Tuurlijk, het was schandalig...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gemengde gevoelens hoor.
Aan de ene kant mooi, voor de CL volgend seizoen en revanche op Feyenoord. Aan de andere kant weer schandalig de manier waarop.
quote:
Zondag hebben we Pienaar en Emanuelson weerquote:Op woensdag 12 april 2006 22:08 schreef Trancelocator het volgende:
Nu zijn we nog blij, maar ik zie het nog fout gaan dit weekend.
x3quote:
Ajax en Groningen in de play-offs. Zou leuk zijn tochquote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef venomsnake het volgende:
daar kwamen jullie ff goed weg zeg..![]()
![]()
?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef HeatWave het volgende:
Tis te debiel voor woorden.. 11 nederlagen.....
Bedankt...
Over vandaag kan ik niet oordelen. Tegen Roda was de stemming de hele wedstrijd al prima.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat iemand z'n beklag deed over de wedstrijd Feyenoord - Ajax. Het Feyenoord publiek zou zich 'schuldig' maken aan "sing when you're winning".
Ik heb nu twee wedstrijden van Ajax meegekregen (Roda en nu) en kan toch niets anders zeggen dan dat ik het Ajax publiek pas hoorde in de blessuretijd van de 2e helft
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat iemand z'n beklag deed over de wedstrijd Feyenoord - Ajax. Het Feyenoord publiek zou zich 'schuldig' maken aan "sing when you're winning".
Ik heb nu twee wedstrijden van Ajax meegekregen (Roda en nu) en kan toch niets anders zeggen dan dat ik het Ajax publiek pas hoorde in de blessuretijd van de 2e helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |