Was wel buitenspel maar erg minimaal (20-30cm misschien). Logisch dus dat het niet gezien is.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef WebForce het volgende:
Ik begreep dat de 1-1 een buitenspelgoal was?![]()
Zijn nog steeds aan het wachten op het bloemetje van Luinge.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:20 schreef Cart_man het volgende:
Zou wel aardig van jullie zijn, om morgen een bloemetje naar van Egmond te sturen.
Dan nogquote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Was wel buitenspel maar erg minimaal (20-30cm misschien). Logisch dus dat het niet gezien is.
* Jajong Jaloers is.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja 10 minuten fietsenIk was 10 over 10 uit het stadion en om half was ik binnen
![]()
Het was 2 keer buitenspel! Eerst diegene die hem doorkopte en daarna nog Huntelaar ook!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Was wel buitenspel maar erg minimaal (20-30cm misschien). Logisch dus dat het niet gezien is.
Mensen die eerder weggaan...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
Heerlijk trouwens voor die mensen die eerder weggaan, GOD STRAFT METEEENPaar plekken naast me gingen ook 3 man weg, ik hoop dat ze van de trap geflikkert zijn
Ja ik haat dat zo hequote:
Na FC Thun uit en Roda zouden ze nu toch echt beter moeten weten...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja ik haat dat zo heIk vind het altijd zo heerlijk als ze dan zo genaait worden, en dan nog leren ze er niet van
![]()
Ik heb ooit de radio uitgezet bij AJAX-Groningen jaaaaaaaaaren geleden toen het 3-3 was. Nou, ik heb het geweten, bij Studio Sport zag ik 's-avonds tot mijn verbazing de 4-3 erin vliegen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja ik haat dat zo heIk vind het altijd zo heerlijk als ze dan zo genaait worden, en dan nog leren ze er niet van
![]()
Haha die wedstrijd was ook gekkenhuis ja, die kan ik me nog goed herrinerenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:50 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik heb ooit de radio uitgezet bij AJAX-Groningen jaaaaaaaaaren geleden toen het 3-3 was. Nou, ik heb het geweten, bij Studio Sport zag ik 's-avonds tot mijn verbazing de 4-3 erin vliegen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef djstoffel het volgende:
Had tijdens de rust al voorspeld op een ander forum dat huntelaar in de 89e minuut de gelijkmaker zou scoren en dat daarna ook de winnende nog zou vallen.
Vinden mensen het nog gek ook dat ajax de meest gehate ploeg van nederland is...........gelukkig spelen ze in de play-offs tegen feyenoord. Is het alsnog snel afgelopen voor die kutjoden.
Heb Blind op de radio niet horen jammeren over de scheids deze keer.........
Lekker belangrijk wat andere van Ajax vindenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef djstoffel het volgende:
Vinden mensen het nog gek ook dat ajax de meest gehate ploeg van nederland is...........gelukkig spelen ze in de play-offs tegen feyenoord. Is het alsnog snel afgelopen voor die kutjoden.
Heb Blind op de radio niet horen jammeren over de scheids deze keer.........
Kunnen we naderhand nog een DVD uitbrengen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat andere van Ajax vinden![]()
Tegen Feyenoord is het alleen maar een extra kans, na zo'n kut seizoen alsnog een kans op CL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |