Wat een podiumquote:Op maandag 12 juni 2006 17:10 schreef schaap001 het volgende:
Setlist en foto´s Dublin 09.06.2006
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt toch wel aardig.Wij waren voor 4 kaarten 302,80 kwijt (via Inner Sanctum en inclusief alles), dus ongeveer 75 euro per kaartje en dan nog 25 pond voor het lidmaatschap (geen idee hoeveel 25 pond is....40 euro ofzo, dus 10 euro pp), dus dan kom je toch al snel op 85 euro.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:34 schreef Vicky het volgende:
kaartjes waren idd 68 euro. maar lekker boeiend dat je er iets meer voor betaald hebt. Er zijn mensen die een moord doen voor een kaartje en er 150 euro per stuk voor betalen.
Setlist zegt niets. Ik heb al 4 verschillende lijsten gezien.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:04 schreef Hankster het volgende:
oeh..wat een vet podium
maar wel een matige setlist................
De kaarten die jij dan via IS ontvangen hebt, zijn dat ook kaarten afkomstig van Ticket-Service?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:54 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Klopt toch wel aardig.Wij waren voor 4 kaarten 302,80 kwijt (via Inner Sanctum en inclusief alles), dus ongeveer 75 euro per kaartje en dan nog 25 pond voor het lidmaatschap (geen idee hoeveel 25 pond is....40 euro ofzo, dus 10 euro pp), dus dan kom je toch al snel op 85 euro.
Oke, dank je wel, in ieder geval een geruststelling dat ze dan wel echt zullen zijn hahahaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:55 schreef Vicky het volgende:
ik heb kaarten via IS gekocht en het zijn idd gewone Ticketservice kaarten.
Bronquote:De deuren van de Amsterdam ArenA zullen om 16.30 uur open gaan. Om 18.30 uur begint het voorprogramma. In het voorprogramma staan: Basement Jaxx en Orson.
Ik zou zeggen: als de SODEMIETER naar een psychiater!quote:Op maandag 12 juni 2006 10:06 schreef Zwanee het volgende:
Hahaha zo heb ik vannacht over het concert liggen dromen......
De 21e ga ik eerst 's middags naar de kapper en rond 16 uur vertrekken we richting de Arena (ik woon er maar een kwartier rijden vandaan, dus dat scheelt) en dan eten we daar nog ff iets van een broodje ofzo. Rond 18 uur gaan we dan maar naar binnen en totdat hij opkomt zal ik alleen maar denken "Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh Robbie loopt nu hieronder ergens rond.........."
In 2003 was ik zwanger van mijn tweeling en kon er toen dus niet bij zijn (in oktober heb ik jankend zijn concert gekeken op tv, op de dag van de geboorte van de tweeling). Omdat wij die dag naar Almere geweest waren en langs de Arena terug zouden rijden, had ik mijn man gevraagd om onder de Arena even te stoppen, zodat ik in ieder geval heel dichtbij geweest was. Maar helaas weigerde mijn man........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |