Waarschijnlijk is dat maar net wat de TS wilquote:Op woensdag 12 april 2006 15:21 schreef Koewam het volgende:
Water over een fikkende magnetronDan gaat ze dood
Heel goed, u gaat door voor de magnetronquote:Op woensdag 12 april 2006 15:22 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat maar net wat de TS wil![]()
wat waarschijnlijk een ingecalculeerde en prettige bijwerking isquote:Op woensdag 12 april 2006 15:21 schreef Koewam het volgende:
Ze heeft gewoon je lucht gevolgd.quote:(how did she found me)
Wie weet, en daarna als extra cadeautje plasseksquote:Op woensdag 12 april 2006 15:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als je haar nou gewoon ff uit de brand () had geholpen had ze als dank mss wel cheyle poepseqs met je willen hebben
zit niet te zeiken man, nu kan je haar om een gunst terug vragenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:21 schreef Paulster het volgende:
Komt mijn huisgenote aan de deur bonken (how did she found me) dat haar magnetron half in de fik stond, en dat ik maar meteen moest komen om het op te lossen. Wattafak!? Wat moet ik oplossen, je kan dr toch ook zelf een emmer water overheen gooien en de stekker dr uit trekken, in willekeurige volgorde that is.
Tjeez..laat mij lekker schijten en zoek het ff uit ja!![]()
![]()
Phew..idd nogal dom foutjequote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Als je Engels gebruikt, doe het dan goed.![]()
jij moet je mond houden over magnetronnenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:21 schreef Koewam het volgende:
blijkbaar wel, de helft is onzinquote:Op donderdag 13 april 2006 08:51 schreef buzzer het volgende:
topic opgeschoond. Sjees, is het nu zo moeiljik om het normaal te houden ?
jij woond in een caravan....quote:
Waar kom jij dan vandaan? Marokko?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef SamStar het volgende:
[..]
jij woond in een caravan....
sukkel...
uit het land der dislecten... zeik niet over mn taal, heb er genoeg voor gedaan om het zo goed mogenlijk te krijgen (lees 2,5 jaar remedial teaching...)quote:Op donderdag 13 april 2006 12:12 schreef Stopcontact het volgende:
[..]
Waar kom jij dan vandaan? Marokko?
I didquote:Op donderdag 13 april 2006 14:34 schreef thefunny het volgende:
Deur opengooien en roepen: "Ik zit te schijten, stomme magnetrol!!"
Toch beter je besd doen!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:31 schreef SamStar het volgende:
[..]
uit het land der dislecten... zeik niet over mn taal, heb er genoeg voor gedaan om het zo goed mogenlijk te krijgen (lees 2,5 jaar remedial teaching...)
Of anders krijg jij teelbalkankerquote:
Ik pass.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:54 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Of anders krijg jij teelbalkanker![]()
Het was helemaal geen voorstelquote:
Je geloof zeker ook in God enzo.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:56 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Het was helemaal geen voorstel![]()
Eerder een hoop, of verlangen, van mij![]()
thx manquote:Op donderdag 13 april 2006 15:56 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Het was helemaal geen voorstel![]()
Eerder een hoop, of verlangen, van mij![]()
Ja die is relevant! Sterk hoor!quote:Op donderdag 13 april 2006 15:56 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Je geloof zeker ook in God enzo.![]()
Barmhartige Samaritaan.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:57 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ja die is relevant! Sterk hoor!
(nee)
Je mag gewoon meneer zeggen.quote:
Jah, jah. Nu ben ik lang genoeg aardig geweest.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:02 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Je mag gewoon meneer zeggen.
Mensen met taalproblemen bashen is de aardige versie van jou?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:04 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Jah, jah. Nu ben ik lang genoeg aardig geweest.
Ach. Mensen die 'ik wordt' schrijven, spreek ik er ook wel even op aan. Geen verschil voor mij.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:05 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Mensen met taalproblemen bashen is de aardige versie van jou?
Leuke kerel ben jij.
Dan is ie wel van z,n lastige huisgenote afquote:Op woensdag 12 april 2006 15:21 schreef Koewam het volgende:
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:07 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ach. Mensen die 'ik wordt' schrijven, spreek ik er ook wel even op aan. Geen verschil voor mij.![]()
Vind ik gewoon leuk om te doen. Net zoals bier drinken.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:11 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Voel je je dan beter als je iemand anders op een dt-fout betrapt?
"Jah!!! MIJN taal is correcter dan de zijne!!! Basheuuh!!!"
...
Zeikerd![]()
hangt 'r vanaf hoe 'compact' 'hij' is, hoe luchtiger hoe beter denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:06 schreef Dirty_Harry het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als je een keutel in een magnetron stopt en aanzet. Gaat het alleen onwijs stinken of knalt ie ook nog...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |