Die draag ik standaard bij me. Don't tell me what to dooo.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Je had je dwangbuis thuis moeten laten.
Ja. Met BS.quote:
In een tweedehands jurk.quote:
-2 Voorspelbaar.quote:
Die staat hem vast goed.quote:
Wilde je mn sluier nou ook lenen of niet?quote:
Was de bedoeling.quote:
Als Dago hem niet ondergespoten heeft met zijn zaadcellen, tijdens de huwelijksnacht!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wilde je mn sluier nou ook lenen of niet?
Mental image.quote:
Als jij em wil lenen, zorg ik ervoor dat ik em op tijd af doe.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als Dago hem niet ondergespoten heeft met zijn zaadcellen, tijdens de huwelijksnacht!
nee dusquote:Op woensdag 12 april 2006 15:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als Dago hem niet ondergespoten heeft met zijn zaadcellen, tijdens de huwelijksnacht!
Deal!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als jij em wil lenen, zorg ik ervoor dat ik em op tijd af doe.
Kuthomo.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Ben ik ook weer. Oja, over die meet, ik ben zeg maar geldloos..
klopt.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:19 schreef Litso het volgende:
Ice Age.
O wacht, daar heb ik gister al over gezeurd he?
Ik keek er ook naar uit, heb alleen geen geld.quote:
Nogmaals kuthomo.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik keek er ook naar uit, heb alleen geen geld.
I will follow you into the dark? Niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:21 schreef Litso het volgende:
Ik heb trouwens naar Plans geluisterd Chowi. Ik vind Transatlanticism toch beter. Maar Crooked Teeth en You Will Be Loved maken het album toch weer goed
Ik wil werk hebben. Was naar een uitzendbureau gegaan die zei werk te hebben. Ik heb ingevult op m'n CV dat ik nog school heb. Dachten ze dat ik toch fulltime beschikbaar was.quote:
Ik heb ook nooit geld, maar ik ga gewoon.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:21 schreef Litso het volgende:
Nogmaals kuthomo.
Kuthomo.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit geld, maar ik ga gewoon.
DCFCquote:Op woensdag 12 april 2006 15:21 schreef Litso het volgende:
Ik heb trouwens naar Plans geluisterd Chowi. Ik vind Transatlanticism toch beter. Maar Crooked Teeth en You Will Be Loved maken het album toch weer goed
Ja, er komen moet op goed geluk met m'n Ret-abbonement, grote kans dat het niet lukt. En dan nog, dan ben ik daar, zonder geld. Dan valt er veel te doen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit geld, maar ik ga gewoon.
Muil-houwe.quote:
O, hmm. Even kijken. Luisteren.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
I will follow you into the dark? Niet?
Crooked Teeth is wel aardig. Voor de rest ben ik er nog niet echt dol op.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:21 schreef Litso het volgende:
Die is van Neophyte.quote:
Doe maar eens, ja.quote:
Whehehe, wat een volslagen gestoorde plaat is dat ja!quote:
Die tekst vond ik wel mooi, maar het nummer deed me niet zo heel veel. Over het algemeen heb ik meer met Transatlanticism.quote:
Jat er dan ook een voor mij, s'il vous plaît!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ga je slachten en je kaartje jatten.
Different names for the same place is ook hárstikke mooi.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Die tekst vond ik wel mooi, maar het nummer deed me niet zo heel veel. Over het algemeen heb ik meer met Transatlanticism.
Mwah, het zijn allemaal wel mooie nummers maar nét niet helemaal. Vind ik.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Different names for the same place is ook hárstikke mooi.
Jammel.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Mwah, het zijn allemaal wel mooie nummers maar nét niet helemaal. Vind ik.
Sorry
Ik gok van niet. De vorige was al binnen 3 dagen uitverkocht.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:30 schreef Misstique het volgende:
Zijn er geen kaartjes meer verkrijgbaar dan?
quote:
Nu niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik gok van niet. De vorige was al binnen 3 dagen uitverkocht.
Oh.quote:
Nee, nu moet je reageren met "Oh tof! Dan ga ik alsnog kaarten halen."quote:
Ik ben autist.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, nu moet je reageren met "Oh tof! Dan ga ik alsnog kaarten halen."
Ik moet je ook alles uitleggen he.
Autisten zijn tof. Had er eentje in m'n klas die had er ook nog ADHD naast.quote:
Maar autisme is geen ADHD hè. Ik stomp mezelf altijd als ik iets fout doe. En ik lach om schapen, vraag maar aan JD.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Autisten zijn tof. Had er eentje in m'n klas die had er ook nog ADHD naast..
Als hij blij was stond hij de hele tijd te fladderen.. En spastisch met z'n arm te bewegen.
Toffe gozer, dat wel.
c_c geilt juist op schapenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar autisme is geen ADHD hè. Ik stomp mezelf altijd als ik iets fout doe. En ik lach om schapen, vraag maar aan JD.
Autastisch.quote:
En op haar harem.quote:
Wehehe, ja, maar c_c ís een schaap.quote:
Ik niet. Nouja. Soms.quote:
Ik ben pizzakoerier!quote:
Achmed ook!quote:
Tevens leverancier van dönner kebab!quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
dönner kebab!
Dus dáár maken ze die saus mee!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:09 schreef mcDavid het volgende:
mijn broertje heeft het een keer geflikt met een stalen gezicht te zeggen "alstublieft, uw spermaschotel"
Haha.quote:
Mijn vriendin wil wel meequote:Op woensdag 12 april 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
Ik douche. Liefhebbers mogen mee, als er liefhebbers zijn..
vrijf het er maar inquote:Op woensdag 12 april 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
We wachten even op de reactie van BS.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
Hij blijft leukquote:Op woensdag 12 april 2006 16:19 schreef JDude het volgende:
[..]
We wachten even op de reactie van BS.
*Meldt.quote:
Aaaaargh.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:19 schreef JDude het volgende:
[..]
We wachten even op de reactie van BS.
Het was een hele mini-meeting, joh, in mijn badkamer.quote:
Van mij mocht je mee, hoor. Maar nee, jij moest weer zonodig de hele badkamer voor jezelf. Om drie en half uur lang te badderen. Met bádparels.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:07 schreef rompompom het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat ik momenteel van supersnel draadloos internet gebruik maak. Nu. Nog heel eventjes, want ik ga zo douchen. Daar is het wel tijd voor. Hij is eindelijk vrij, HÈ CHOWI!
was DD er ook?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was een hele mini-meeting, joh, in mijn badkamer.
Lees. Ik zei dat hij naast autisme óok ADHD had, leuke combinatie joh.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar autisme is geen ADHD hè. Ik stomp mezelf altijd als ik iets fout doe. En ik lach om schapen, vraag maar aan JD.
ok, de eerste die nu nog een opmerking over douchen maakt, mag NIET meer op mijn meet komen!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:07 schreef rompompom het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat ik momenteel van supersnel draadloos internet gebruik maak. Nu. Nog heel eventjes, want ik ga zo douchen. Daar is het wel tijd voor. Hij is eindelijk vrij, HÈ CHOWI!
Wie?quote:
Ik las het. Maar. Laat maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Lees. Ik zei dat hij naast autisme óok ADHD had, leuke combinatie joh..
Da's een vieze kutgothic.quote:
Kijk maar even naar onder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |