Daar hebben we onze stoere Ajax en MVV-man.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:54 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Er is maar één echte Josti, Cherry.
Ik weet niet hoor, ik was er de hele tijdquote:Op woensdag 12 april 2006 21:54 schreef EminemRulezz het volgende:
moet je es kijken wat een reacties :
Ajax staat 0-1 achter, zie je geen ajacied.
Maken ze 1-1 duiken ze als de kippen op dit topic
get a life gast...jullie zijn veruit de beste, onbedreigd kampioen en je dan nog zo druk maken over een schandalig slecht Ajaxquote:Op woensdag 12 april 2006 21:54 schreef leolinedance het volgende:
Kankerjoden![]()
Ik hoop dat ze allemaal hun poten breken![]()
Je bent niet de enige, gok ik zoquote:Op woensdag 12 april 2006 21:55 schreef Messenga het volgende:
Ik zit hier nu echt met een kop van : " WTF!Whahahahhaa
"
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar hebben we onze stoere Ajax en MVV-man.
in de competitie ja........ beker vergeten?quote:
Heb jij gekeken?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef Ludacriss het volgende:
WHOEEEEEEEEEEHOEEEE !!!
Ado Den Haag toch gewonnen !!!!!
wat een bagger wedstrijd![]()
D!!! maar toch de 3 punten
![]()
!!
Zo mag ik het zien!!!
Internetaansluiting in de Arena?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Lang niet zo stoer als jou natuurlijk, stoere Bossche Italiaan.
lees maar es terugquote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik was er de hele tijd![]()
Wie is jullie in deze context?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
get a life gast...jullie zijn veruit de beste, onbedreigd kampioen en je dan nog zo druk maken over een schandalig slecht Ajax![]()
wat triest echt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |