Ik heb de hele tijd geroepen dat de dominante kleur blauw wasquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef Rewimo het volgende:
En het is lang niet zo roze als jullie ons voorgespiegeld hebben
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef freecell het volgende:
Hij valt me trouwens nog alles mee, ik had iets veel ernstigers verwacht, dit is gewoon lief en leuk!
Ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:58 schreef Isabeau het volgende:Ik zou zo graag gewoon tegeltjes op de vloer willen.
Nou eh, niet denk ik. Ik wilde hier binnen 1-2 jaar weg zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer ga je de rest van het huisje doen, Isa?
quote:
Waar ga je naar toe verhuizen???quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou eh, niet denk ik. Ik wilde hier binnen 1-2 jaar weg zijnMisschien de hal en de badkamer nog
Lief hèquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dit is wel heel.. euh.. 'anders' dan hoe het eerst was.
Brabantquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe verhuizen???
Het is hier in het zuiden heel gezellig
Vraag maar aan Erik
Beetje laatquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:08 schreef Dick-Schaffa het volgende:
dat wordt uitboren, ook leuk!
Groningen uitsluiten?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Als ik daar werk kan vinden kan dat maar zo. Ik sluit alleen de Randstad en Groningen en Friesland uit. En helemaal onder in Limburg vind ik te ver weg (en daar versta ik de senioren ook niet meer).
Ik vond dat donkere met een paar subtile kaarsjes ook wel wat hebben hoorquote:
Wat is er eigenlijk mis met de Randstad?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Als ik daar werk kan vinden kan dat maar zo. Ik sluit alleen de Randstad en Groningen en Friesland uit. En helemaal onder in Limburg vind ik te ver weg (en daar versta ik de senioren ook niet meer).
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met de Randstad?
quote:Voor de puzzelaars, vul drie keer hetzelfde woord in:
.......groepjongere
........debiel
........stad
quote:Voor de puzzelaars, vul drie keer hetzelfde woord in:
Prachtgroepjongere
Prachtdebiel
Prachtstad
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
![]()
Disclaimer: dit is een quote die ik ooit van de frontpage gepikt heb. Het zijn niet mijn woorden
Die kaarsen stonden er alleen omdat ik de lamp niet gerepareerd kreegquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik vond dat donkere met een paar subtile kaarsjes ook wel wat hebben hoor.
Ik kan niet goed tegen stedelijk gebied. Dan ga ik me zo verloren en klote voelen. Ik moet naar een groot bos kunnen wandelen zonder dat daar toevallig de halve Randstad aan het wandelen is omdat er verder geen natuur in de omgeving is. Ik vind steden echt een kwelling. Ik ben een provinciemeisje; geef mij maar schone lucht en fluitende vogels. En bossen waar je gewoon een uur kan wandelen zonder een mens tegen te komen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met de Randstad?
Dat weet ik, maar het waarom is niet belangrijk. Alleen het resultaatquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die kaarsen stonden er alleen omdat ik de lamp niet gerepareerd kreeg
Deze hele post ademt gewoonquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen stedelijk gebied. Dan ga ik me zo verloren en klote voelen. Ik moet naar een groot bos kunnen wandelen zonder dat daar toevallig de halve Randstad aan het wandelen is omdat er verder geen natuur in de omgeving is. Ik vind steden echt een kwelling. Ik ben een provinciemeisje; geef mij maar schone lucht en fluitende vogels. En bossen waar je gewoon een uur kan wandelen zonder een mens tegen te komen.
Ik vind Brabant ook heel erg mooiquote:
Oss:quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen stedelijk gebied. Dan ga ik me zo verloren en klote voelen. Ik moet naar een groot bos kunnen wandelen zonder dat daar toevallig de halve Randstad aan het wandelen is omdat er verder geen natuur in de omgeving is. Ik vind steden echt een kwelling. Ik ben een provinciemeisje; geef mij maar schone lucht en fluitende vogels. En bossen waar je gewoon een uur kan wandelen zonder een mens tegen te komen.
Uhmm, voorlopig niks denk ik..quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom eerst wel een keertje kijken
Zien hoe jij je wc opknapt. Wat ga jij eigenlijk met je wc doen, AR?
Oftewel, Noord Drenthequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neem je mijn weddenschap nou aan Isa?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef freecell het volgende:
Ik wed om een fles droë rooi dat die nepplant dood gaat binnen een jaar, tenzij Maarten hem perongeluk water geeft
Geloof me, Isabeau kan datquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:21 schreef Isabeau het volgende:
- een nep plantje voor op de wc (een echte, Tara! )
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Groot shot van de hierboven getoonde nep plant in pot. Het is absoluut een nep plant, aldus het kassameisje bij de Kwantum. Bij sterven van deze nepplant zal de Kwantum verantwoordelijk worden gehouden.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef freecell het volgende:
Ik wed om een fles droë rooi dat die nepplant dood gaat binnen een jaar, tenzij Maarten hem perongeluk water geeft
Maar verder wel heel erg leuk
Ik wil ook wel zo'n wc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |