Iets teveel billenknijpen mijns inziens.quote:
Rein van den Broek met Trumpet Cross.quote:Op zondag 23 april 2006 16:39 schreef troeter het volgende:
Heeft iemand misschien een idee hoe het 'liedje' heet dat je vaak op de achtergrond hoort tijdens de verslagen van wielerwedstrijden (vandaag ook weer, in ieder geval bij het einde van Luik-Bastenaken-Luik) waarin je vooral duidelijk een trompet hoor. Ik vind het wel een vrolijk deuntje, maar kan nergens vinden hoe het heet...
Ik hoop dat iemand hier het misschien weet
Oke, echt helemaal top!quote:Op zondag 23 april 2006 17:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Rein van den Broek met Trumpet Cross.
Als je hem niet kunt vinden moet je me maar even mailen.quote:Op zondag 23 april 2006 20:50 schreef troeter het volgende:
[..]
Oke, echt helemaal top!![]()
![]()
Bedankt in ieder geval !
Ik luister ook, maar ik zat even op de strafbank.quote:
Radio Tourquote:Radio Tour schalt weer op campings
Vakantiegangers hoeven de komende drie weken niks te missen van het grootste wielerspektakel ter wereld. Radio Tour de France (Radio 1) doet dagelijks verslag van de 93e editie van de Tour.
In het middagprogramma (14.0018.00 uur) staat het live verslag van de dagetappe centraal, gepresenteerd door Jurgen van de Berg en Tom van ’t Hek. Wedstrijdverslaggever is Jacques Chapel, aangevuld met motorreporter Gio Lippens en Sebastiaan Timmerman in de auto. Edwin Cornelissen verzorgt de interviews met de renners.
’s Avonds (22.00-23.00 uur) is de Tour te beluisteren in de NOS Avondetappe, dat wordt gepresenteerd door Sjors Fröhlich met vaste analyticus Henk Lubberdink. Naast een terugblik brengt het programma achtergronden en interviews en is er veel aandacht voor de Nederlandse prestaties. Ook het NOS Radio 1 Journaal en de Wereldomroep staan uitvoerig stil bij het wielerevenement.
Deeltje 4 al weerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:25 schreef DeTolk het volgende:
Mooi, hét programma op de Nederlandse radio heeft dus ook een eigen topic
Ik wilde het net postenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo, die volleybalverslaggever haalt even al het tempo uit de uitzending
Mijn hemel, wat een suffe dokus.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer van die schijtpaarden.
Men hoeft toch niet over te gaan naar het stadion, maar ik realiseer me dat ze ook naar tv kijken wordt geloof ik ergens live uitgezonden door talpa op stream of zo dus maakt niet uit, was een eerste ingeving van mij, dit soort dingen liggen heel gevoelig voor mij. exuse moi.quote:
Een droplul is het. Lijkt van Gaal wel.quote:Op zondag 17 september 2006 15:25 schreef PogueMahone het volgende:
henk is chagerijnig
Jaquote:Op zondag 17 september 2006 15:37 schreef maril het volgende:
En je zou vanacht nog wel dromen over Ajax
Ik heb ze beiden aanstaan. Kwestie van gewenningquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Totdat Paul de Leeuw begint ja
maar dan hebben ze mooie specials als er niks te doen is. Is ook erg leuk en vakwerk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:52 schreef maril het volgende:
[..]
Op de middag, zoals vanmiddag, vind ik het niks.
Klopt maar ik volg de holland series en ik heb mij werkelijk zitten ergeren , ik wist de stand nl via play by play live internetverslag , men kwam pas na de muziek iets van ohh nu naar Theo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
maar dan hebben ze mooie specials als er niks te doen is. Is ook erg leuk en vakwerk.
quote:Wereldomroep en Langs de Lijn werken samen
De sportredactie van de Wereldomroep werkt sinds 1 januari samen met het NOS-radioprogramma Langs de Lijn. Voorlopig gaat het om een proefperiode van een jaar, maar beide partijen zijn positief over de samenwerking.
Tim Steens, sportverslaggever van de Wereldomroep: Op een gegeven moment werkten we nog maar met z’n tweeën op de sportredactie van de Wereldomroep, Floris van Hoorn en ik. In de praktijk betekende dat vooral in de weekeinden grote drukte. Zeker toen Langs de Lijn en Studio Sport me steeds vaker vroegen om commentaar te leveren bij hockeywedstrijden. Dat had als consequentie dat Floris voor nog meer zondagen moest laten opdraven.
Steens en Van Hoorn zijn nu gedetacheerd op de redactie van Langs de Lijn. Ze blijven het sportnieuws bij de Wereldomroep verzorgen, maar werken nu ook mee aan de sportprogrammering bij de NOS.
Peter Veenendaal, hoofd van de Nederlandse afdeling van de Wereldomroep: Een mooi stukje samenwerking, waar beide partijen hun voordeel mee doen. De redactie van Langs de Lijn wordt nu versterkt met twee zeer ervaren sportredacteuren, terwijl wij hierdoor een grotere continuďteit in onze sportberichtgeving kunnen garanderen. Hij wijst erop dat grote uitzendingen van Langs de Lijn (zoals bij het WK-voetbal en Radio Tour de France) al langer worden doorgeprikt door de Wereldomroep.
Ook redactiechef Philip Pieterse van Langs de Lijn is positief. Ach, we kennen ze al wat langer. En nu ze hier op de redactie zitten, merk je dat je van elkaars expertise gebruik kunt maken.
Later dit jaar zullen niet alleen Steens en Van Hoorn maar ook anderen bij toerbeurt het sportnieuws bij de Wereldomroep gaan doen. Dat zal soms omschakelen zijn voor de verslaggevers en presentatoren van Langs de Lijn. Steens: Neem die kwestie rond Van Gaal. In Langs de Lijn hoef je niet elke keer en detail de hele voorgeschiedenis te vertellen. Bij de Wereldomroep houd je toch rekening met het feit dat mensen niet elke dag naar de radio luisteren - en moet je dus even vertellen waarom hij mot heeft met Van Basten.
Van Hoorn: Het zal iets minder technisch zijn. Naar Langs de Lijn luisteren sportliefhebbers. Naar de Wereldomroep luisteren Nederlanders in het buitenland die gewoon Nederlands nieuws willen horen. Ik kan me niet voorstellen dat zij geďnteresseerd zijn in allerlei technische verhandelingen.
Volgens Pieterse zullen zijn verslaggevers ook op zoek gaan naar invalshoeken die juist voor de luisteraars van de Wereldomroep interessant zijn. Denk daarbij alleen al aan de vele zwarte sporters in Nederland. De belangstelling voor hun reilen en zeilen op de Antillen en in Suriname is enorm – en de Wereldomroep heeft daar een groot luisterpubliek. (Jeroen Dirks - Spreekbuis / Medialog)
Iddquote:Op maandag 26 februari 2007 12:16 schreef zjroentje het volgende:
Geweldig hoe Van Gelder compleet uit z'n plaatje ging bij de 1-1 van AZ.
quote:Op zondag 22 april 2007 00:57 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag met alle wedstrijden om half drie zoals het hoort. En als toetje de Amstel Gold Race. Ik zit nu al te genieten
Dat wordt een topmiddagquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zondag maar weereens klasiek Langs de Lijn luisteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |