Haha die wedstrijd was ook gekkenhuis ja, die kan ik me nog goed herrinerenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:50 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik heb ooit de radio uitgezet bij AJAX-Groningen jaaaaaaaaaren geleden toen het 3-3 was. Nou, ik heb het geweten, bij Studio Sport zag ik 's-avonds tot mijn verbazing de 4-3 erin vliegen.

quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef djstoffel het volgende:
Had tijdens de rust al voorspeld op een ander forum dat huntelaar in de 89e minuut de gelijkmaker zou scoren en dat daarna ook de winnende nog zou vallen.
Vinden mensen het nog gek ook dat ajax de meest gehate ploeg van nederland is...........gelukkig spelen ze in de play-offs tegen feyenoord. Is het alsnog snel afgelopen voor die kutjoden.
Heb Blind op de radio niet horen jammeren over de scheids deze keer.........

Lekker belangrijk wat andere van Ajax vindenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef djstoffel het volgende:
Vinden mensen het nog gek ook dat ajax de meest gehate ploeg van nederland is...........gelukkig spelen ze in de play-offs tegen feyenoord. Is het alsnog snel afgelopen voor die kutjoden.
Heb Blind op de radio niet horen jammeren over de scheids deze keer.........

Kunnen we naderhand nog een DVD uitbrengen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat andere van Ajax vinden![]()
Tegen Feyenoord is het alleen maar een extra kans, na zo'n kut seizoen alsnog een kans op CL.

ja, droom lekker verder (ps: ben geen feyenoorder, wel ajaxhater),quote:Op woensdag 12 april 2006 22:57 schreef Tobbes het volgende:
Na dit seizoen Feyenoord IN Rotterdam uitschakelen in de play-offs zou echt geweldig, ongrelovelijk en toch ook wel een lachertje zijn.

Ajaxhater.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja, droom lekker verder (ps: ben geen feyenoorder, wel ajaxhater),

quote:Op woensdag 12 april 2006 23:05 schreef Suijk het volgende:
Als we winnen van RKC hebben we net meer dan de helft van onze eredivisie wedstrijden gewonnen.

Ajaxhaterquote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja, droom lekker verder (ps: ben geen feyenoorder, wel ajaxhater),

Moet nog komenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:08 schreef 5th_Ave het volgende:
Even een vraagje,
hebben ze de samenvatting van Ajax-Vitesse al op Talpa laten zien?
Of moet die nog komen?
Op dit moment is het sparta-willem II

quote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef TC03 het volgende:
'k Snap niet wat iedereen hier weer loopt te zeuren. Ajax speelde zeer goed en die drie punten zijn verdiend.

Aandoenlijk dat een Feyenoorder dit zegtquote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef TC03 het volgende:
'k Snap niet wat iedereen hier weer loopt te zeuren. Ajax speelde zeer goed en die drie punten zijn verdiend. Ajax is gedurende het hele seizoen beter geweest dan dat pauper Utrecht ofGroningen
. Dik verdiend die vierde plek. Ajax was één van de clubs met het beste voetbal.
[14.gif]

Ach ja, nu is het nog aandoenlijk, straks breken ze weer hun eigen stad af.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Aandoenlijk dat een Feyenoorder dit zegt

jaloezie??????? hahahahaha..............voor geen miljoen zou ik in zo´n shirt willen lopen. Zou me diep schamen. Het heeft met goed voetbal weinig meer te maken. Bij een goed voetballende ploeg kan ik er wel mee leven,. Geluk dwing je vaak ook af. Dit geldt echter niet voor deze luizenploeg.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajaxhater, frustratie & jaloezie...aandoenlijk
![]()

Hoezo? Volgens mij is Feyenoord nog niet in de race voor een prijs hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ach ja, nu is het nog aandoenlijk, straks breken ze weer hun eigen stad af.

Met eindeloze gelukquote:Op woensdag 12 april 2006 23:20 schreef djstoffel het volgende:
[..]
jaloezie??????? hahahahaha..............voor geen miljoen zou ik in zo´n shirt willen lopen. Zou me diep schamen. Het heeft met goed voetbal weinig meer te maken. Bij een goed voetballende ploeg kan ik er wel mee leven,. Geluk dwing je vaak ook af. Dit geldt echter niet voor deze luizenploeg.
Het eindeloze geluk en de grote bek staan me gewoon tegen. Daar kweek je gewoon weinig sympatie mee. In ieder geval niet bij mij. Daar wil ik niet mee geassioceerd worden.
Heb blind vandaag niet gehoord over dat buitenspel doelpunt bijvoorbeeld. Geen gejammer dit keer.
Toen ajax achterstond was t ook angstig stil op deze topic.
Na de 2-1 kropen ze weer massaal uit hun hol. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik weet niet waar jij de laatste 20 minuten was?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat iemand z'n beklag deed over de wedstrijd Feyenoord - Ajax. Het Feyenoord publiek zou zich 'schuldig' maken aan "sing when you're winning".
Ik heb nu twee wedstrijden van Ajax meegekregen (Roda en nu) en kan toch niets anders zeggen dan dat ik het Ajax publiek pas hoorde in de blessuretijd van de 2e helft

Ik bedoelde met afbreken dat wat er vorig jaar gebeurde, na Feyenoord - Ajax.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij is Feyenoord nog niet in de race voor een prijs hoor.Maar 7 mei weer op een parkeerplaats staan zal vast ook gezellig zijn.
![]()

Die 2 ploegen hebben inderdaad de meeste kansen. Helaas zijn wij afhankelijk van anderen...tenzij we met 0 - 10 winnenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik gun het Groningen meer als Utrecht maarja het zal Utrecht en Ajax wel worden![]()

ach, moet ik nog op zo´n zielepoot reageren. Probeer te be-argumenteren waarom ik een hekel aan ajax heb. Dat heb je gewoon te respecteren. Verlang ook niet dat je ermee eens bent, flapdrol. Wat is anders de functie van een forumquote:Op woensdag 12 april 2006 23:05 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ajaxhater.
Haat vloeit rechtstreeks voort uit jaloezie. Op zich kun je daar niks aan doent.
Maar je bent een sneue kut-user, en daar kun je wel wat aan doen.

bla bla jij was er ook niet bij vanavond bij je clubquote:Op woensdag 12 april 2006 23:34 schreef devv05 het volgende:
Weer een tyfuswedstrijd.
En al die kleuters in dit topic mogen doodvallen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |