Hartjes? Dan krijg je alsnog ruzie in de tent natuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 13:03 schreef Isabeau het volgende:Het zijn hartjes geworen
Niet echt mannelijk, maar eh...hij heeft ook niets gedaan om het oude kreng los te krijgen
Trek ook eerst je tuinbroek aan, voor je gaat klussen.quote:
Ruzie? Wij? Welneequote:Op woensdag 12 april 2006 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Hartjes? Dan krijg je alsnog ruzie in de tent natuurlijk
Ik geloof het wel. Alleen als ik dweil dan zie je wel spettertjes op de vloer, maar de wc spettert ook lichtjes als je doortrekt.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:16 schreef Oblivion het volgende:
Of zijn wraak is zoet, en probeert gewoon steeds de hartjes te raken...![]()
Of pist ie sowieso niet recht de pot in?![]()
Voor mij is dat juist de reden om ruzie te makenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ruzie? Wij? WelneeIk weet amper meer wat ruzie is.
En als we een keer ruzie krijgen voo rhet eerst dan kan ik eindelijk na al die jaren weer een keer genieten van goedmaakseks
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar hij is niet boos te krijgenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:17 schreef sanger het volgende:
Voor mij is dat juist de reden om ruzie te maken![]()
Laat het resultaat maar even wetenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar hij is niet boos te krijgen![]()
Ik kan natuurlijk de slaapkamer gaan behangen met dat prachtige hartjesbehang wat ik heb gezien
Zoek maar eens op kleurplaten sites zou ik zeggen.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Niet meegebracht: sjabloontjes.
12,95 voor één stom vlindersjabloontje!Heb je online ook sites waar je dat kan uitprinten?
Nu niet laten doodgaan hequote:Op woensdag 12 april 2006 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, de wc eerst
- een nep plantje voor op de wc (een echte, Tara! )
Je bent wat vergetenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, de wc eerst
Klaarstaan:
- wcbril
- afdekfolie
- muurverf (van dat blauwe eitjes blauw)
- verf voor de deur en het houten plankje (roze)
- rollertjes (voor muur en voor de andere verf)
- bakje
- ammonia en dergelijke
- vlinders om straks op te hangen
- een nieuw lampje (ik had een roze in mijn handen, maar uit piëteit met mijn vriend is het blauw geworden)
- lijm voor de wc-borstelhouder
- een wcrol houder (vorige was stuk)
- een nep plantje voor op de wc (een echte, Tara! )
- een mooi gekleurd doosje voor de tampons etc, oftewel alles wat ik aan het zicht wil onttrekken
Des te meer reden om de bril omhoog te laten staanquote:Op woensdag 12 april 2006 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Isa, je maakt er wel een meisjestoilet van. En dat alles zonder overleg met de heer des huizes.
eh...en wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Isa, je maakt er wel een meisjestoilet van. En dat alles zonder overleg met de heer des huizes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |