Kerkdienst a 300 euro? Verder wil ik benadrukken dat als je het naar je zin hebt gehad dat het belangrijkste isquote:Op woensdag 12 april 2006 16:37 schreef blackie007 het volgende:
[..]
En waar zou ik volgens jou belazerd zijn?
Oke, hier ben ik het ook helemaal mee eensquote:Op woensdag 12 april 2006 16:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Prima! Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet het op zijn manier doen! Het enige wat ik wil zeggen dat je het zo duur en goedkoop kan maken als jezelf wil
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:38 schreef ArnhemCasual het volgende:
Wacht maar tot ze van je gaat scheiden ... Dan plukken die wijven je helemaal leeg.
TS trouwt waarschijnlijk ook maar met 1 persoonquote:Op woensdag 12 april 2006 15:19 schreef Puur het volgende:
ts gaat natuurlijk met minder mensen trouwen en kan natuurlijk ook nog wel bezuinigen tov bovenstaande lijst.
Ik zou geeneens geld willen krijgenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:02 schreef Qwie het volgende:
Wat ik hier vooral mis is dat mensen niet vertellen hoeveel kadootje en geld ze kregen als kado bij de bruiloft. Mijn nichtje heeft mij na haar bruiloft verteld dat ze het bijna breakeven had gehaald! Moet wel zeggen dat ze boerendochter is en dat het gebruikelijk is dat boeren veel geld geven tijdens een bruiloft.
Idem hiero. Altijd dat gevraag om geld. Het is soms je reinste gebedel... afschuwelijk. Hele gedichten wijden mensen er aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zou geeneens geld willen krijgen![]()
Ik trouw omdat ik dat wil, en niet voor de cadeua's
Een spullen krijgen weer je nix aan hebt is lekkerquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:50 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Idem hiero. Altijd dat gevraag om geld. Het is soms je reinste gebedel... afschuwelijk. Hele gedichten wijden mensen er aan, en anders zo'n zielig envelopje
![]()
Op onze kaart staat dan ook: "Cadeautip: Jullie aanwezigheid!".
Inderdaad! Zo hoorde ik mijn collega, toen ze na haar reis terug kwam op het werk, zeggen: "Het feest was leuk maar toen we thuis kwamen, hebben we eerst het geld zitten tellen, super gewoon!"...quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:42 schreef Fastcruiser het volgende:
... bij mij hoeven gasten niets te geven wil ik zeggen... geen kado's en geen geld.
Ik hoor te vaak om me heen dat mensen hopen dat ze winst kunnen maken op hun bruiloft... waar ben je dan mee bezig...
Heb als gast dan al gauw het gevoel dat ik meebetaal aan het feest waar ik te gast ben. Dat gevoel wil ik anderen besparen.
En dan zeker ringen laten maken van 't afvalijzer van Corus en de huwelijksreis naar Texel boekenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:06 schreef x302 het volgende:
WTF 20.000¤ om te trouwen.
Geezes. Foto's? Haal zo'n knul die fotostudies doet. Zijn evengoed en je geeft hem/haar 100¤ en is ie tevreden.
Kaarten? Maak je op de computer en print je zelf.
Auto? Huur zo'n Paardenkoets. Leuker en kost max 300¤ Je hoeft er toch ook niet een hele dag in te rijden !!
Ceremoniemeester? Vraag een vriend.
Eten? Bepaal je zelf, maar huur een zaaltje (150¤) en laat het eten doen door iemand die je kent. Even lekker en kost misschien 1000¤ voor een stuk of 40 mensen.
2500¤ moet toch haalbaar zijn.
Als er mensen willen trouwen voor 20.000¤ bel mij eens, je krijgt wat je ook maar wil en ik stop die resterende 10000¤ wel in mijn eigen zak
niet overdrijven hequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef OnlineGokker het volgende:
Wel veel geld uitgeven aan een huis + inboedel en een auto, maar geld uitgeven voor de belangrijkste dag is overdreven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |