Oh, wat zal jij je nog vaak moeten ergeren in je levenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
natuurlijk wel.
Bupa snapt het prima.
En ik draaf gewoon een beetje door nu, maar in de essentie gaat het dus totaal niet om dat mensen iets niet MOGEN vinden. Maar dat onjuiste vergelijkingen gewoon een beetje suf zijn..
net als 'heineken is slootwater' nee, heineken is gewoon bier, iets minder pittig dan bv hertog jan, maar geef iemand maar eens een glas slootwater.
Ja, lamstraal.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
natuurlijk wel.
Bupa snapt het prima.
En ik draaf gewoon een beetje door nu, maar in de essentie gaat het dus totaal niet om dat mensen iets niet MOGEN vinden. Maar dat onjuiste vergelijkingen gewoon een beetje suf zijn..
net als 'heineken is slootwater' nee, heineken is gewoon bier, iets minder pittig dan bv hertog jan, maar geef iemand maar eens een glas slootwater.
Beeldspraak, jongen! Je moet toch zeker niet alles letterlijk nemen? Jij ben toch ook geen Kutmod? Je bent een user, die net wat meer rechten heeft dan een normaal iemand en je hebt een tag achter je naam met Kutmod. Maar het is toch niet zo dat er een vagina achter een PC zit te typen?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
natuurlijk wel.
Bupa snapt het prima.
Jullie marketing is wel sterk bier.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure.
We exporteren al jaren voor miljarden aan slootwater.
Dan kijk je niet goedquote:Op woensdag 12 april 2006 21:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, als ik voetbal kijk, zie ik toch echt een stel mannetjes achter een bal aanrennen hoor, dus daar is niks nalullerig aan, dus je praat poep
Leg jij hem dat nog even uit, dat kon je zo goedquote:Op woensdag 12 april 2006 21:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, lamstraal.Dat moet je dus niet letterlijk nemen.
Uitdrukking, spot, ironie....gaat het belletje al rinkelen?
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed.
er is maar 1 bal, 22 23 mannetjes en een groot veld, dus jij ziet een sliert van achter elkaar aanlopende mannetjes die achter die ene bal aanlopen?
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed.
er is maar 1 bal, 22 mannetjes en een groot veld, dus jij ziet een sliert van achter elkaar aanlopende mannetjes die achter die ene bal aanlopen?
Das heel anders, dat is een spreekwoordelijk bijvoeglijk naamwoord.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beeldspraak, jongen! Je moet toch zeker niet alles letterlijk nemen? Jij ben toch ook geen Kutmod? Je bent een user, die net wat meer rechten heeft dan een normaal iemand en je hebt een tag achter je naam met Kutmod. Maar het is toch niet zo dat er een vagina achter een PC zit te typen?
Maar wat wél? Het benadrukt jouw kwaliteiten als persoon of mod. Je bent kut.
Ja, lach maar!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Leg jij hem dat nog even uit, dat kon je zo goed.
Sarcasme en cynische enzo whahaha.
Gmbl, ik vind het nu behoorlijk irritant te vinden.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das heel anders, dat is een spreekwoordelijk bijvoeglijk naamwoord.
kutbier,
of dus:
heineken is gemaakt van kut...
Nogal een verschil.
ja, dhuuuh, ik ben niet gekquote:Op woensdag 12 april 2006 21:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, lamstraal.Dat moet je dus niet letterlijk nemen.
Uitdrukking, spot, ironie....gaat het belletje al rinkelen?
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, lach maar!Ik had ze gewoon per ongeluk omgedraaid!
Beargumenteren is niet op alle slakken zout leggen hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gmbl, ik vind het nu behoorlijk irritant te vinden.
Je hoeft niet op elke slak zout te leggen.
Er werd hier niks gepresenteerd als een feit, maar als een mening.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dhuuuh, ik ben niet gek.
maar het presenteren als een feit is heel wat anders.
Ik gebruik vaak uitdrukkingen (net zo als iedereen) maar in deze is het volkomen waar. Het is echt ontzettend vies en smaakt naar rubber. Klaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je presenteert toch ook als een feit dat jij niet gek bent?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, wat jij wilquote:Op woensdag 12 april 2006 21:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik gebruik vaak uitdrukkingen (net zo als iedereen) maar in deze is het volkomen waar. Het is echt ontzettend vies en smaakt naar rubber. Klaar.
Ach, natuurlijk MAG dat. Alleen voor het argument ging ik er hier op in...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er werd hier niks gepresenteerd als een feit, maar als een mening.
En in je mening mag je best zeggen dat je McD-kaas naar rubber vindt smaken.
Ik vind het waarheidsgehalte van uitdrukkingen natrekken niet echt zinvol ofzo.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beargumenteren is niet op alle slakken zout leggen hoor.
je kan het nu overdrijven natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef Bupatih het volgende:
Hé, Heatwave. Ben jij nou écht powered by Guinness?
En ik toef al enkele jaren hier op FOK!, maar ik heb nog nooit een 'wave of Heat' over het FOK! forum zien vliegen.
Over voetbal moet je ook niet praten. Dat is namelijk - zo mogelijk - nog suffer.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk MAG dat. Alleen voor het argument ging ik er hier op in...
Alles mag, alleen het is soms echt ZO suf om te horen, vooral die 100% identiek uitgesproken 'mening'over voetbal. Hoevaak ik dat al niet precies zo gehoord heb...
heel goed je leert het alquote:Op woensdag 12 april 2006 21:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Over voetbal moet je ook niet praten. Dat is namelijk - zo mogelijk - nog suffer.
Nee, en dat zet hij dat zomaar in z'n sign.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef Bupatih het volgende:
Hé, Heatwave. Ben jij nou écht powered by Guinness?
En ik toef al enkele jaren hier op FOK!, maar ik heb nog nooit een 'wave of Heat' over het FOK! forum zien vliegen.
Dûh, natuurlijk is het suf. Daarvoor zijn het clichés!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk MAG dat. Alleen voor het argument ging ik er hier op in...
Alles mag, alleen het is soms echt ZO suf om te horen, vooral die 100% identiek uitgesproken 'mening'over voetbal. Hoevaak ik dat al niet precies zo gehoord heb...
Ik ben te grappigquote:
Mits ik begin volgen meteen tienduizenden.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dûh, natuurlijk is het suf. Daarvoor zijn het clichés!
Maar dat is het mooie van taal. Eén iemand hoeft maar een uitdrukking of woord regelmatig te gebruiken en grote kans dat velen zullen volgen.
Ik vind het wel weer mooi geweest nuquote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dûh, natuurlijk is het suf. Daarvoor zijn het clichés!
Maar dat is het mooie van taal. Eén iemand hoeft maar een uitdrukking of woord regelmatig te gebruiken en grote kans dat velen zullen volgen.
Oh, de score kan opgemaakt worden!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer mooi geweest nu.
Wat is je prijs?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, de score kan opgemaakt worden!
AND THE WINNER IS:BUPATIH
En aanhangsel...
Pardon, mis ik iets? Heb je de scheidsrechter omgekocht?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, de score kan opgemaakt worden!
AND THE WINNER IS:BUPATIH
En aanhangsel...
Gewoon voor eigen scheids spelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pardon, mis ik iets? Heb je de scheidsrechter omgekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |