Stoke-on-Trent is fout.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:39 schreef highway101 het volgende:
Stoke-on-Trent? Dit zouden zoveel Britse steden kunnen zijn...

Ik dacht aan Bath (van bad) en York (van New) maar die zijn het alvast nietquote:Op woensdag 19 april 2006 21:11 schreef Skande het volgende:
[..]
Stoke-on-Trent is fout.
Er zijn niet zoveel Engelse steden waarbij hint 5 van toepassing is...

Allebei fout, maar je zit hint-technisch de in de goede richtingquote:Op woensdag 19 april 2006 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik dacht aan Bath (van bad) en York (van New) maar die zijn het alvast niet

Dat zei ik zelf ook alquote:Op woensdag 19 april 2006 21:55 schreef Skande het volgende:
[..]
Allebei fout, maar je zit hint-technisch de in de goede richting

Damn youquote:

Toulouse is correct. Excuses voor het late antwoord, maar ik was een weekend weg.quote:Op zondag 23 april 2006 15:17 schreef Skande het volgende:
Gokje, in de hoop op een hint: Toulouse, Frankrijk?

De vorige twee duurden zo langquote:Op maandag 24 april 2006 22:11 schreef maartena het volgende:
Adelaide, Australia
bewijs
Het linksrijden, westerse uitstraling, en het klimaat deed me al snel denken aan Australie.

Dat zeg ikquote:

Ik dacht, laat ik eens een stad aan de Amerikaanse westkust proberen, met een berg in de buurt...quote:

Nee. Verkeerde land sowiesoquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:39 schreef ETA het volgende:
ik vind em wel errug moeilijk, is het Orange, California, USA??
(tevens TVP)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |