uhm, kun je je voorstellen dat ik GEEEEEN kroonsteentjes wil gebruiken als ik voor bijna 1000 euro aan dozen, kabels en weet ik veel wat ga halen ???? Daarnaast vindt ik kroonsteentjes geen optie om hoogwaardig audio kabel mee te koppellen. Maaaaaar in ieder geval wel bedankt voor het meedenken.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
Wat dacht je van blinde dozen te gebruiken?
maak je 2 deksels met een klein uitsparingkje, speaker sluit je dan in de doos aan met een kroonsteen, deksel dr op en tisbest mooi
hm TULP stekkers? die kan je met inbouw doos krijgen, is dat een idee? of anders van die XLR pluggen?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:54 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
uhm, kun je je voorstellen dat ik GEEEEEN kroonsteentjes wil gebruiken als ik voor bijna 1000 euro aan dozen, kabels en weet ik veel wat ga halen ???? Daarnaast vindt ik kroonsteentjes geen optie om hoogwaardig audio kabel mee te koppellen. Maaaaaar in ieder geval wel bedankt voor het meedenken.
Het idee om gaatjes te maken in de afdekplaat heeft echter ook al door mijn gedachten gezworven. Ik hoop echer dat er een profi oplossing kant en klaar voro bestaat...
Ja das dus idd wat ik wil... maar waaaaaaaaaaaarquote:Op woensdag 12 april 2006 17:14 schreef Lucille het volgende:
Inbouwdozen met tulp stekkers nemen.
Dat is wel heel erg makkelijk om zelf te maken. Je koopt een blindplaat, boort er een gaatje in, propt er een tulp chassisdeeltje in en klaar. Hoef je alleen ff de speakerdraden er nog op te solderen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:40 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Ja das dus idd wat ik wil... maar waaaaaaaaaaaar![]()
Probeer DIL Electronica in Rotterdam.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:40 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Ja das dus idd wat ik wil... maar waaaaaaaaaaaar![]()
en hoe denk je dan dat de draad in de doos vast geknoopt zit? dat wordt Schroeven / solderen.. :/quote:Op woensdag 12 april 2006 17:50 schreef Gompy58 het volgende:
Zelf maken is ws best mogelijk idd, begrijp me niet verkeerd, maar het liefste zou ik als alles dan toch nieuw komt, dit gewoon er passend bij hebben.
Wat weer erg goed is voor je hoogwaardige audio verbinding met de speakersquote:Op woensdag 12 april 2006 17:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en hoe denk je dan dat de draad in de doos vast geknoopt zit? dat wordt Schroeven / solderen.. :/
Solderen is goed! tis alleen een KUT werkquote:Op woensdag 12 april 2006 18:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat weer erg goed is voor je hoogwaardige audio verbinding met de speakers.
Maar dat is weer een ander verhaal.
Vertel? wat is dr brak aan?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:11 schreef Vonkenboer het volgende:
(Geen voorstander is van jung schakelmateriaal)
k heb hier berker rommel, maar idd contacten zijn daar ook niet alles van ( met name de steek.. )quote:Op woensdag 12 april 2006 18:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Over het algemeen slechte insteek en draaicontacten; draden gaan moeilijk en blijven moeilijk vastzitten en daarom moeilijk te verwerken.
Ook het kleurbehoud valt tegen als het schakelmateriaal in de zon gemonteerd wordt; maar dat kan tegenwoordig wel anders zijn![]()
Het is gewoon van dat schakelmateriaal wat het net niet is; het is geen gamma kwaliteit (berker e.d.) maar het is ook niet veel beter.
Busch en jaeger betaal je meer voor maar is kwalitatief net wat beter schakelmateriaal
Ik vind het design ook nooit zo geweldig van jung maar dat is een uitspraak gebaseerd op mijn mening.![]()
En hoe wil je zo iets dan netjes monteren?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:05 schreef blackie007 het volgende:
Luidspreker klemmen bij Conrad misschien een optie?
[afbeelding]
Als je een vrije keuze hebt in schakelmateriaal (weet niet wat er in de rest van het huis zit of dat het allemaal vernieuwd wordt dan had ik gekozen voor Busch en Jaeger schakelmateriaal en dan uit de Busch-Duro 2000 SI/SI Linear serie.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k heb hier berker rommel, maar idd contacten zijn daar ook niet alles van ( met name de steek.. )
ach tis overal verschillend hier nuquote:Op woensdag 12 april 2006 19:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Als je een vrije keuze hebt in schakelmateriaal (weet niet wat er in de rest van het huis zit of dat het allemaal vernieuwd wordt dan had ik gekozen voor Busch en Jaeger schakelmateriaal en dan uit de Busch-Duro 2000 SI/SI Linear serie.
Mooi creme / wit schakelmateriaal met een tijdloos uiterlijk wat bij ieder interieur past![]()
*mijn mening*![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |