abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39905076
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:30 schreef NY_Giant het volgende:
San Sebastian lijkt me ook wel een gave stad om Spaans te leren. Iemand daar wel eens geweest?
Een avondje en dat ziet er gaaf uit. Geen idee overigens of naar de beheersing van Spaans goed en of ze daar duidelijk Spaans spreken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 17 juli 2006 @ 13:44:12 #77
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_39905237
Je kan ook dit.. erh.. kopen "Spanish with Michel Thomas" 8 audio cd's, aanrader..

http://www.michelthomas.com/coursetapes.htm
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_39906100
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een avondje en dat ziet er gaaf uit. Geen idee overigens of naar de beheersing van Spaans goed en of ze daar duidelijk Spaans spreken
Het schijnt dat iedereen daar goed Spaans spreekt en nog maar 30% van de Basken Baskisch spreekt.
pi_39906247
TVP....

Ik wil volgend jaar spaanse cursus gaan doen altijd handig dit topic
Dit was mijn laaste dag op fok thanks everyone have fun xxx
pi_39923892
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:57 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Naast het leren van de taal, ontmoet je nog zoveel leuke mensen en doe je nog zoveel leuke dingen. Het is dus niet alleen het leren. Ik zou trouwens twee weken gaan, omdat de meeste mensen op zo'n school zo lang blijven. Zo ging het bij mij wel. Laatste dag email-adressen uitwisselen en uitgebreid knuffelen
Hoe zat het nu in Barcelona met het Catalaans/Spaans in de stad zelf? Kan je met Spaans een aardig eind komen?
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:30:04 #81
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_43629125
Tijd om dit topic weer eens wakker te schudden !
vraag:

In welk land in zuid-amerika spreken ze spaans in de meest pure vorm ? d.w.z. echt spaans wat goed te leren is..
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:41:23 #82
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_43629262
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:16 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Kan je met Spaans een aardig eind komen?
tuurlijk, ze zien heus wel dat je een toerist bent die graag Castilliaans wil spreken. En ze kunnen het allemaal, tis net als het fries.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:22:43 #83
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_43660687
Ik heb ook spaans geleerd maar daarginds met een talenschool geregeld malaca instituto, ik snap niet waarom je zo organisatie zou moeten hebben, ik zat met allemaal EF studenten in een gast gezin naja die school, lag er echt pauper bij. overigenes waren de lessen wel redelijk maar toen ik over mij school begon, met zwembad en bar vonden ze dat ook wel 'nice'

Malaga is wel een mooie stad en je kan ook naar Marroco toe met een toeristsche tour voor 170 euro (weekend) niet duur en heb je toch even marroco gezien, ze spreken daar bijna allemaal wel beetje nederlands de verkopers dan, en je zult versteld staan hoeveel nl nummerborden k daar gezien heb..

Malaga is daar en tegen ook wel weer erg vies, honden die op straat poepen vuil langs de weg, je moet ook erg op je spullen letten van alle studenten in em gast gezin zijn er 2 bestolen 1 beroofd

al met al leer je in spanje erg veel, je leert ze verstaan en praten op me hbo studie zat k niveau 3 en haalde regelijke cijfers na 2 maanden leren 4 uurrtjes per dag
pi_43670969
Volgend jaar plan ik om een talencursus te gaan doen ergens in het zuiden van Spanje, Marbella, Granada of Malaga dacht ik aan Het zal een maandje worden ergens in maart/april voordat ik een stage ga lopen voor mijn studie. Nu heb ik al wat zitten zoeken met google naar talenscholen. Ze lijken allemaal wel kwaltiteit te bieden door hun keurmerken en certificaten maar ik zoek eigenlijk een school die zich vooral richt op jongeren. Het liefst zou ik natuurlijk met leeftijdsgenoten zitten en niet met 30+ enzo Heeft iemand ervaringen met scholen die bekend staan om hun jonge studenten?

Ohja mijn niveau Spaans is ongeveer 'intermediate' maar je kunt overal wel vanuit een bepaald niveau instappen
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_43684227
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:30 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Tijd om dit topic weer eens wakker te schudden !
vraag:

In welk land in zuid-amerika spreken ze spaans in de meest pure vorm ? d.w.z. echt spaans wat goed te leren is..
Ik zou zeggen, de andes-landen: Peru, Bolivia, Equador. Lekker goedkoop ook.
Chili en Argentinie zijn qua cultuur wat meer 'westers' maar men heeft een erg lastig accent. Als je echter een beetje wilt studeren en vooral veel feesten, moet je naar Buenos Aires.
Ik zoek niet, ik vind.
pi_43684562
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:28 schreef flyin-hawk het volgende:
Volgend jaar plan ik om een talencursus te gaan doen ergens in het zuiden van Spanje, Marbella, Granada of Malaga dacht ik aan Het zal een maandje worden ergens in maart/april voordat ik een stage ga lopen voor mijn studie. Nu heb ik al wat zitten zoeken met google naar talenscholen. Ze lijken allemaal wel kwaltiteit te bieden door hun keurmerken en certificaten maar ik zoek eigenlijk een school die zich vooral richt op jongeren. Het liefst zou ik natuurlijk met leeftijdsgenoten zitten en niet met 30+ enzo Heeft iemand ervaringen met scholen die bekend staan om hun jonge studenten?

Ohja mijn niveau Spaans is ongeveer 'intermediate' maar je kunt overal wel vanuit een bepaald niveau instappen
Ik weet niet hoe oud je bent, maar er zijn talenscholen die programma's aanbieden voor jongeren <20 jaar. Daarna kom je gewoon in een internationale groep van volwassenen, waarbij het niet uitmaakt hoe oud iemand is.

Talenscholen trekken wel overwegend jonge mensen aan tussen 20-30 jaar. Echter, als je buiten de schoolvakanties om gaat dan zul je minder studenten daar vinden en zal de gemiddelde leeftijd van de cursisten iets hoger liggen (bv. 25 jr tov 21 jaar in de zomer).

Mijn ervaring is dat leeftijd weinig uitmaakt. Het gaat er om dat je dezelfde interesses hebt: taal en land leren kennen. 50-jarigen die een taalcursus in het buitenland doen zijn meestal geen saaie mensen. Misschien zijn ze iets meer geintresseerd in de cultuur van een land, en minder in feesten maar dat betekent niet dat je geen lol met ze kunt hebben.

En waar je ook zit, er zijn altijd jongeren van jouw leeftijd. Ook op de talenschool.
Ik zoek niet, ik vind.
  zondag 19 november 2006 @ 16:49:38 #87
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_43688740
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:28 schreef flyin-hawk het volgende:
Heeft iemand ervaringen met scholen die bekend staan om hun jonge en vrouwelijke studenten?
en terecht
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_43691972
quote:
Op zondag 19 november 2006 14:44 schreef Wakey het volgende:

knip
Precies, maar ik wil uiteraard ook feesten met jongeren die rond mijn leeftijd, 21 zijn
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_43692000
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

en terecht
Ik was het vergeten maar is inderdaad ook zeer fijn
- Michele Sciacca
pi_43819752
Alicante is ook een leuke stad om spaans te leren gedurende het schooljaar doordat er veel studenten wonen en het weer er goed is
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 15:10:52 #91
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43821286
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:30 schreef NY_Giant het volgende:
San Sebastian lijkt me ook wel een gave stad om Spaans te leren. Iemand daar wel eens geweest?
Het is daar toch hetzelfde weer als hier? Als ik het goed heb.
Het lijkt me wel mooi daar.

http://nl.wikipedia.org/wiki/San_Sebastian_(Spanje)

(oops oud topic )
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:52:37 #92
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_43844867
tu madre tiene un bigote!

even een tvp'tje. Momenteel volg ik een cursus spaans in de avonduren, maar 't lijkt me echt leuk een cursusje van 2 weken ofzo te doen. Ik neem aan dat er ook wel wat is voor mensen die al een beetje basiskennis hebben...
Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
pi_43947119
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef Renesite het volgende:

[..]

Het is daar toch hetzelfde weer als hier? Als ik het goed heb.
Het lijkt me wel mooi daar.

http://nl.wikipedia.org/wiki/San_Sebastian_(Spanje)

(oops oud topic )
goede link.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_43950630
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:20 schreef DAMH het volgende:
Alicante is ook een leuke stad om spaans te leren gedurende het schooljaar doordat er veel studenten wonen en het weer er goed is
doen . Ben er ook geweest
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:43:41 #95
82589 S-Two
barba macacu
pi_44978640
tvp
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_46938910
hey joost, ben jij uiteindelijk nog met linguaschools gegaan ? en zo ja, waar naartoe ? Thanks alvast.

ik denk er ook over om met hun te gaan..
pi_46998391
Ja ik ben ook wel nieuwsgierig waar Joost nou uiteindelijk naartoe is gegaan,
en hoe het hem bevallen is!!

Zelf ben ik een grote fan van Salamanca!
En Don Quijote is inderdaad een erg goeie talenschool, dus als je een goeie "sponsor" kunt vinden, issie zeker aan te raden!
 FR
pi_48670120
Ik wil volgend jaar ook een cursus gaan doen in Spanje, ergens in april/mei. Geen idee nog voor hoe lang. Maar het lijkt me wel leuk om in ieder geval samen met jongeren te zitten van mijn leeftijd (22).
Zitten er rond die tijd niet veel ouderen? En een beginnerscursus hoe lang zou je daar over doen voordat je het wel gezien hebt en een stapje hoger wilt?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:38:32 #99
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_48670381
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 00:22 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

doen . Ben er ook geweest
Btw die campus hierro (zit er nu namelijk) is de puta madre,, echt fakin mooi en groot,, en als man zijnde,, jesus wat lopen hier veel vrouwen rond
-the Dude-
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:40:17 #100
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_48670460
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:32 schreef partyyboyy het volgende:
Ik wil volgend jaar ook een cursus gaan doen in Spanje, ergens in april/mei. Geen idee nog voor hoe lang. Maar het lijkt me wel leuk om in ieder geval samen met jongeren te zitten van mijn leeftijd (22).
Zitten er rond die tijd niet veel ouderen? En een beginnerscursus hoe lang zou je daar over doen voordat je het wel gezien hebt en een stapje hoger wilt?
ajs bv naar de Universiteit gaat in Alicante heb je blokken van 4weken in verschillende nivo's dus denk niet dat je uitgeleerd raakt voorlopig dan ... en over het algemeen veel jongeren hierro 80% een paar oudere mensen maar
-the Dude-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')