ja en ordinary boysquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:10 schreef linebear het volgende:
nog 20 dagen inderdaadkan nu al bijna niet meer slapen. Ga ik eindelijk Basement Jaxx zien
Hier ook niet! Ik ben gelukkig maar 3 dagen weg...quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:26 schreef Vicky het volgende:
aaaaaarghh nog steeds geen kaartjes.. En ik ben vanaf morgen 5 dagen weg... ik word gek!
ik hoop dat Michel Jackson in het voorprogramma komtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:19 schreef linebear het volgende:
19 dagen
als Kelly maar niet de vervanger wordt
Ik hoop Frank Sinatraquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ik hoop dat Michel Jackson in het voorprogramma komt
Herman zou wel geweldig zijn!quote:
die zanger is dood, sukkel!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef JeroenV het volgende:
Queen!
jazeker, die zit op een onbewoond eiland van z'n geld te genieten.quote:
ik ga met nederland - argentiniequote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:12 schreef Sense het volgende:
Kom ik net tot de ontdekking dat de winnaar van groep C op het WK op 24 juni moet spelen...
Aangezien vriendlief die dag met me meegaat naar RW zal ik hem dit nog maar even niet vertellen...![]()
dat zou echt wel hardstikke vet zijn!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:22 schreef calvobbes het volgende:
Ahjoh, dat is hartstikke leuk
Robbie is ook voetbalfan dus die zal daar ook wel aandacht aan besteden. Waarschijnlijk tussen de nummers door een herhaling van een eventueel doelpunt oid.
Dat deden ze ook bij een concert van de Rolling Stones en dat werkte alleen maar sfeerverhogend
Klinkt echt goed zeg. Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef JeroenV het volgende:
Orson
Zou inderdaad cool zijn!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:22 schreef calvobbes het volgende:
Ahjoh, dat is hartstikke leuk
Robbie is ook voetbalfan dus die zal daar ook wel aandacht aan besteden. Waarschijnlijk tussen de nummers door een herhaling van een eventueel doelpunt oid.
Dat deden ze ook bij een concert van de Rolling Stones en dat werkte alleen maar sfeerverhogend
als nederland scoort dan interesseerd me dat nummer van Robbie niks meer!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:57 schreef Cee het volgende:
Of minder; iedereen wordt massaal gebeld/ge-sms't als Nederland scoort, hoor je een luid gebrul vanuit het publiek, terwijl Robbie net 'n gevoelig liedje over z'n oma of zo aan het zingen is.![]()
Moet je nou nog kaartjes hebben?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef Backdoorman het volgende:
mijn vriendin komt 2 weken over uit het buitenland...ze smste mij dat Robbie Williams in Amsterdam optreedt. Nu ben ik dus als een soort van verrassing kaartjes aan het zoeken....weet niet of het gaat lukken hoor, maar ik vroeg me af, als leek, wat zijn de allerSLECHTSTE plaatsen in de Arena, is dat het veld, tweede ring....eerste ring helemaal tegenover het podium (vak 4 zoveel geloof ik)
Mischien dat ik aan kaartjes kan komen voor vak 110...dat is vrijwel naast het podium eerste ring....kan je het we lgoed zien maar dan zal het geluid minder zijn??? Niet dat het echt boeit hoor, want ben met alles tevreden maar toch...zomaar voor de weet ;-)
doei!
quote:Op maandag 5 juni 2006 02:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Moet je nou nog kaartjes hebben?
Als dat zo is dan reken maar op 1000 euro per kaartje.
Haal er maar een nulletje van af. Voor zo rond de 100 euro heb je met een beetje zoeken wel veldkaartenquote:Op maandag 5 juni 2006 02:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Moet je nou nog kaartjes hebben?
Als dat zo is dan reken maar op 1000 euro per kaartje.
zeur niet zo jaquote:Op maandag 5 juni 2006 15:37 schreef Backdoorman het volgende:
hallo, ik ben nog steeds op zoek naar kaartjesik zag er nu twee te koop staan met een foto van de kaartjes erbij, maar die zijn uitgegeven door Ticketbox ipv Ticketservice wat ik op de meeste kaartjes zie staan....zullen deze dan wel echt zijn of zijn het valse?? Ze zien er wel officieel uit kwa sponsoring etc etc maar ik dacht dat ticketbox voor deze concerten geen kaarten verkocht?? Ik hoop dat iemand mij kan helpen....
ps: overigens heb ik de site van ticketbox al geraadpleegd en daar reppen ze met geen woord over robbie williams....en het callcenter is vandaag gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |