Hehe idd, voor One flew over the Cuckoo's nestquote:Op woensdag 12 april 2006 14:19 schreef japzooi het volgende:
[..]
Hé, jij gooide mijn Star Wars eruit dus met jou praat ik niet meer!![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:58 schreef latislos het volgende:
hee je hebt er twee veranderd.. pulp fiction stond op 10...
the godfather '1' bestaat trouwens niet. maak er maar gewoon "the godfather" van..
Grrr. Poepj0ngquote:Op woensdag 12 april 2006 15:14 schreef thewishmaster het volgende:
4. V for Vendetta
Lijkt me geen slecht plan, nu is het ook maar een vul maar iets in topicquote:Op woensdag 12 april 2006 15:13 schreef Ciscus het volgende:
Vanaf nu met plaatjes? Wel zo leuk...
[afbeelding]
Misschien moet er ook es naar de volgorde gekeken worden? Ik bedoel V staat boven Once Upon a Time in the West? Hoe goed V ook is, hij komt bij mij niet eens boven The Godfather uit.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Lijkt me geen slecht plan, nu is het ook maar een vul maar iets in topic![]()
quote:Met Kevin Spacey, Gabriel Byrne en Benicio Del Toro
Na een explosie in een haven vertelt ooggetuige Verbal Kint aan de politie hoe het allemaal zo ver is gekomen. Via flashbacks zien we hoe vijf criminelen bij elkaar gebracht werden bij een "line-up". Ze besluiten hierna samen een overval te plegen. Er lijkt echter iemand achter de schermen de hele bijeenkomst op touw gezet te hebben.
Had je 'mijn' Papillon maar niet weg moeten halenquote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef Gi1337 het volgende:
Waarom steeds mijne weg en niet die andere stomme
mijn excuus, ik wist niet dat dat de regel was, maar vooruit, alsnog:quote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef RedFever007 het volgende:
Kiedis zoek er een plaatje bij![]()
Anders zijn we genoodzaakt om jou suggestie niet te honoreren![]()
Serieus![]()
Gi, kies er nou gewoon één. En niet zeuren dat het eigenlijk één lange film is, want dan ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:07 schreef Gi1337 het volgende:
1. Donnie Darko
2. Requiem for a Dream
3. The Game
4. Das Boot
5. Lord of the Rings (triologie)
6. Reservoir Dogs
7. Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain
8. The Godfather 1
9. Fight Club
10. Pulp Fiction
Ok het is return of the king op 5quote:Op donderdag 13 april 2006 11:29 schreef japzooi het volgende:
[..]
Gi, kies er nou gewoon één. En niet zeuren dat het eigenlijk één lange film is, want dan ken ik er ook nog wel een paar.
En wie de fuck zet The Game over Once Upon a Time in America heen? Dan heb je serieus hulp nodig. Heel serieus.![]()
precies ... Godfather had ik net zo goed kunnen vervangenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:42 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Ok het is return of the king op 5
[afbeelding]
Ps. Smaken verschillen. Sommige mensen vinden mafia verhalen niet cool... en houden meer van Complottheorieverhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |