Neem desnoods een PS2 in bruikleen. DQVIII is OMGWTFquote:Op donderdag 13 april 2006 11:12 schreef MMaRsu het volgende:
Omg roy we krijgen net Dragon Quest 8 binnen!
Wil ik toch weer een ps2
die krengen kosten niks meer man, gewoon kopenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neem desnoods een PS2 in bruikleen. DQVIII is OMGWTF
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Nou SC-ers ik heb me daar toch wat meegemaakt gister.. Gister gingen we gamen op school voor een goed doel (en allerlei andere gesponsorde activiteiten) en toen ben ik in school niet goed geworden. Opeens stond de politie enzo in het lokaal met me te praten en ik kon het allemaal niet volgen, ik was super misselijk, draaierig en had hoofdpijn. Naja daarna werd ik met de ziekenauto weggebracht en tijdens de rit wist ik helemaal niks meer, ze vroegen welke dag enzo het was en wanneer ik jarig was en ik wist gewoon echt niks meer. Daarna ben ik in het ziekenhuis onderzocht enzo. Ze hebben daar een hartfilmpje gemaakt en me door zo'n röntgen tunnel gehaald maar ze konden niks vinden. Nu moet ik morgen terug voor een hersenscan. Ik hoop niet dat het een epileptische aanval was zeg..
Damnquote:Op donderdag 13 april 2006 13:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Nou SC-ers ik heb me daar toch wat meegemaakt gister.. Gister gingen we gamen op school voor een goed doel (en allerlei andere gesponsorde activiteiten) en toen ben ik in school niet goed geworden. Opeens stond de politie enzo in het lokaal met me te praten en ik kon het allemaal niet volgen, ik was super misselijk, draaierig en had hoofdpijn. Naja daarna werd ik met de ziekenauto weggebracht en tijdens de rit wist ik helemaal niks meer, ze vroegen welke dag enzo het was en wanneer ik jarig was en ik wist gewoon echt niks meer. Daarna ben ik in het ziekenhuis onderzocht enzo. Ze hebben daar een hartfilmpje gemaakt en me door zo'n röntgen tunnel gehaald maar ze konden niks vinden. Nu moet ik morgen terug voor een hersenscan. Ik hoop niet dat het een epileptische aanval was zeg..
Nouja dat is het probleem. Ik weet er niks meer van, ook in de ambulance wist ik niks meer te vertellen, ook niet meer wat er was gebeurt. Ik schijn nog ondersteund naar de wc gegaan te zijn en een vriend zei dat het leek alsof ik dronken was. Ze vroegen in de ambulance ook nog welke dag en welke maand enzo het was en wanneer ik jarig was. Ik wist dat helemaal niet meer en te beseffen dat je dat soort dingen niet meer weet is heel erg eng.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
God zeg he! Daar schrik je dan wel even heel erg van!
Voelde je na het gebeuren ook tintelingen over heel je lichaam? Alsof je lichaam 'sliep'?
Bedankt, maar omdat ze niks gevonden hebben gister ga ik er niet met al teveel zorgen heen.quote:Damn zeg! Laten we hopen dat er morgen geen vervelende uitkomsten zijnSterkte!
![]()
Gister hoorde ik het allemaal van allemaal klasgenootjes, ik schrok me echt kapot.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]quote:Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nouja dat is het probleem. Ik weet er niks meer van, ook in de ambulance wist ik niks meer te vertellen, ook niet meer wat er was gebeurt. Ik schijn nog ondersteund naar de wc gegaan te zijn en een vriend zei dat het leek alsof ik dronken was. Ze vroegen in de ambulance ook nog welke dag en welke maand enzo het was en wanneer ik jarig was. Ik wist dat helemaal niet meer en te beseffen dat je dat soort dingen niet meer weet is heel erg eng.
Wat ontzettend vaag K_o_c... Sterktequote:Op donderdag 13 april 2006 13:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat was ik ook al van plan. Ik ga vandaag en morgen niet werken.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
[..]
Neem nu maar lekker een dagje rust![]()
Ik was bezig met Warcraft 3 en ik denk hooguit een uurtje. Ik hoop toch echt niet dat het aan het gamen ligt zeg..quote:Op donderdag 13 april 2006 13:33 schreef pkwarts het volgende:
Damn, klote K_o_CHad je zelf ook nog veel zitten gamen?
Hét onderwerp van de school.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef nlboy het volgende:
[..]
Gister hoorde ik het allemaal van allemaal klasgenootjes, ik schrok me echt kapot.
Ik hoop ook voor je dat het geen epileptische aanval was. Iniedergeval veel sterkte!
Dat moet je toch al standaard bij je hebbenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, ik heb zeer waarschijnlijk ook weer werkMag dinsdag op gesprek komen bij de Makro (andere functie nu) en moet meteen paspoort en zorgverzekeraarshit meenemen
Je kan gewoon je ID kaart meenemen, daar staat ook meteen je sofi nummer op.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb normaal gewoon mn rijbewijs bij als ID. Maar deze gast vroeg specifiek naar mn paspoort, dus nemen we die maar mee he
En nee, ik ben geen Pool
Dat zou best eens kunnen kloppen.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:01 schreef mordradead het volgende:
Op mijn zorgpasje staat geloof ik ook mijn sofinummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |