Moet er niet aan denken.quote:
Oh op dié manier.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgens mij had stefan een flinke rij users mee.
Stephan. Met ph. En Aloë Vera. Maar op fok mag je gewoon Litso zeggen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgens mij had stefan een flinke rij users mee.
die heb ik je al gemailt.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
[ps] Wie mailt me even de tieten van c_c?
quote:
Lieve Litso,quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
Lieve Stofje,
Ik heb je niet genegeerd op de vorige meeting. Niet met opzet. Ik was heel benieuwd om je te meeten, maar het eten ging helemaal mis enzo enzo enzo en we hebben elkaar amper gesproken
Volgende keer beter.
Liefs,
Litso
filips.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Stephan. Met ph. En Aloë Vera. Maar op fok mag je gewoon Litso zeggen.
Die zitten toch in dat mailtje dat rondgegaan is?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
Lieve Stofje,
Ik heb je niet genegeerd op de vorige meeting. Niet met opzet. Ik was heel benieuwd om je te meeten, maar het eten ging helemaal mis enzo enzo enzo en we hebben elkaar amper gesproken
Volgende keer beter.
Liefs,
Litso
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die zitten toch in dat mailtje dat rondgegaan is?
quote:
Tevens frituur.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
Lieve Litso,
Ook ik keek naar andere dingen dan naar jou. Ook mijnerzijds mijn excuses. We meeten. En bieren.
Fokschip. D. D. D.quote:
Je vindt me tóch nog wel een beetje lief?quote:
Stofje!quote:
Boe-hoe.quote:
misschien ten overvloede, maar voor de volledigheid:quote:Op woensdag 12 april 2006 20:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Krijg ik nu toestemming van mcDavid?
Cool.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
of laat maar, je wordt al niet meer genegeerd.
Hou je krullenkop dicht als je niet weet waar het over gaat.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
of laat maar, je wordt al niet meer genegeerd.
d/tquote:Op woensdag 12 april 2006 20:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
*scheermesjes weglegd
als je tegen jezelf praat hoef je dat niet te posten hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 20:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Hou je krullenkop dicht als je niet weet waar het over gaat.
Ik was nog onder de indruk van het negeren, dan maak ik fouten ja!quote:
Litso!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:14 schreef Litso het volgende:
Janetje!
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom was jij niet op de meet he? he? he?
Slecht excuus.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:20 schreef Janetje het volgende:
[..]omdat ik in Dublin zit hoor.. hoor.. hoor..
telt ehmm..quote:
Kan je niet gewoon een originele ziekte bedenken?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
telt ehmm..
-geen geld
-geen tijd
-geen zin
?
Ja.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
telt ehmm..
-geen geld
-geen tijd
-geen zin
?
Dodelijke allergie voor bier?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een originele ziekte bedenken?
Oh wacht.. dan gaan mensen me juist bier voeren..quote:
Ik dacht aan je toen ik de OP maaktequote:Op woensdag 12 april 2006 20:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik zag "turkse pizza staan".
de TT bedoel je, liefquote:Op woensdag 12 april 2006 20:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht aan je toen ik de OP maakte.
We zouden koffie gaan drinken. En tenzij hij dat over 2 weken wil doen moet ik dat vandaag weten. Rooster enzo. Inplannen en zulks. Ik heb een druk leven weet je.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:04 schreef Pluto_Nium het volgende:
Waarom heb je hem nodig
Ja hier.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef Misstique het volgende:
Waar de neuk is iedereen?
Jawel hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dan. Maar dat zal wel weer niet genoeg zijn.
tuurlijk wel!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dan. Maar dat zal wel weer niet genoeg zijn.
Voor vrijdag staat er bij mij weer verveling op de planning.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik ookverdorie.... was het maar vrijdag
Dat is mijn laatste werkdag!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik ookverdorie.... was het maar vrijdag
bij mij nietquote:Op woensdag 12 april 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voor vrijdag staat er bij mij weer verveling op de planning.
ik heb een vrije dagquote:
Ik raak nieuwsgierig, vertel.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
bij mij niet! als het goed is dan
[..]
ik heb een vrije dag![]()
Neem wel een gids mee dan.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef Janetje het volgende:
Ik ga van het weekend verdwalen in de bossen/heuvels...
Ehmm.. dan is het toch geen verdwalen meer..quote:
Juist.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm.. dan is het toch geen verdwalen meer..
Klinkt gezellig.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
lol japanse horrorfilms kijken met wat mensen!
Net zoals hier nu.quote:
Hier.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is JD trouwens als je hem nodig hebt?
Delen jullie nu alle accounts ofzo?quote:
En nu met m'n eigen accountquote:
Tiekquote:Op woensdag 12 april 2006 22:53 schreef Misstique het volgende:
Spook.
Hoe maakt u het?quote:
Ik mag niet klagen.quote:
Nimmer.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mooi,anders hadden we naar KLB gegaan![]()
*Om zich heen kijkt.quote:
Waar?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Janetje stond leuk op de foto met een kruis he'
Ja mevrouwquote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, er zijn gewoon mensen die wél iets te doen hebben op saaie avonden.
21 april toch?quote:
Ondanks dat ik bijkans omval, ben ik nog best scherp. Tevens is het voor mij bedtijd, morgen nog 1 dagje stage en dan een weekend van 4 dagen.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Janetje stond leuk op de foto met een kruis he'
Ik werk vrijdag en zaterdag ookquote:Op woensdag 12 april 2006 23:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Ondanks dat ik bijkans omval, ben ik nog best scherp. Tevens is het voor mij bedtijd, morgen nog 1 dagje stage en dan een weekend van 4 dagen.
Checkquote:Op woensdag 12 april 2006 23:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
8 juni met killswitch en rompompom!
Nou, eigenlijk was de enige meet de meet van 21 april. Waarom we die enorm naar voren hebben gezet weet ik ook niet meerquote:Op woensdag 12 april 2006 23:26 schreef Misstique het volgende:
De meets volgen elkaar nu in rap tempo op..
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je al een lijst met mensen die komen?.
Je bent stiekem een schatjequote:Op woensdag 12 april 2006 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was de enige meet de meet van 21 april. Waarom we die enorm naar voren hebben gezet weet ik ook niet meer. Volgens mij had het zelfs nog met rpp te maken
.
Gut, wat ben ik lief.
Ik had me jou eigenlijk veel minder lief voorgesteld dan je bleek te zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 23:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent stiekem een schatje
De 21e haal ik hoogstwaarschijnlijk niet inderdaad.
Litso had ook toegezegd dacht ik. Pluto is er niet zeker van.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]mcDavid Pluto JDude jij pc_fr34k had dacht ik ook interesse.
en op de ereplaats natuurlijk:Chowi
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had me jou eigenlijk veel minder lief voorgesteld dan je bleek te zijn.
.
oh jaquote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Litso had ook toegezegd dacht ik.
anders halen we hem gewoon opquote:Pluto is er niet zeker van.
wat is er zo maf aanquote:Op woensdag 12 april 2006 23:47 schreef mcDavid het volgende:
RPP je icon doet maf. haal hem eens weg!
Mijn intens gemene aard heeft inderdaad geen kans gehad om boven te komen drijvenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Géén idee. Maar ja, ik had je dan ook amper gesproken.
ctrl+F5, want hij staat gewoon bij FOK op de servert.quote:
Ah.. dat bewaar je dus alleen voor meets met mij?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn intens gemene aard heeft inderdaad geen kans gehad om boven te komen drijven
oeh, dat werktquote:Op woensdag 12 april 2006 23:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
ctrl+F5, want hij staat gewoon bij FOK op de servert.
Voor jou hoef ik niks verborgen te houdenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah.. dat bewaar je dus alleen voor meets met mij?
Iiiiii told you so, I told you so!!quote:
Oh..quote:Op woensdag 12 april 2006 23:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor jou hoef ik niks verborgen te houden
Niks moet!quote:
Ja, jij vluchtte weg opeens! Het maakte een hoop duidelijk...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan nét niet zeggen dat je knuffelbaar bent, want dat is niet gebeurd.
quote:
Is ie wel hoor..quote:Op donderdag 13 april 2006 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan nét niet zeggen dat je knuffelbaar bent, want dat is niet gebeurd.
Ja nee we moesten de trein halen! En die andere 2 gingen ineens haasten! En ik werd van alle kanten beetgepakt en zag door de bomen (whehe) het bos niet meer! En ik viel al bijna om door Litso's knuffel! En de volgende keer gaan we als je wil wel knuffelen!quote:Op donderdag 13 april 2006 00:05 schreef rompompom het volgende:
Ja, jij vluchtte weg opeens! Het maakte een hoop duidelijk...
Leuke kloonquote:
Als dat ooit nog gebeurt... ZUCHT!!quote:Op donderdag 13 april 2006 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nee we moesten de trein halen! En die andere 2 gingen ineens haasten! En ik werd van alle kanten beetgepakt en zag door de bomen (whehe) het bos niet meer! En ik viel al bijna om door Litso's knuffel! En de volgende keer gaan we als je wil wel knuffelen!
we hadden je ook in utrecht kunnen laten staan!quote:Op donderdag 13 april 2006 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En die andere 2 gingen ineens haasten!
Ik bedoelde het niet flauwquote:Op donderdag 13 april 2006 00:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
we hadden je ook in utrecht kunnen laten staan!
ja misschien stort je vliegtuig wel neerquote:Op donderdag 13 april 2006 00:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als dat ooit nog gebeurt... ZUCHT!!
[/dramaking]
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet flauw.
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja misschien stort je vliegtuig wel neer!
Ja! Of m'n schip zinkt!quote:Op donderdag 13 april 2006 00:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja misschien stort je vliegtuig wel neer!
Beloof je dat?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niét voordat we geknuffeld hebben.
niet knuffelen is genoeg.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beter, dan meet ik jou nooit meer --> mijn schip zinkt nooit!
Ik dacht gewoon dat je wou knuffelen.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beter, dan meet ik jou nooit meer --> mijn schip zinkt nooit!
Dan doet ze het straks stiekem!quote:
Shit, je hebt me doorquote:Op donderdag 13 april 2006 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon dat je wou knuffelen..
Ja nu geloof ik je niet meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan doet ze het straks stiekem!
[..]
Shit, je hebt me door
Had ik al gezegd dat ik WereldKampioen Eigen Glazen Ingooien ben?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nu geloof ik je niet meer.
*knuffel!quote:Op donderdag 13 april 2006 00:36 schreef Janetje het volgende:
Ja goddomme.. hou eens op met dat gedoe over knuffelen.. word er gewoon onpasselijk van..
dan moet je dr heel snel neuken, dan heet het "seks"quote:Op donderdag 13 april 2006 00:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan doet ze het straks stiekem!
Het werd zojuist wel pijnlijk duidelijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik WereldKampioen Eigen Glazen Ingooien ben?
Je krullen zitten te strak.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan moet je dr heel snel neuken, dan heet het "seks"
(-:
Ja bedankt hè, ik kan die jongen nooit meer aankijken hem voor me te zien met krulspelden in.quote:
je vergeet "zonder"quote:Op donderdag 13 april 2006 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja bedankt hè, ik kan die jongen nooit meer aankijken hem voor me te zien met krulspelden in.
Ik vergeet wel vaker woordenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je vergeet "zonder"
krulspelden heb ik nog nooit aangeraakt.
voor de liefhebbers wil ik de 21e evt. met een zo-onder-de-douche-vandaan-kop als die het dan weer doet (': op de meet verschijnen. dán heb ik pas krullen!
dan mag het, dan kun je het toch niet erger maken dan het al isquote:Op donderdag 13 april 2006 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vergeet wel vaker woorden.
En doen!! Dan ga ik er alleen wel meer mee spelen, wees gewaarschuwd.
Graag gedaanquote:Op donderdag 13 april 2006 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja bedankt hè, ik kan die jongen nooit meer aankijken hem voor me te zien met krulspelden in.
Mooiquote:Op donderdag 13 april 2006 00:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan mag het, dan kun je het toch niet erger maken dan het al is
Je bent de enige die er wat aan kan doen. Er zijn wel moegelijkheden om vanaf hier jouw computer over te nemen en dat is erg grappig, maar dat filetje heb ik nietquote:Op donderdag 13 april 2006 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Shakira staat hier echt al té lang op de repeat.
Hè, jammer nouquote:Op donderdag 13 april 2006 00:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent de enige die er wat aan kan doen. Er zijn wel moegelijkheden om vanaf hier jouw computer over te nemen en dat is erg grappig, maar dat filetje heb ik niet
wacht maar, als je straks besloten hebt dat je dat nummer NOOIT meer wilt horen, wordt het ineens een hit! (:<quote:Op donderdag 13 april 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hè, jammer nou.
En ach, zolang ik nog meeswing kan het door de beugel.
Heb je een webcam?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hè, jammer nou.
En ach, zolang ik nog meeswing kan het door de beugel.
Doe jij es die smilies gewoon zetten in plaats van in spiegelbeeldquote:Op donderdag 13 april 2006 01:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wacht maar, als je straks besloten hebt dat je dat nummer NOOIT meer wilt horen, wordt het ineens een hit! (:<
Dat is het nu al.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wacht maar, als je straks besloten hebt dat je dat nummer NOOIT meer wilt horen, wordt het ineens een hit! (:<
ja maar... );quote:Op donderdag 13 april 2006 01:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe jij es die smilies gewoon zetten in plaats van in spiegelbeeld
Ik heb Litsoquote:Op donderdag 13 april 2006 01:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bezwaar tegen als ik je foto's post?
als jij toestemming geeft zie ik niet waarom lits ze nog weg zou halen!quote:
Uit?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wil je 'm dan alsjeblíeft uitzetten??!
O, dan niet
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als jij toestemming geeft zie ik niet waarom lits ze nog weg zou halen!
en aangezien je dat bij deze gegeven hebt... [fig.41]
Van dat smilie topic klopt geen hol.quote:
voor de kijkers thuis niet! *:quote:Op donderdag 13 april 2006 01:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van dat smilie topic klopt geen hol.
Alle smilies kijken juist naar links, vanuit hun eigen positie gezien.
Lieve David,quote:
Als je niet oppast edit ik al die spiegelbeeld smilies uit je posts.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als jij toestemming geeft zie ik niet waarom lits ze nog weg zou halen!
en aangezien je dat bij deze gegeven hebt... [fig.41]
Ik vond mijn dreiging eigenlijk grappiger om voor me te zienquote:Op donderdag 13 april 2006 01:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Als je niet oppast edit ik al die spiegelbeeld smilies uit je posts.
Beter nog, ik delete de posts gewoon.
Combinaties mogen, hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 01:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vond mijn dreiging eigenlijk grappiger om voor me te zien.
Laat de PI's dan ook maar zitten ofzoquote:Op donderdag 13 april 2006 01:17 schreef mcDavid het volgende:
ik zal me moeten beperken tot de,
en
-smilies }:
Is dat een uitdaging?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:18 schreef mcDavid het volgende:
pindakaas! 6:
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vond mijn dreiging eigenlijk grappiger om voor me te zien.
En 6: is niet het spiegelbeeld vanquote:Op donderdag 13 april 2006 01:18 schreef mcDavid het volgende:
pindakaas! 6:
Ik zit echt te giechelen hier bij het beeldquote:
wel een rotatie q:quote:Op donderdag 13 april 2006 01:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
en 6: is niet het spiegelbeeld vanDoe het goed of niet
Ik heb die van Ovide ook nog voor je, 14.nostalgiequote:Op donderdag 13 april 2006 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit echt te giechelen hier bij het beeld.
Maar dat kan ook zijn omdat ik net de themesongs van Ghostbusters, Ducktales en Troetelbeertjes heb geluisterd.
O god.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit echt te giechelen hier bij het beeld.
Maar dat kan ook zijn omdat ik net de themesongs van Ghostbusters, Ducktales en Troetelbeertjes heb geluisterd.
Ovide! +Oquote:Op donderdag 13 april 2006 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb die van Ovide ook nog voor je, 14.nostalgie
Sturen!quote:Op donderdag 13 april 2006 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb die van Ovide ook nog voor je, 14.nostalgie
oh? ¿:quote:Op donderdag 13 april 2006 01:24 schreef Litso het volgende:
Met zulke dingen kan je alleen wegkomen als je een kutkloon bent.
Niet. q en 9 zijn gelijk, qua vorm. je moet de P: doen, die lijkt het meest op het spiegelbeeld van ':9quote:
q: is een spiegeling van :pquote:Op donderdag 13 april 2006 01:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet. q en 9 zijn gelijk, qua vorm. je moet de P: doen, die lijkt het meest op het spiegelbeeld van ':9
ik ben al 2x gestopt ondertussen, het is dat jij dr steeds weer over begint...quote:Op donderdag 13 april 2006 01:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja. Maar daar ging het niet om. En het is sowieso sneu en irritant, dus kappen nou
Dus we mogen je vastbinden en volsmeren met pindakaas? Naakt?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:31 schreef mcDavid het volgende:
maar ik heb die pindakaas ondertussen toch al verdiend, dus...
alleen jij.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus we mogen je vastbinden en volsmeren met pindakaas? Naakt?
Niet bluffen knul.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
alleen jij.
maar dan niet midden in de KB, maar bij mij thuis.
Ja maar jij bent dan vastgebonden!quote:Op donderdag 13 april 2006 01:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je mag het proberen.
de vraag is wie er het eerste onder zit
ook dat zal waarschijnlijk bij proberen blijven.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan vastgebonden!
Oh.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ook dat zal waarschijnlijk bij proberen blijven.
aangezien er 7 man en een complete-surprise voor nodig waren voor mijn dispuutsgenoten het na een jaar lang proberen eindelijk voor elkaar hadden.
wédden dat ik niet gezegd heb dat jullie mee mogen helpen!quote:Op donderdag 13 april 2006 01:42 schreef Litso het volgende:
Wédden dat wij je wel vastgebonden krijgen?
Ja maar. Zo sterk ben ik niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wédden dat ik niet gezegd heb dat jullie mee mogen helpen!
Het ging erom dat alleen c_c jou in mocht smeren met pindakaas, in haar kamer.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wédden dat ik niet gezegd heb dat jullie mee mogen helpen!
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Het ging erom dat alleen c_c jou in mocht smeren met pindakaas, in haar kamer.
Je hebt niks gezegd over of wij wel of niet mogen helpen met de voorbereiding.
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus we mogen je vastbinden en volsmeren met pindakaas? Naakt?
le-zenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
alleen jij.
maar dan niet midden in de KB, maar bij mij thuis.
Zijn kamer he. In Delluf.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Het ging erom dat alleen c_c jou in mocht smeren met pindakaas, in haar kamer.
Je hebt niks gezegd over of wij wel of niet mogen helpen met de voorbereiding.
Dit wordt watquote:Op donderdag 13 april 2006 01:48 schreef Litso het volgende:
Hmm. Houden wij je vast, doet zij de touwtjes om je armen en benen.
da's al genoeg reden om de politie te bellenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:48 schreef Litso het volgende:
Hmm. Houden wij je vast,
Flauwerd.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's al genoeg reden om de politie te bellen
Houden we je mobieltje toch ook vast?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's al genoeg reden om de politie te bellen
en wat denk je dat de dienstdoend KB'ers doen als ik zo driftig word?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Houden we je mobieltje toch ook vast?
en ja, dan word ik driftig.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en wat denk je dat de dienstdoend KB'ers doen als ik zo driftig word?
Ok ok, geen pindakaas. Je neemt het veuls te serieus.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en wat denk je dat de dienstdoend KB'ers doen als ik zo driftig word?
Je voelt je gewoon buitengeslotenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:52 schreef cerror het volgende:
Jezus, er zit een vrouw in BeF en gelijk al kinky gedoe.
Ik heb geen neiging c_c in te smeren met pindakaas.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je voelt je gewoon buitengesloten
Om de een of andere reden vind ik dat niet erg.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb geen neiging c_c in te smeren met pindakaas.
je weet níét wat je mist!quote:Op donderdag 13 april 2006 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb geen neiging c_c in te smeren met pindakaas.
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vind ik dat niet erg.
Wat c_c zegt.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je weet níét wat je mist!
vooral het aflikken!
Maar. Dat mis jij dan toch ook? Overigens lust ik geen pindakaas.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je weet níét wat je mist!
vooral het aflikken!
Wel een hoofddoek maar ook zulke praat?quote:Op donderdag 13 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar. Dat mis jij dan toch ook? Overigens lust ik geen pindakaas.
Het was een hypothetische vraagquote:Op donderdag 13 april 2006 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Wel een hoofddoek maar ook zulke praat?
jaquote:Op donderdag 13 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar. Dat mis jij dan toch ook?
heiden!quote:Overigens lust ik geen pindakaas.
Nou ja, dat is een beetje raar zeg maarquote:
Wees blij dat ik niet op de meet was.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het was een hypothetische vraag.
Je had hún moeten horen man! *wijst naar OP*
Ja ze durfden niet eens waar ik bij was joh. Watjes.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet op de meet was.
Ik had van Hans eerlijk gezegd wel anders verwacht.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ze durfden niet eens waar ik bij was joh. Watjes.
quote:Op donderdag 13 april 2006 02:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had van Hans eerlijk gezegd wel anders verwacht.
Roep maar een datum, het liefst niet voor vandaag (morgen dus) of morgen.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wanneer kan ik mun microkorg ophalen ??
neej is goed, maar dat ik hem wel een keertje terug krijgquote:Op donderdag 13 april 2006 02:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Roep maar een datum, het liefst niet voor vandaag (morgen dus) of morgen.
Ik gebruik hem voor een nummer, vandaar.
Hij durfde dat over pijpen niet te herhalen toen ik het vroegquote:Op donderdag 13 april 2006 02:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had van Hans eerlijk gezegd wel anders verwacht.
Puick plan.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej is goed, maar dat ik hem wel een keertje terug krijg
zondag misschien ?
Het is leuker als je dat dezelfde avond op het forum terugleestquote:Op donderdag 13 april 2006 02:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij durfde dat over pijpen niet te herhalen toen ik het vroeg.
Ergens ook wel schattig. De meeste pijpaanvragen kwamen van mcDavid geloof ik.
Hmmm, onverwachte hoek.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij durfde dat over pijpen niet te herhalen toen ik het vroeg.
Ergens ook wel schattig. De meeste pijpaanvragen kwamen van mcDavid geloof ik.
Ik was wel verrast jaquote:Op donderdag 13 april 2006 02:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is leuker als je dat dezelfde avond op het forum terugleest
Ja, zoiets was het. Ik weet niet meer waar het op sloegquote:Op donderdag 13 april 2006 02:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was wel verrast ja. Maar ik probeer me te herinneren wat je daarna nou ook alweer zei, toen ik terug was. Iets in de richting van 'ik heb geen gewetenswroeging' ofzo?
.
quote:Op donderdag 13 april 2006 02:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Hmmm, onverwachte hoek.
Maar ik ben niet zo puberaal, dus ik zou het sowieso nooit gezegd hebben.
Spreekt dat elkaar niet tegen?quote:Op donderdag 13 april 2006 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet op de meet was.
Neen, want ik zou het heeeeeeel anders formuleren.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Spreekt dat elkaar niet tegen?
pindakaas labilicus!quote:Op donderdag 13 april 2006 02:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, dat is een beetje raar zeg maar. Fluctueert een beetje
. Soms heb ik héél erg trek in pindakaas en soms ga ik over m'n nek bij de gedachte. Pindakaas-periodes, zou je het kunnen noemen.
Ik ben hier veels te nieuwsgierig voorquote:Op donderdag 13 april 2006 02:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, want ik zou het heeeeeeel anders formuleren.
Ik heb altijd de compulsieve drang om dingen ingewikkelder te zeggen dan werkelijk hoeft.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben hier veels te nieuwsgierig voor.
En dan niet op meets verschijnen.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb altijd de compulsieve drang om dingen ingewikkelder te zeggen dan werkelijk hoeft.
Vaak strooi ik metaforen en subtiele of minder subtiele hints.
Soms best wel amusing I must say.
dat doe ik ook altijd. maar dan zo, dat iedereen ze altijd heel fout opvatquote:Op donderdag 13 april 2006 02:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb altijd de compulsieve drang om dingen ingewikkelder te zeggen dan werkelijk hoeft.
Vaak strooi ik metaforen en subtiele of minder subtiele hints.
Soms best wel amusing I must say.
Tevens heb ik geen zelfvertrouwen en ben ik zo schuw als een kale bever.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan niet op meets verschijnen.
c. bedoelt ze meestal foutquote:Op donderdag 13 april 2006 02:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijd. maar dan zo, dat iedereen ze altijd heel fout opvat
Gebeurt bij mij dus ook altijd.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijd. maar dan zo, dat iedereen ze altijd heel fout opvat
Ja maar dát had ik al door. En dat is niet ergquote:Op donderdag 13 april 2006 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Tevens heb ik geen zelfvertrouwen en ben ik zo schuw als een kale bever.
Ik vergat deze zin bij m'n vorige post...
Bee ie en gee ooooo.quote:
Voor vragen over Roelsch zelve verwijs ik je door naar Killswitch of Janetje, die hebben mij tête a tête ontmoet.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar dát had ik al door. En dat is niet erg.
Ik zei al, metaforen.quote:
Mmja, volgens moet je wel sterk in je schoenen staan om het met jou uit te kunnen houden he?quote:Op donderdag 13 april 2006 02:29 schreef cerror het volgende:
Voor vragen over Roelsch zelve verwijs ik je door naar Killswitch of Janetje, die hebben mij tête a tête ontmoet.
[..]
"mij"quote:Op donderdag 13 april 2006 02:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja, volgens moet je wel sterk in je schoenen staan om het met jou uit te kunnen houden he?.
Nogal, ik ben nogal snel pissig en tevens erg wispelturig.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja, volgens moet je wel sterk in je schoenen staan om het met jou uit te kunnen houden he?.
Je snapt zelf ook wel hoe fout dat klinkt huh?quote:Op donderdag 13 april 2006 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben keimakkelijk!.
Slaap lekker.
Hmm. Die buien heb ik soms. Ook als er geen PMS in het spel isquote:Op donderdag 13 april 2006 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal, ik ben nogal snel pissig en tevens erg wispelturig.
Ik ben met zoveel dingen tegelijk bezig dat ik het niet doorhadquote:Op donderdag 13 april 2006 02:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel hoe fout dat klinkt huh?
PMS? Dat is voor aftandse verlepte wijven.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm. Die buien heb ik soms. Ook als er geen PMS in het spel is.
Vandaar dat hoofddoekje?quote:Op donderdag 13 april 2006 02:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben met zoveel dingen tegelijk bezig dat ik het niet doorhad.
en héél stiekem blond
Ik wilde het net vragenquote:Op donderdag 13 april 2006 02:39 schreef cerror het volgende:
[..]
PMS? Dat is voor aftandse verlepte wijven.
1987-07-15..... hmmmm....
[..]
Vandaar dat hoofddoekje?
Welke van de 2?quote:
Nog niet verleptquote:Op donderdag 13 april 2006 02:39 schreef cerror het volgende:
[..]
PMS? Dat is voor aftandse verlepte wijven.
1987-07-15..... hmmmm....
Jaquote:Vandaar dat hoofddoekje?
Maar wel aftands?quote:
Neenee, jong en onbezonnen. Groen en onbeschreven. Zeg maar.quote:
Inderdaadquote:En jij hebt hoogstwaarschijnlijk geen blond haar, wees blij.
Maagd en donkerharig.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, jong en onbezonnen. Groen en onbeschreven. Zeg maar.
[..]
Inderdaad.
Mwoah, een zegen is wat overdrevenquote:Op donderdag 13 april 2006 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Maagd en donkerharig.
Een zegen voor sommigen.
Gebruik die zegen.
Op de meet had je aandacht, wat liet je?quote:Op donderdag 13 april 2006 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, een zegen is wat overdreven. Sommigen ook
.
Wacht, ik kick mezelf even naar R&P.
quote:Op donderdag 13 april 2006 03:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Op de meet had je aandacht, wat liet je?
Ik bedoel!quote:Op donderdag 13 april 2006 03:06 schreef Litso het volgende:
Zeg C, zit je nou stiekem c_c te versieren?
Ja ho, zó wanhopig ben ik ook weer niet!quote:Op donderdag 13 april 2006 03:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Op de meet had je aandacht, wat liet je?
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 13 april 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ho, zó wanhopig ben ik ook weer niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |