Die draag ik standaard bij me. Don't tell me what to dooo.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Je had je dwangbuis thuis moeten laten.
Ja. Met BS.quote:
In een tweedehands jurk.quote:
-2 Voorspelbaar.quote:
Die staat hem vast goed.quote:
Wilde je mn sluier nou ook lenen of niet?quote:
Was de bedoeling.quote:
Als Dago hem niet ondergespoten heeft met zijn zaadcellen, tijdens de huwelijksnacht!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wilde je mn sluier nou ook lenen of niet?
Mental image.quote:
Als jij em wil lenen, zorg ik ervoor dat ik em op tijd af doe.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als Dago hem niet ondergespoten heeft met zijn zaadcellen, tijdens de huwelijksnacht!
nee dusquote:Op woensdag 12 april 2006 15:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als Dago hem niet ondergespoten heeft met zijn zaadcellen, tijdens de huwelijksnacht!
Deal!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als jij em wil lenen, zorg ik ervoor dat ik em op tijd af doe.
Kuthomo.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Ben ik ook weer. Oja, over die meet, ik ben zeg maar geldloos..
klopt.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:19 schreef Litso het volgende:
Ice Age.
O wacht, daar heb ik gister al over gezeurd he?
Ik keek er ook naar uit, heb alleen geen geld.quote:
Nogmaals kuthomo.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik keek er ook naar uit, heb alleen geen geld.
I will follow you into the dark? Niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:21 schreef Litso het volgende:
Ik heb trouwens naar Plans geluisterd Chowi. Ik vind Transatlanticism toch beter. Maar Crooked Teeth en You Will Be Loved maken het album toch weer goed
Ik wil werk hebben. Was naar een uitzendbureau gegaan die zei werk te hebben. Ik heb ingevult op m'n CV dat ik nog school heb. Dachten ze dat ik toch fulltime beschikbaar was.quote:
Ik heb ook nooit geld, maar ik ga gewoon.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:21 schreef Litso het volgende:
Nogmaals kuthomo.
Kuthomo.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit geld, maar ik ga gewoon.
DCFCquote:Op woensdag 12 april 2006 15:21 schreef Litso het volgende:
Ik heb trouwens naar Plans geluisterd Chowi. Ik vind Transatlanticism toch beter. Maar Crooked Teeth en You Will Be Loved maken het album toch weer goed
Ja, er komen moet op goed geluk met m'n Ret-abbonement, grote kans dat het niet lukt. En dan nog, dan ben ik daar, zonder geld. Dan valt er veel te doen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit geld, maar ik ga gewoon.
Muil-houwe.quote:
O, hmm. Even kijken. Luisteren.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
I will follow you into the dark? Niet?
Crooked Teeth is wel aardig. Voor de rest ben ik er nog niet echt dol op.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:21 schreef Litso het volgende:
Die is van Neophyte.quote:
Doe maar eens, ja.quote:
Whehehe, wat een volslagen gestoorde plaat is dat ja!quote:
Die tekst vond ik wel mooi, maar het nummer deed me niet zo heel veel. Over het algemeen heb ik meer met Transatlanticism.quote:
Jat er dan ook een voor mij, s'il vous plaît!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ga je slachten en je kaartje jatten.
Different names for the same place is ook hárstikke mooi.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Die tekst vond ik wel mooi, maar het nummer deed me niet zo heel veel. Over het algemeen heb ik meer met Transatlanticism.
Mwah, het zijn allemaal wel mooie nummers maar nét niet helemaal. Vind ik.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Different names for the same place is ook hárstikke mooi.
Jammel.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Mwah, het zijn allemaal wel mooie nummers maar nét niet helemaal. Vind ik.
Sorry
Ik gok van niet. De vorige was al binnen 3 dagen uitverkocht.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:30 schreef Misstique het volgende:
Zijn er geen kaartjes meer verkrijgbaar dan?
quote:
Nu niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik gok van niet. De vorige was al binnen 3 dagen uitverkocht.
Oh.quote:
Nee, nu moet je reageren met "Oh tof! Dan ga ik alsnog kaarten halen."quote:
Ik ben autist.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, nu moet je reageren met "Oh tof! Dan ga ik alsnog kaarten halen."
Ik moet je ook alles uitleggen he.
Autisten zijn tof. Had er eentje in m'n klas die had er ook nog ADHD naast.quote:
Maar autisme is geen ADHD hè. Ik stomp mezelf altijd als ik iets fout doe. En ik lach om schapen, vraag maar aan JD.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Autisten zijn tof. Had er eentje in m'n klas die had er ook nog ADHD naast..
Als hij blij was stond hij de hele tijd te fladderen.. En spastisch met z'n arm te bewegen.
Toffe gozer, dat wel.
c_c geilt juist op schapenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar autisme is geen ADHD hè. Ik stomp mezelf altijd als ik iets fout doe. En ik lach om schapen, vraag maar aan JD.
Autastisch.quote:
En op haar harem.quote:
Wehehe, ja, maar c_c ís een schaap.quote:
Ik niet. Nouja. Soms.quote:
Ik ben pizzakoerier!quote:
Achmed ook!quote:
Tevens leverancier van dönner kebab!quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
dönner kebab!
Dus dáár maken ze die saus mee!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:09 schreef mcDavid het volgende:
mijn broertje heeft het een keer geflikt met een stalen gezicht te zeggen "alstublieft, uw spermaschotel"
Haha.quote:
Mijn vriendin wil wel meequote:Op woensdag 12 april 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
Ik douche. Liefhebbers mogen mee, als er liefhebbers zijn..
vrijf het er maar inquote:Op woensdag 12 april 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
We wachten even op de reactie van BS.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
Hij blijft leukquote:Op woensdag 12 april 2006 16:19 schreef JDude het volgende:
[..]
We wachten even op de reactie van BS.
*Meldt.quote:
Aaaaargh.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:19 schreef JDude het volgende:
[..]
We wachten even op de reactie van BS.
Het was een hele mini-meeting, joh, in mijn badkamer.quote:
Van mij mocht je mee, hoor. Maar nee, jij moest weer zonodig de hele badkamer voor jezelf. Om drie en half uur lang te badderen. Met bádparels.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:07 schreef rompompom het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat ik momenteel van supersnel draadloos internet gebruik maak. Nu. Nog heel eventjes, want ik ga zo douchen. Daar is het wel tijd voor. Hij is eindelijk vrij, HÈ CHOWI!
was DD er ook?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was een hele mini-meeting, joh, in mijn badkamer.
Lees. Ik zei dat hij naast autisme óok ADHD had, leuke combinatie joh.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar autisme is geen ADHD hè. Ik stomp mezelf altijd als ik iets fout doe. En ik lach om schapen, vraag maar aan JD.
ok, de eerste die nu nog een opmerking over douchen maakt, mag NIET meer op mijn meet komen!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:07 schreef rompompom het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat ik momenteel van supersnel draadloos internet gebruik maak. Nu. Nog heel eventjes, want ik ga zo douchen. Daar is het wel tijd voor. Hij is eindelijk vrij, HÈ CHOWI!
Wie?quote:
Ik las het. Maar. Laat maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Lees. Ik zei dat hij naast autisme óok ADHD had, leuke combinatie joh..
Da's een vieze kutgothic.quote:
Kijk maar even naar onder.quote:
Hey. Bitch.quote:
Ik ga thuis lekker lang douchen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, de eerste die nu nog een opmerking over douchen maakt, mag NIET meer op mijn meet komen!
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga thuis lekker lang douchen.
Ik heb vanochtend nog gedouched.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, de eerste die nu nog een opmerking over douchen maakt, mag NIET meer op mijn meet komen!
quote:
... is een negert.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:15 schreef Dead-Doll het volgende:
Jawat?!
Stinkerd!quote:
Wanneer zou die loodgieter nou langskomen?quote:
Dat is ook tof. Maar douchen ook. En ga je nu ineens met al je kloons posten?quote:
Kloons stinken.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:19 schreef Misstique het volgende:
Je trekt ff al je kloons uit de kast?
Da.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is ook tof. Maar douchen ook. En ga je nu ineens met al je kloons posten?!
Dan doe je dat toch, post ik wel met deze!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:21 schreef Urticaria het volgende:
Ik wilde net onder deze gaan posten, heaumeau.
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:21 schreef moomphs het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch, post ik wel met deze!
Ik ga naar de Jumbo.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:23 schreef Urticaria het volgende:
Nou. Dan ga ik ook maar eten hè! Succes met, eh, Moomphs.
Doei!quote:
Auhauw.quote:
Tsssk! Ik gebruik badzout! Parels zijn voor de zwijnen!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van mij mocht je mee, hoor. Maar nee, jij moest weer zonodig de hele badkamer voor jezelf. Om drie en half uur lang te badderen. Met bádparels.. Heaumeau.
*Mexican shrug*quote:Op woensdag 12 april 2006 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Extreme uiting van desinteresse. Shrug is schouders ophalen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik weet niet wat dit betekent, maar jij kwam toch al niet...
QQQQQQQQqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqquote:Op woensdag 12 april 2006 17:42 schreef Q. het volgende:
Nee.
Comment dire?quote:
ah, ik zie een bepaalde logica in je postquote:Op woensdag 12 april 2006 17:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Extreme uiting van desinteresse. Shrug is schouders ophalen.
Dan niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:46 schreef frenchfries het volgende:
[..]
het liefst gewoon in het nederlands...
Hey! Dat ben ik!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
QQQQQQQQqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
Volgens mij wel!quote:
Cool. Het werkt.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:48 schreef frenchfries het volgende:
[..]
ik wil het nieteens meer weten!
vertel me dan eens hoe je dat uitspreekt, met al die q's lijkt me dat enigsinds problematischquote:
Het is dan ook discipline...quote:Op woensdag 12 april 2006 17:51 schreef frenchfries het volgende:
[..]
het kan nooit een veelzeggende dicipline zijn, anders had ík het record gehad.
Touwtje springen!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:51 schreef frenchfries het volgende:
[..]
het kan nooit een veelzeggende dicipline zijn, anders had ík het record gehad.
Ja, bij de eerste keer kon het nog een typo zijn. En aangezien hij zelf ook mensen aan het verbeteren is enzoquote:
Sinds enig! Hoi KS!quote:
That's all.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey chowi, Dead-Doll, moomphs etc
Ik mis iets?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:58 schreef mcDavid het volgende:
hoi c_c, hoe was t werk?
Heel, héél erg kut.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:58 schreef mcDavid het volgende:
hoi c_c, hoe was t werk?
*toekijktquote:Op woensdag 12 april 2006 17:58 schreef Chowi het volgende:
*Over de grond rolt.
Gádverdammequote:Op woensdag 12 april 2006 18:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik voelde je aura veld uit mijn modem spatten
Ik doe dat omdat ik het leuk vind, ja!quote:
Ook goed.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik voelde je aura veld uit mijn modem spatten
Hè, bah. Niet van dat vuige.quote:
"Tof".quote:Op woensdag 12 april 2006 17:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
vertel me dan eens hoe je dat uitspreekt, met al die q's lijkt me dat enigsinds problematisch
Sorry.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:10 schreef Q. het volgende:
Rekels. Zomaar doorgaan op de volgende pagina.
Over de grond rollen is tof.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:58 schreef Chowi het volgende:
*Over de grond rolt.
Geheel correct.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah net zoals je mijn naam uitspreekt als heersch
NIET WAAR!quote:
maar ik vraag me toch af of je nog wel zo tof bent als ik en euforie sinds je niet meer in enschede woontquote:
Ja, die zie ik wel vaker. Originele mensen.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:17 schreef Litso het volgende:
Ik zag laatst iemand posten met DD's icoontje! (Niet DD zelf dus)
Maar ben ik dan wél origineel met dat icoontje?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, die zie ik wel vaker. Originele mensen.
Godverdomme nog aan toe, wat zijn er véél domme mensen. Bah. Van dat volk dat gewoon sméékt om een trap in de knieschijven. Waar is de fucking vogelgriep als je hem nodig hebt?
Ja dat boeit eigenlijk niet. Ik wil even boos worden om allerlei dingen. Zo is er bijvoorbeeld niets te eten in huis en heeft mijn moeder geen boodschappen gedaan. Ik zal nog 's 45 minuten wachten op d'r als ze d'r sleutels met d'r seniele kop vergeet.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ben ik dan wél origineel met dat icoontje?
Mij mag je slaan. Toe maar. Huphup.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja dat boeit eigenlijk niet. Ik wil even boos worden om allerlei dingen. Zo is er bijvoorbeeld niets te eten in huis en heeft mijn moeder geen boodschappen gedaan. Ik zal nog 's 45 minuten wachten op d'r als ze d'r sleutels met d'r seniele kop vergeet.
in duitsland, daar is het harder nodig.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, die zie ik wel vaker. Originele mensen.
Godverdomme nog aan toe, wat zijn er véél domme mensen. Bah. Van dat volk dat gewoon sméékt om een trap in de knieschijven. Waar is de fucking vogelgriep als je hem nodig hebt?
Je wist toch een goede chinees, ga je daar eten.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja dat boeit eigenlijk niet. Ik wil even boos worden om allerlei dingen. Zo is er bijvoorbeeld niets te eten in huis en heeft mijn moeder geen boodschappen gedaan. Ik zal nog 's 45 minuten wachten op d'r als ze d'r sleutels met d'r seniele kop vergeet.
Dan dan kalou ook meteen daarheen!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
in duitsland, daar is het harder nodig.
Niet op je rug gaan liggen!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:23 schreef Litso het volgende:
Kut, ik ben echt ziek aan het worden. Als ik zo een tijd niet meer post ben ik even kotsen.
Schattigggg!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:23 schreef Litso het volgende:
Kut, ik ben echt ziek aan het worden. Als ik zo een tijd niet meer post ben ik even kotsen.
Die was zo voorspelbaar dat ik 'm zelf niet eens meer inkopte.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je icon past echter wél beter bij je.
Ik kus je niet meer.quote:
Ik zat tijdens het werken met m'n telefoon te kloten uit verveling en moest lachen om die foto van jouquote:Op woensdag 12 april 2006 18:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je icon past echter wél beter bij je.
Ik denk dat ik maar in een wollen trui ga zitten huilen op een bankje in het park.quote:
Welck?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zat tijdens het werken met m'n telefoon te kloten uit verveling en moest lachen om die foto van jou.
Ik kus geen mensen die net hebben gekotst! Dat ligt niet aan jou, ik ben gewoon principieel.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar in een wollen trui ga zitten huilen op een bankje in het park.
Met Dashboard Confessional in mijn mp3speler.
posten!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DIe met die psychotische ogen.
Ik heb ooit eens een wedstrijd fristi-drinken gehouden. 2,5 liter fristi gedronken en weer naar buiten gegooid. Mijn vriendin wilde me toen ook niet meer zoenenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kus geen mensen die net hebben gekotst! Dat ligt niet aan jou, ik ben gewoon principieel.
En terecht.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een wedstrijd fristi-drinken gehouden. 2,5 liter fristi gedronken en weer naar buiten gegooid. Mijn vriendin wilde me toen ook niet meer zoenen
ik heb ooit gemex't met iemand die geen bier dronk, maar wel mee mocht doen met fristi.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een wedstrijd fristi-drinken gehouden. 2,5 liter fristi gedronken en weer naar buiten gegooid. Mijn vriendin wilde me toen ook niet meer zoenen
Ik ben er nooit te beroerd voorquote:Op woensdag 12 april 2006 18:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Die was zo voorspelbaar dat ik 'm zelf niet eens meer inkopte.
Dat is een gebruikelijke reactie van vrouwenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zat tijdens het werken met m'n telefoon te kloten uit verveling en moest lachen om die foto van jou.
Eigenlijk wel he?quote:
Jackass-naäpertquote:Op woensdag 12 april 2006 18:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Posten!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he?
Ik heb er nog videobeelden van. Echt smerig
Niet waar, mallerdquote:Op woensdag 12 april 2006 18:41 schreef rompompom het volgende:
Dat is een gebruikelijke reactie van vrouwen
Even zoeken. Ik denk dat ie wat groot is maar misschien kan ik stukjes uploaden.quote:
Ik mag d'r nu al.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:50 schreef Litso het volgende:
Helaas, ik heb de beelden niet hier
Ow en c_c, mijn huisgenote zet net de soundtrack van Amélie op. Toeval of toeval?
Veel plezier.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Het valt dood hier.
Ik ga maar even de aflevering van Grey's Anatomy die ik gister voor jullie gmeist heb () kijken. Wie weet helpt het tegen m'n chagrijnigheid
.
In de lente.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:26 schreef mcDavid het volgende:
ewrtensoep.
Ik heb er gewoon een hekel aan en doe het zelf ook nooit. Laatste keer was ruim 15 jaar geleden. Ik word ook misselijk van het zien van kotsende mensen, eigenlijk alleen t geluid al maakt me onpasselijk.quote:
Huhfewhiufhwuhur!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een hekel aan en doe het zelf ook nooit. Laatste keer was ruim 15 jaar geleden. Ik word ook misselijk van het zien van kotsende mensen, eigenlijk alleen t geluid al maakt me onpasselijk.
de substantie die momenteel op mijn bord ligt ziet eruit alsof hij zó uit de maag van litso had kunnen komen.quote:
Het is níet grappig!! Ik heb kots-o-fobia!quote:
kots is gewoon eten hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is níet grappig!! Ik heb kots-o-fobia!
Dank voor deze uitleg. Klaar nu.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kots is gewoon eten hoor.
nouja, met een beetje gal dan.
en in kleine stukjes.
misschien is kots wel heel gezond!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dank voor deze uitleg. Klaar nu.
We waren in je stad gister. Ik vroeg me af of je nog steeds / alweer in de Stairway zou zitten ziupen, maar je was er niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:38 schreef Q. het volgende:
Kots. Lekker.
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:39 schreef Misstique het volgende:
Ander onderwerp!
Hoorde ik daar lente?quote:
Dat wordt wat als jij kinderen krijgtquote:Op woensdag 12 april 2006 19:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is níet grappig!! Ik heb kots-o-fobia!
Die krijg ik niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat wordt wat als jij kinderen krijgt
Bah.quote:
Dat gebeurt niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wacht maar tot je biologische kloktijdbom begint te tikken!
Zodra dat gebeurt, gaat Mt. mannelijke hormonen slikken.quote:
Ze kunnen ze ook adopteren!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef Litso het volgende:
Mensen die toch geen kinderen willen hadden hun eierstokken aan het goede doel moeten doneren, dan hadden mijn oom en tante ze wél kunnen hebben
Die heaumeau's van Jeugdzorg zeker weer!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Kon niet, mocht niet, iets in die richting.
Ik ook van jou.quote:
Ik weet neit wat jeugdzorg daarmee te maken heeft. Maar het zijn inderdaad homo's.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die heaumeau's van Jeugdzorg zeker weer!
Iets in de richting van "blame jeugdzorg", zoals iedereen doet.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet neit wat jeugdzorg daarmee te maken heeft. Maar het zijn inderdaad homo's.
Dat was een slecht plan.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Het valt dood hier.
Ik ga maar even de aflevering van Grey's Anatomy die ik gister voor jullie gmeist heb () kijken. Wie weet helpt het tegen m'n chagrijnigheid
.
volgens mij waren het de joden.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Iets in de richting van "blame jeugdzorg", zoals iedereen doet.
Misschien vrolijkt het je op als we samen porno kijken?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was een slecht plan.
Wat een aflevering.
we vinden je er niet minder lief om hoor!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was een slecht plan.
Wat een aflevering.
Alicey is een jood.quote:
Misstaque (by nature)quote:Op woensdag 12 april 2006 19:53 schreef mcDavid het volgende:
mama misstique, klinkt goed!
Yesh!quote:
YA Vraiment!quote:
Doen!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Misschien vrolijkt het je op als we samen porno kijken?
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
we vinden je er niet minder lief om hoor!![]()
er was een meet.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:57 schreef Stofje het volgende:
Tering, ligt het aan mij of gaat BeF hard de laatste tijd. Normaal lees ik me natuurlijk áááltijd héélemaal in, maar ik zou toch graag een samenvatting willen hebben van het gebeurde.
Het gaat idd snel tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:57 schreef Stofje het volgende:
Tering, ligt het aan mij of gaat BeF hard de laatste tijd. Normaal lees ik me natuurlijk áááltijd héélemaal in, maar ik zou toch graag een samenvatting willen hebben van het gebeurde.
Sint Ofje.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:58 schreef Stofje het volgende:
Litso. Chowi. c_c. mcDavid.
Mag ik dan ook komen, of ga je me dan wéér negeren?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Het gaat idd snel tegenwoordig.
Gister was de c_c meet, c_c blijkt geen kloon te zijn maar wel een erg toffe meid, de volgende meeting moet chowi ook komen, en owja Misstique moet dood.
heb je vandaag het woord "douche" gebruikt op het forum?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mag ik dan ook komen, of ga je me dan wéér negeren?
Het heugt me niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb je vandaag het woord "douche" gebruikt op het forum?
of voor 5...quote:Op woensdag 12 april 2006 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het was een heuse meet! En er zaten er een paar tussen die voor 2 telden!
Had me gemaild. Ik had je graag een pilsener dan wel een wijntje aangeboden.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het was een heuse meet! En er zaten er een paar tussen die voor 2 telden!
Je houdt niet meer van mequote:Op woensdag 12 april 2006 19:58 schreef Litso het volgende:
en owja Misstique moet dood.
die had ze keihard afgeslagen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Had me gemaild. Ik had je graag een pilsener dan wel een wijntje aangeboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |