Mwah..quote:Op donderdag 13 april 2006 00:00 schreef PLAE@ het volgende:
hehe die strandballenactie op 410.
Ik was vandaag teletekstsup dus heb het niet gezien. Maar zie er de humor wel van in.
Hier in Amsterdam zal wel wat open zijn, maar dag later is toch niet erg alsof er een rush komt ofzoquote:Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef F1Bas het volgende:
Gaan we dat krijgen, de verkoop begint op 2e paasdag.
zo snel mogelijk afschaffen ja. we hebben er misschien geluk mee dit jaar, maar aan de andere kant verhult het zo wel uiteindelijk wat voor een rotseizoen het is dit jaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef devv05 het volgende:
Ik ga toch niet heen, commerciele kut playoffs. Hoop dat ze massaal geboycot worden.
Kon je dat niet irl vragen Daan?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee hahaha maar ik hoorde wel van bossie wie jij was dus ik moest het even checken
dat klopt............maar een domme reactie lokt vaak weer een domme reactie uit. En domme reacties lees ik hier genoeg. En in mijn meer serieuze postings geef ik duidelijk aan waarom ik er zo over denk.. Dat heeft niks met opruiende teksten te maken. Het staat gewoon recht tegenover de opinie van de meesten hier, maar dat zijn bijna allemaal ajacieden. Dus vrij logisch. Echter zijn de meesten niet in staat om hier normaal op te reageren. Da´s vrij jammer.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Domme en opruiende opmerkingen hebben weinig met discussieren te maken.
-we gaan inhoudelijk verder-quote:Op donderdag 13 april 2006 00:15 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dat klopt............maar een domme reactie lokt vaak weer een domme reactie uit. En domme reacties lees ik hier genoeg. En in mijn meer serieuze postings geef ik duidelijk aan waarom ik er zo over denk.. Dat heeft niks met opruiende teksten te maken. Het staat gewoon recht tegenover de opinie van de meesten hier, maar dat zijn bijna allemaal ajacieden. Dus vrij logisch. Echter zijn de meesten niet in staat om hier normaal op te reageren. Da´s vrij jammer.
Dat was vóór de wedstrijd.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou, in onze trein was het wel feest hoor!
Bal op Charisteas voor het doorkoppen was wel dik buitenspel. Dat geef ik eerlijk toe. Dus we hebben geluk gehad.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef Cruoninga het volgende:
Voor ons wel vervelend dat jullie er nog even twee in peerden. Moet helaas stellen dat die eerste goal wel een terechte was, ondanks een luchtje van buitenspel. Zo'n klein verschil kan de grensrechter immers niet in een fractie waarnemen en wordt dus de regel toegepast dat bij twijfel de aanvallende partij in het voordeel wordt gesteld.
Dat klopt maar je vergeet het moment daarvoor..........charisteas stond immers bijna een meter buitenspel bij t moment van spelen (toen die terug kwam lopen om m door te koppen). Bij huntelaar was t centimeter werkquote:Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef Cruoninga het volgende:
Voor ons wel vervelend dat jullie er nog even twee in peerden. Moet helaas stellen dat die eerste goal wel een terechte was, ondanks een luchtje van buitenspel. Zo'n klein verschil kan de grensrechter immers niet in een fractie waarnemen en wordt dus de regel toegepast dat bij twijfel de aanvallende partij in het voordeel wordt gesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |