Ik ken dat gevoel niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:27 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb m'n huiswerk afHeerlijk, dat gevoel
of de postbode is te druk met E.R. kijken en DQVIII gamenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
De postbode kan vast mijn huis niet meer vinden..
E.R. en DQVIII zie ik morgen dus pas.
Euhm, als het goed is kan je telefoon dat toch gewoon zelf?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:32 schreef capibar het volgende:
Weet iemand hier of er een soort java programmatje is voor mijn telefoon ( motorola L6 ) die alle bluetooth apparaten in de buurt kan vinden?
Het gekke is dat dat niet zit ingebouwdquote:Op woensdag 12 april 2006 15:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euhm, als het goed is kan je telefoon dat toch gewoon zelf?
Wat een kut apparaat!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:46 schreef capibar het volgende:
[..]
Het gekke is dat dat niet zit ingebouwd.
Ik kan wel een soort "vind mij" signaal afgeven voor 60 seconden, maar ik kan niet bjvoorbeeld alle telefoons in de omgeving bekijken...
Jaquote:Op woensdag 12 april 2006 16:02 schreef Chanty87 het volgende:
Heeft het überhaupt wel BT ondersteuning dan?
Je moet je tekening nog plaatsenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:02 schreef Chanty87 het volgende:
Heeft het überhaupt wel BT ondersteuning dan?
quote:
Het is zo leuk met z'n allen!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:23 schreef Gamedemon het volgende:
Die animal crossing reclameik wist gewoon dat het een game voor meisjes was
dat word nog eens bevestigt
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:29 schreef Egamer het volgende:
[..]
Het is zo leuk met z'n allen!
Het sneeuwt in Venetië.
Ik ga naar m'n vriendinnen, moeder: ga je uit? Meisje: zoiets!
Oeh, daar zijn ze al.
http://www.kaboem.nl/en-c(...)_Animal_Crossing.php
Voor de fans.
iddquote:Op woensdag 12 april 2006 18:23 schreef Gamedemon het volgende:
Die animal crossing reclameik wist gewoon dat het een game voor meisjes was
dat word nog eens bevestigt
inderdaad dan mag hij zich afvragen of het wel goed gaat met zijn zoon/nichtjequote:Op woensdag 12 april 2006 18:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd
Zo'n meisjes reclame,en die was er op, en toen zei mij vader ook al, "Hé! Jij hebt dat spel ook!"![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:32 schreef Egamer het volgende:
Oeh, check mijn sig dan.
Ze praat ZO hoog dat ik er depressief van wordt.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:29 schreef Egamer het volgende:
[..]
http://www.kaboem.nl/en-c(...)_Animal_Crossing.php
Voor de fans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |