het is litso.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:54 schreef Stofje het volgende:
Ik wilde 'm sluiten. Maar ze gebruikt een PI en de tietenoproep is geplaatst.
Tieten posten, geven wij handige tips.
Whehehe goed ideequote:Op woensdag 12 april 2006 11:55 schreef Herald het volgende:
vertaal wat leuke columns van Fok!
Zou mijn baas daar blij mee zijn als ik hier nu even naakt op kantoor ongegeneerd een foto van mijn tieten ga maken? Heb er zo geen op de plank staan.quote:
Ik denk van wel, eigenlijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:58 schreef Lindatje het volgende:
[..]
Zou mijn baas daar blij mee zijn als ik hier nu even naakt op kantoor ongegeneerd een foto van mijn tieten ga maken? Heb er zo geen op de plank staan.
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:55 schreef Herald het volgende:
vertaal wat leuke columns van Fok!
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:58 schreef Lindatje het volgende:
[..]
Zou mijn baas daar blij mee zijn als ik hier nu even naakt op kantoor ongegeneerd een foto van mijn tieten ga maken? Heb er zo geen op de plank staan.
quote:
Xcuse moi....krijg je als je nog geen eens een kus op de wang mag geven...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:54 schreef Stofje het volgende:
Ik wilde 'm sluiten. Maar ze gebruikt een PI en de tietenoproep is geplaatst.
Tieten posten, geven wij handige tips.
tieten posten staat gelijk aan 10.000 posts.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:59 schreef Lindatje het volgende:
[..]
Xcuse moi....krijg je als je nog geen eens een kus op de wang mag geven...
Ben jij nog Fok! maagd ?
Uhu...bijna...quote:Op woensdag 12 april 2006 12:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tieten posten staat gelijk aan 10.000 posts.
Nou ja ok, niet helemaal.. Maar aangevuld met de posts die je nu hebt kom je wel aan de 10.000quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |