?
Niet erg. Maar ook niet lekker (denk ik)quote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
De volgende stap is dan kauwgom die naar appeltaartyoghurt smaakt.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is een vorm van hyperreality. Appeltaart is een taart die naar appel smaakt, maar om nu iets in het leven te roepen dat naar appeltaart smaakt?
Oh, dat zou niet eens bij m'n ouders opgekomen zijn, een 'gelijke opvoeding'. Ik vond die dingen gewoon fantastisch. Ik kreeg ook een schoolbord en een poppenhuis. En tja, ik ben een huismusje en een schooljuf.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh de trauma's van gelijke opvoeding.. stond laatst nog een leuk stuk over in de HP/ de tijd
(in dat artikel werd al gezegd dat de treintjes van de meisje in bedjes met dekentjes over belande, en de barbies van de jongens al snel worden omgetoverd tot 1 oogige voertuigen.)
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:29 schreef Gellius het volgende:
Misschien overvalt je na de aanschaf van zo een jurk ineens een onstuitbare lust tot trouwen, Claudia. Da's ook wel es leuk: het middel het doel laten scheppen.
tja anders moeten ze zeggen nu vla met "deeg, kanneel, slagroom en gekookte appel smaak"quote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan is ons geluk, als Westerse consumensen, compleet.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het wachten is op de appeltaart-yoghurt met krenten.
Voor zover ik weet is appeltaart een taart met appel erin.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef Gellius het volgende:
Het is een vorm van hyperreality. Appeltaart is een taart die naar appel smaakt, maar om nu iets in het leven te roepen dat naar appeltaart smaakt?
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
De volgende stap is dan kauwgom die naar appeltaartyoghurt smaakt.
Fantastisch!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Vroeger wilde ik dit soort dingen:
[afbeelding]
Ja, lego was ook fantastisch. Ik herinner me twee thema's: paardenboerderij en autopark.quote:En lego vond ik erg leuk.
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef Claudia_x het volgende:
Neem nu vinyl met een houtmotief - foeilelijk.
Ik bedoelde dat technische lego-gedoe. Zo'n pakketje waar je een racecar van kon maken, met motortje of iets dergelijks.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Fantastisch!
[..]
Ja, lego was ook fantastisch. Ik herinner me twee thema's: paardenboerderij en autopark.
Nou, wij deden vooral aan fusion-spelen, he? Van lego een gebouw maken waar alle auto's in konden: autopark. Van lego een boederij maken voor mijn paarden: paardenboerderij.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:39 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde dat technische lego-gedoe. Zo'n pakketje waar je een racecar van kon maken, met motortje of iets dergelijks.
En zo'n autopark, garage bedoel je?, stond in de wachtkamer van de huisarts.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:40 schreef LXIV het volgende:
Ik overweeg trouwens om in Nijmegen te komen wonen wyccie.
Een veelbelovende carriere als veelpleger te beginnen.
Paarden doen me denken aan de cowboy-poppetjes en indiaantjes! Aaaah vroeger.....quote:Op woensdag 12 april 2006 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, wij deden vooral aan fusion-spelen, he? Van lego een gebouw maken waar alle auto's in konden: autopark. Van lego een boederij maken voor mijn paarden: paardenboerderij.
Fusion play, inderdaad.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, wij deden vooral aan fusion-spelen, he? Van lego een gebouw maken waar alle auto's in konden: autopark. Van lego een boederij maken voor mijn paarden: paardenboerderij.
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef Bosbeetle het volgende:ik ga naar huis .. geen klap uitgevoerd vandaag.
![]()
On-be-grij-pe-lijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar het plezier dat ik beleefde in die 3 weken haalde het nooit bij het intense genot -
waarmee ik de stad in 5 minuten tot aan de grond toe gelijk maakte
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Weten jullie zeker dat jullie niet liever weer 4 zouden willen zijn?
En jullie, wyccie en Claudia?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Paarden doen me denken aan de cowboy-poppetjes en indiaantjes! Aaaah vroeger.....
Of ik weer 4 zou willen zijn?quote:
Graagquote:Op woensdag 12 april 2006 23:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
En jullie, wyccie en Claudia?
En jullie?
Ik heb een broertje, ik ken het maar al te goed.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:47 schreef wyccie het volgende:
Jongens, hè! Die willen altijd alles kapot maken![]()
Bewonderen.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef LXIV het volgende:
Het gaat om het scheppen, niet om het beheren.
Maar dat laatste zal dan wel weer typisch vrouwelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |