abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juni 2006 @ 03:39:25 #201
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38715056
[quote]Op vrijdag 9 juni 2006 23:54 schreef melke het volgende:
<KNIP> Je moest 25 pond (40 euro) aanmeldingskosten betalen. <KNIP>Ik heb er 90 euro per stuk voor betaald. Die jongen van wie de kaartjes waren zei dat 68 euro de officiele prijs was, 10 euro (van die 40 euro aanmeldingkosten) en 12,50 winst dan. Dat zei hij ook. Klopt dit of ben ik nou opgelicht? Weet iemand hoeveel de kaartjes kosten als je ze via de RW-website hebt gekocht?
<KNIP>

Wat die kaartjes gekost hebben via de website weet ik niet, maar volgens mij klopt dat bedrag wel aardig. Dat van die 25 pond klopt sowieso wel. De kaarten die ik van iemand anders heb overgenomen, hebben mij 80 euro gekost per kaart. Deze persoon zal er niet veel winst op gemaakt hebben en als dat wel zo is, nou ja, jammer dan. Het kleine extraatje is hem gegunt én het belangrijkste is dat ik in ieder geval nu wél naar het concert kan.... (hij had ze ook via de website besteld)
Ik vind het veel erger dat mensen hun kaarten voor zo'n 150 euro per kaart aanbieden op internet, dan wordt je pas écht opgelicht
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_38715507
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:54 schreef melke het volgende:
Ik heb een vraagje

Een vriendin van mij heeft samen met 3 anderen kaartjes via de 'Inner Sanctum' (de website van Williams) gekocht. Je moest 25 pond (40 euro) aanmeldingskosten betalen. Die kaartjes hebben ze gekregen, maar wegens omstandigheden kunnen 2 mensen niet gaan. Via die vriendin van me heb ik vandaag de 2 kaartjes (van de mensen die niet kunnen gaan) gekocht. Ik heb er 90 euro per stuk voor betaald. Die jongen van wie de kaartjes waren zei dat 68 euro de officiele prijs was, 10 euro (van die 40 euro aanmeldingkosten) en 12,50 winst dan. Dat zei hij ook. Klopt dit of ben ik nou opgelicht? Weet iemand hoeveel de kaartjes kosten als je ze via de website hebt gekocht?

Volgens mij ben ik toch wel een beetje opgelicht...
Je vergeet nog service + verzendkosten en dan nog mag je blij zijn dat je zeker weet dat je officiele kaartjes hebt via andere kanalen voor zo'n prijs.
pi_38715538
nog 11 dagen
pi_38716090
kaartjes waren idd 68 euro. maar lekker boeiend dat je er iets meer voor betaald hebt. Er zijn mensen die een moord doen voor een kaartje en er 150 euro per stuk voor betalen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_38719696
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:00 schreef JeroenV het volgende:
ik ben echt benieuwd naar de setlist.
Dublin was het zelfde als Dubai en Zuid Afrika

De eerste foto's

ROBBIE WILLIAMS set out to rock Dublin last night – but the opening night of his tour almost ended in disaster.

During the show’s finale, the singer was supposed to drop almost 100ft to the stage in a “gondola” — but things went badly wrong.

A technical glitch meant Robbie ended up running on to the set in a panic as fire exploded around him.

Clearly shocked, the fuming singer later slated the concert, saying it was so awful he would come back to Dublin to play a free gig by way of apology.

Robbie was due to perform Let Me Entertain You at the close of the gig when the risky stunt backfired.

He told the crowd afterwards: “I can let you into a little secret. When I was up there I was supposed to come down in a gondola and it was going to be entertainment at its highest peak.

But when the man standing behind you says, ‘It’s f****d’ in front of 70,000 people, you panic. Being in a white tracksuit probably wasn’t the best thing to be in.

“You’ll never know how much panic went through my mind when I was up there. You’ve been much better than me.

“I’ve not been very good tonight so I will come back and do it for free.”

Robbie and ex-bandmates Take That had been competing for the biggest stage spectacular of the year — and until the last-minute hitch it was too close to call.

The alien-mad singer had given his tour a Close Encounters theme and it kicked off with fireworks and special flame effects blazing around the stage at Croke Park.

As the Close Encounters movie theme tune played, a countdown flashed on the screen with the warning, “Gentlemen and ladies — this is not a drill.”

Then, to a backdrop of weird ancient Egyptian symbols. the man himself shot up through the base of a podium in the middle of the crowd.

Wearing a black three-quarter length coat, jeans and a camp pink scarf, Robbie broke into hit track Radio as 78,000 fans went wild.

Rock DJ got the crowd in even more of a frenzy but after his third track, Tripping, the Loving Angels star had a breather and a cup of tea!

Addressing fans, he said: “It’s been too long. I don’t know how Mick Jagger does this. I’m knackered!”

He moved on to more songs from his current album — Monsoon and latest single Sin, Sin, Sin. That last song may have flopped in the charts but die-hard fans still knew all the words.

After the rousing Millennium, Robbie was joined on the stage by a surprise guest, best mate Jonathan Wilkes.

The TV host is travelling with Robbie throughout the tour, and the pair duetted on the classic Me And My Shadow

Robbie followed that with Take That favourite Back For Good — probably so he can get in some practise for his own “surprise” appearance on their tour.

Singing No Regrets straight after underlines his feelings towards his old muckers.

He briefly left the stage before screaming fans dragged him back for a finale including Let Me Entertain You — and that ill-fated attempt at a stunt.

[ Bericht 47% gewijzigd door Vicky op 10-06-2006 12:28:57 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:52:45 #206
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38720345
Hmmmm, zou ie die stunt nog wel gaan herhalen nu dan???
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_38734560
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 07:37 schreef MCH het volgende:

[..]

Je vergeet nog service + verzendkosten en dan nog mag je blij zijn dat je zeker weet dat je officiele kaartjes hebt via andere kanalen voor zo'n prijs.
Ik heb net ook 4 kaartjes verkocht voor 90 euro die ik via de IS had gekocht. Ik heb er 4 euro winst per stuk op gemaakt, erg weinig als je bedenkt dat het toch ook nogal wat tijd heeft gekost om ze te kopen.
De kaartjes waren best seats dus 2e rang (68 euro), met service en verzend kosten werd dat 76, 50 per stuk. Het lidmaatschap voor IS was 38 euro dus 9,50 per stuk ofwel 86 euro. Ik vind dat je ze voor een prima bedrag hebt gekregen.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 23:45:08 #208
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_38737883
Nog maar eventjes en dan is het zover!

Wanneer zijn jullie van plan om voor de ArenA te gaan zitten/liggen?
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_38741894
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 23:45 schreef biggetje het volgende:
Nog maar eventjes en dan is het zover!

Wanneer zijn jullie van plan om voor de ArenA te gaan zitten/liggen?
om 18:23
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_38745909
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:23 schreef Vicky het volgende:

[..]

Dublin was het zelfde als Dubai en Zuid Afrika
Niet dus. In Dublin speelde hij Kids en Ghosts niet, en had hij een duet met Jon Wilkes met Me and my shadow.
pi_38748008
nog 10 dagen
pi_38759630
kom er net achter dat de op de 21 we tegen Argentinie moeten spelen....
dat is klote... denk dat ik mijn kaartjes ga verkopen
pi_38760833
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:48 schreef linebear het volgende:
kom er net achter dat de op de 21 we tegen Argentinie moeten spelen....
dat is klote... denk dat ik mijn kaartjes ga verkopen
Ga je dan wel andere kaarten kopen?
Ik denk dat je in het stadion ook wel op de hoogte gehouden wordt. Maar is maar net waar je prioriteit ligt natuurlijk. Je hebt kans dat Nederland al door is...

[ Bericht 4% gewijzigd door JeroenV op 11-06-2006 21:48:01 ]
pi_38768224
Ik verheug me er echt op!!

Weet iemand trouwens de definitieve setlist? Heb er al verschillende gezien, maar ze zijn steeds anders.
Onderschriftloos
pi_38770199
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:21 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ga je dan wel andere kaarten kopen?
Ik denk dat je in het stadion ook wel op de hoogte gehouden wordt. Maar is maar net waar je prioriteit ligt natuurlijk. Je hebt kans dat Nederland al door is...
tuurlijk ga ik mijn kaarten niet verkopen Als Nederland vrijdag wint, dan is het al zeker dat we door zijn. Alleen kan Argentinie een mooie wedstrijd worden. Ach ja, Robbie is mooier
pi_38770483
quote:
Op maandag 12 juni 2006 01:06 schreef melke het volgende:
Ik verheug me er echt op!!

Weet iemand trouwens de definitieve setlist? Heb er al verschillende gezien, maar ze zijn steeds anders.
radio
rock dj
trippin
monsoon
sin sin sin
trouble with me
millenium
pure
me and my shadow
strong
back for good
no regrets
advertising space
place to crash
come undone
feel

encore:
let me entertain you
kids
angels

Van de set van vrijdag in Dublin
pi_38771544
nog 9 dagen trouwens....
kan al bijna niet meer slapen
pi_38771789
RADIOOOOOOOOOOO
pi_38772049
Morgen
  maandag 12 juni 2006 @ 10:06:38 #220
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38772081
Hahaha zo heb ik vannacht over het concert liggen dromen......
De 21e ga ik eerst 's middags naar de kapper en rond 16 uur vertrekken we richting de Arena (ik woon er maar een kwartier rijden vandaan, dus dat scheelt) en dan eten we daar nog ff iets van een broodje ofzo. Rond 18 uur gaan we dan maar naar binnen en totdat hij opkomt zal ik alleen maar denken "Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh Robbie loopt nu hieronder ergens rond.........."

In 2003 was ik zwanger van mijn tweeling en kon er toen dus niet bij zijn (in oktober heb ik jankend zijn concert gekeken op tv, op de dag van de geboorte van de tweeling). Omdat wij die dag naar Almere geweest waren en langs de Arena terug zouden rijden, had ik mijn man gevraagd om onder de Arena even te stoppen, zodat ik in ieder geval heel dichtbij geweest was. Maar helaas weigerde mijn man........
  maandag 12 juni 2006 @ 10:15:46 #221
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38772259
Oh ja, dit las ik net nog op nu.nl

Robbie Williams begint tournee Europa in Dublin

Uitgegeven: 10 juni 2006 07:38
Laatst gewijzigd: 12 juni 2006 09:18

DUBLIN - Popster Robbie Williams is vrijdagavond het Europese deel van zijn wereldtournee begonnen in de Ierse hoofdstad Dublin. Voor ongeveer 90.000 fans in het Croke Park Stadium bracht hij zowel oude nummers als songs van zijn meest recente album 'Intensive Care'.

Veel bezoekers stonden uren voorafgaand aan het concert in de zon te wachten. Zij werden onder meer beloond met een gevoelige uitvoering van het nummer 'Feel' en zongen daarbij uit volle borst mee.

De artiest kreeg alle handen op elkaar toen hij een gratis concert toezegde. Hij vindt namelijk dat de fans niet de show kregen voorgeschoteld die zij van hem mochten verwachten omdat een geplande stunt mislukte. Williams zou tijdens het nummer 'Let me Entertain You' in een gondel, bevestigd aan een installatie boven het podium, neerdalen. De techniek liet hem echter in de steek.

Op 21, 22, 24 en 25 juni zal Williams te zien zijn in de Amsterdam ArenA.
  maandag 12 juni 2006 @ 11:38:00 #222
147495 Carl-Noten
Wegens copyright met C ;)
pi_38774264
quote:
[b]

text

De artiest kreeg alle handen op elkaar toen hij een gratis concert toezegde. Hij vindt namelijk dat de fans niet de show kregen voorgeschoteld die zij van hem mochten verwachten omdat een geplande stunt mislukte. Williams zou tijdens het nummer 'Let me Entertain You' in een gondel, bevestigd aan een installatie boven het podium, neerdalen. De techniek liet hem echter in de steek.

Op 21, 22, 24 en 25 juni zal Williams te zien zijn in de Amsterdam ArenA.
dit is toch fout gelopen.

heb zelf ook echt veel zin in t concert.
hoop ook mr. bojangles en hot fudge, zit er denk niet in. wel sin, sin, sin
"Voel je je lekker, ga lekker bewegen" ;)
pi_38776861
wil niet klagen of zo hoor... maar hoop echt dat het volgende week koeler is
  maandag 12 juni 2006 @ 13:18:21 #224
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_38777003
Inderdaad, met deze warmte is het flink afzien. Heb er wel echt al zin in...
pi_38777091
zekers, vooral in de arena
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')