Ik weet niet waar jij de laatste 20 minuten was?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat iemand z'n beklag deed over de wedstrijd Feyenoord - Ajax. Het Feyenoord publiek zou zich 'schuldig' maken aan "sing when you're winning".
Ik heb nu twee wedstrijden van Ajax meegekregen (Roda en nu) en kan toch niets anders zeggen dan dat ik het Ajax publiek pas hoorde in de blessuretijd van de 2e helft
Ik bedoelde met afbreken dat wat er vorig jaar gebeurde, na Feyenoord - Ajax.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij is Feyenoord nog niet in de race voor een prijs hoor.Maar 7 mei weer op een parkeerplaats staan zal vast ook gezellig zijn.
![]()
Die 2 ploegen hebben inderdaad de meeste kansen. Helaas zijn wij afhankelijk van anderen...tenzij we met 0 - 10 winnenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik gun het Groningen meer als Utrecht maarja het zal Utrecht en Ajax wel worden![]()
ach, moet ik nog op zo´n zielepoot reageren. Probeer te be-argumenteren waarom ik een hekel aan ajax heb. Dat heb je gewoon te respecteren. Verlang ook niet dat je ermee eens bent, flapdrol. Wat is anders de functie van een forumquote:Op woensdag 12 april 2006 23:05 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ajaxhater.
Haat vloeit rechtstreeks voort uit jaloezie. Op zich kun je daar niks aan doent.
Maar je bent een sneue kut-user, en daar kun je wel wat aan doen.
bla bla jij was er ook niet bij vanavond bij je clubquote:Op woensdag 12 april 2006 23:34 schreef devv05 het volgende:
Weer een tyfuswedstrijd.
En al die kleuters in dit topic mogen doodvallen.
Toen is er vrij weinig afgebroken hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik bedoelde met afbreken dat wat er vorig jaar gebeurde, na Feyenoord - Ajax.![]()
Zal ik je vast even een lijstje geven?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
En open, voor wie nu niet normaal kan doen regel ik een ban.
Jorienvandenherik, Dirk_kuyt dan ben je klaarquote:Op woensdag 12 april 2006 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
djstoffel vond ik een stuk vervelender.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jorienvandenherik, Dirk_kuyt dan ben je klaar![]()
Je bent er een paar vergeten weg te halen.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
CMT & leolinedance verdienen het 10 keer meer. Maar blijkbaar hebben die twee wel heel veel krediet bij Vaduz e.aquote:Op woensdag 12 april 2006 23:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jorienvandenherik, Dirk_kuyt dan ben je klaar![]()
De beelden van toen doen anders geloven.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen is er vrij weinig afgebroken hoor.![]()
Niet overdrijven johquote:Op woensdag 12 april 2006 23:57 schreef Radegast het volgende:
Die Schilder hadden ze ook beter Schildpad kunnen noemen, allejezus wat is die gozer traag!
Nou, in onze trein was het wel feest hoor!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen is er vrij weinig afgebroken hoor.![]()
Dan heb jij toch hele andere beelden gezien dan ik.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:58 schreef Trancelocator het volgende:
De beelden van toen doen anders geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |