quote:

Zondag hebben we Pienaar en Emanuelson weerquote:Op woensdag 12 april 2006 22:08 schreef Trancelocator het volgende:
Nu zijn we nog blij, maar ik zie het nog fout gaan dit weekend.

x3quote:

Ajax en Groningen in de play-offs. Zou leuk zijn tochquote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef venomsnake het volgende:
daar kwamen jullie ff goed weg zeg..![]()
![]()

?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef HeatWave het volgende:
Tis te debiel voor woorden.. 11 nederlagen.....
Bedankt...

Over vandaag kan ik niet oordelen. Tegen Roda was de stemming de hele wedstrijd al prima.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat iemand z'n beklag deed over de wedstrijd Feyenoord - Ajax. Het Feyenoord publiek zou zich 'schuldig' maken aan "sing when you're winning".
Ik heb nu twee wedstrijden van Ajax meegekregen (Roda en nu) en kan toch niets anders zeggen dan dat ik het Ajax publiek pas hoorde in de blessuretijd van de 2e helft

quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat iemand z'n beklag deed over de wedstrijd Feyenoord - Ajax. Het Feyenoord publiek zou zich 'schuldig' maken aan "sing when you're winning".
Ik heb nu twee wedstrijden van Ajax meegekregen (Roda en nu) en kan toch niets anders zeggen dan dat ik het Ajax publiek pas hoorde in de blessuretijd van de 2e helft

Was wel buitenspel maar erg minimaal (20-30cm misschien). Logisch dus dat het niet gezien is.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef WebForce het volgende:
Ik begreep dat de 1-1 een buitenspelgoal was?![]()

Zijn nog steeds aan het wachten op het bloemetje van Luinge.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:20 schreef Cart_man het volgende:
Zou wel aardig van jullie zijn, om morgen een bloemetje naar van Egmond te sturen.

Dan nogquote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Was wel buitenspel maar erg minimaal (20-30cm misschien). Logisch dus dat het niet gezien is.

* Jajong Jaloers is.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja 10 minuten fietsenIk was 10 over 10 uit het stadion en om half was ik binnen
![]()

Het was 2 keer buitenspel! Eerst diegene die hem doorkopte en daarna nog Huntelaar ook!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Was wel buitenspel maar erg minimaal (20-30cm misschien). Logisch dus dat het niet gezien is.

Mensen die eerder weggaan...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
Heerlijk trouwens voor die mensen die eerder weggaan, GOD STRAFT METEEENPaar plekken naast me gingen ook 3 man weg, ik hoop dat ze van de trap geflikkert zijn

Ja ik haat dat zo hequote:

Na FC Thun uit en Roda zouden ze nu toch echt beter moeten weten...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja ik haat dat zo heIk vind het altijd zo heerlijk als ze dan zo genaait worden, en dan nog leren ze er niet van
![]()

Ik heb ooit de radio uitgezet bij AJAX-Groningen jaaaaaaaaaren geleden toen het 3-3 was. Nou, ik heb het geweten, bij Studio Sport zag ik 's-avonds tot mijn verbazing de 4-3 erin vliegen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja ik haat dat zo heIk vind het altijd zo heerlijk als ze dan zo genaait worden, en dan nog leren ze er niet van
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |