Dat is die interieurstyliste waarschijnlijk ook, uit de kastquote:Op woensdag 12 april 2006 19:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
Het zomerbestek is hier natuurlijk allang uit de kast
Bestek met zonnetjes, koetjes en lammetjes enzo?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
Servies! Dat woord zocht ik. Dank!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is die interieurstyliste waarschijnlijk ook, uit de kast
Zomerbestekik dacht dat kerst servies al een dieptepunt was
![]()
Nouja, servies dus.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:20 schreef -DizzeL- het volgende:
Maar wat is nu het ander woord voor bestek?![]()
bestek is servies?quote:
Ik ben nog maar met mijn lentebestek en lenteservies bezigquote:Op woensdag 12 april 2006 19:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
couvert?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:20 schreef -DizzeL- het volgende:
Maar wat is nu het ander woord voor bestek?![]()
Ik was laatst op een verjaardag, daar kreeg ik herfstbestek! Nouja zeg!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nog maar met mijn lentebestek en lenteservies bezig
Zomerbestek en servies pak ik pas in juni uit de mottenballen![]()
Beetje de hele dag in LIF lurken en dan in Editie NL komen. Wel relaxed baantje.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:35 schreef -skippybal- het volgende:
Trendwatchers zijn sowiezo mongooltjes![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:40 schreef SuperRembo het volgende:
Ik heb een servies-abonnement. Lekker makkelijk, elk seizoen krijg je een nieuw servies volgens de laatste trend
Hey, daar kun je goed mee voetballenquote:Op woensdag 12 april 2006 19:47 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
gewoon een lekker wit servies met een kuiken er bij en witte bloemen, helemaal pasen ready
Oh ja? Bij mij werd het steeds korter, totdat het kwartje uiteindelijk viel en ik vandaag de dag geen tv meer kijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:02 schreef Okkie_ het volgende:
Dat is dus het nadeel van zoveel zenders...
Het duurt elke keer als je TV kijkt langer om er achter te komen dat er dus echt NIETS op TV is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |