Ben je echt boos op je vriend, of............quote:Op woensdag 12 april 2006 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens ook nog witte verf. Hoe kan je het mooist wolkjes maken op het lichtblauwe plafond?
Perfect! Heb ik nog wel. Ik wilde zelf namelijk met een oude lap of zo aan de slag, maar dit klinkt veel beter. Bedanktquote:
Nah, hij houdt van mij, hij vindt (bijna) alles best. En de dominante kleur is lichtblauw, dus zo'n verschrikkelijke wc wordt het nou ook weer nietquote:Op woensdag 12 april 2006 15:47 schreef mhr-zip het volgende:
Ben je echt boos op je vriend, of............![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga trouwens weer aan de slagHandschoentjes aan en de deur en het plankje in de lakverf zetten. Jan de Bouvrie verf
Leuk! Foto?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens vind ik wel dat een toilet een ruimte is die wel extreem gedecoreerd mag worden. Bij ons thuis is het net of je op een toilet in de duinen zit, met achter je de golven, boven wolken en een heuze vlieger, diepe schilderijlijst met schelpen erin...
.
Had je een berichtje geplaatst dan??quote:Op woensdag 12 april 2006 15:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
GMTA!![]()
Check jij je berichtjes op je eigen site wel eens?![]()
Huur een schilder!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens ook nog witte verf. Hoe kan je het mooist wolkjes maken op het lichtblauwe plafond?
Had??? heb!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Had je een berichtje geplaatst dan??
Ja, toen ik vanuit de woonkamer de hal in keek dacht ik ook al: oh, zó roze is het dusquote:
Hij herkent 't niet meer als 'ie terugkomtquote:Op woensdag 12 april 2006 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, toen ik vanuit de woonkamer de hal in keek dacht ik ook al: oh, zó roze is het dus
Staat dat niet op het blik? Of zit dat al onder de verf?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Maar hoe lang moet ik zo'n eerste laag verf nou laten drogen?
Nee, dat is het rare: het staat er niet opquote:Op woensdag 12 april 2006 17:02 schreef buitenbeentje het volgende:
Staat dat niet op het blik? Of zit dat al onder de verf?
Dan moet je Jan de B even mailenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat is het rare: het staat er niet opAlleen dat je 2-3 lagen moet verven en desnoods de eerste laag verdund moet aanbrengen. Maar niets over hoe lang je tussendoor moet wachten.
Anders verf je de binnenkant van de lijstjes ook roze en dan doe je er niks inquote:Op woensdag 12 april 2006 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Het is nog niet afMaar de wc-bril met hartjes staat zo vreselijk lief
Had ik al gezegd dat ik ook 3 goedkope houten schilderijlijstjes heb gekocht en die ook roze heb geverfd? Ik weet nog niet of ik daar foto's of iets van mooie ansichtkaarten in ga doen.
Yep, that's mequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef buitenbeentje het volgende:
Dat is bijna net zo iets als een nieuw wereldrecord lopen en 10 centimeter voor de finish stil gaan staan omdat je niet durft.![]()
Je hebt het beloofd, en ik zit ook te wachten...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, alleen jij
Maar ik vind het zo 'raar'. Je oude (een beetje opgeknapte) wc te fotograferen
Het bewijs...quote:Op woensdag 12 april 2006 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan mezelf niet fotograferen en de wc doe ik pas als ie af is
Als er geen foto's komen wordt die kans natuurlijk ook alleen maar groterquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat ze bang is dat we allemaal bij haar op de wc komen zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |