CHO cho choquote:Op donderdag 13 april 2006 00:19 schreef -Wolf- het volgende:
Hoor ik hier een echo?
Je weet donders goed wat ik bedoel.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan heb jij toch hele andere beelden gezien dan ik.
we zijn al vaak genoeg unlucky geweest dit seizoen.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:23 schreef Cruoninga het volgende:
Dus jullie geven mij gewoon de voorzet om hier als vanouds 'lucky ajax!!' te komen roepen? Die vergissing gaat ons immers Europees voetbal kosten waarschijnlijk.
Feestje bouwen lijkt me een beetje overdreven niet dan? Ik ben uiteraard zeer blij dat de 3 belangrijke punten binnen zijn, ging ook zeker wel even uit mn dak in het stadion. Maar om er nou een feest van te maken nee wat ze voor de rest lieten zien was gewoon weer een wanprestatie. Nee de motivatie zat er weer lekker in bij de jongens van Blind. De belangrijkste wissel was gewoon sneijder hij bracht net eventjes dat beetje xtra, en een perfecte indirecte vrije trap waar Chari mooi van kon profiteren. De afgelopen tijd nam Rosales ze steeds maar Blind schijnt nog steeds niet te begrijpen dat die jonge amper tot niet kan passen of vrije trappen nemen of corners.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou, in onze trein was het wel feest hoor!
Jullie zijn gewoon 5e nu toch, boven utrecht?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:23 schreef Cruoninga het volgende:
Dus jullie geven mij gewoon de voorzet om hier als vanouds 'lucky ajax!!' te komen roepen? Die vergissing gaat ons immers Europees voetbal kosten waarschijnlijk.
Volgens mij had ie het niet echt over deze wedstrijdquote:Op donderdag 13 april 2006 00:24 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Feestje bouwen lijkt me een beetje overdreven niet dan? Ik ben uiteraard ..... bla bla
als je een doelsaldo hebt van +7 t.o.v. +3 dan sta je er gewoon nog boven hoor....quote:Op donderdag 13 april 2006 00:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon 5e nu toch, boven utrecht?
Nee, Utrecht staat er op doelsaldo boven.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet op basis van het doelsaldo...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
6e op doelsaldo geloof ik. Hadden ze met 3-0 gewonnen, waren ze wel 5e geweest.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk nooit aan jullie zelf, hè.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zal ik je vast even een lijstje geven?
toch teveel gezopen..quote:Op donderdag 13 april 2006 00:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij had ie het niet echt over deze wedstrijd
Daar werden agenten gesloopt.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Je weet donders goed wat ik bedoel.![]()
Nee het ligt dit seizoen altijd aan de scheids.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk nooit aan jullie zelf, hè.
Zal wel een Drama worden dan.quote:Ik heb wel zin in de aankomende ontmoetingen met ajax. Eens zien of we weer een dvd kunnen uitbrengen aan het einde.
waarom niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je moet gewoon helemaal niks schrijven hier.
Denk het wel, alleen niet als back.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Schilder, heeft hij potentie of niet?
Ik niet hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 00:33 schreef M0NTANA het volgende:
Best gelachen, de benamning Lucky Ajax was vanavond terecht, maar who cares?
Dat jullie winnen.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee het ligt dit seizoen altijd aan de scheids.
hmmmm heerlijk alle feyenoorders die je hoort zijn zo positief over een eventueel treffen wat wel te begrijpen is natuurlijk gezien de afgelopen 2 klassiekers maar het maakt ajax de underdog en dat is naar mijn mening nooit een slechte positie.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk nooit aan jullie zelf, hè.
Ik heb wel zin in de aankomende ontmoetingen met ajax. Eens zien of we weer een dvd kunnen uitbrengen aan het einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |