Stoke-on-Trent is fout.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:39 schreef highway101 het volgende:
Stoke-on-Trent? Dit zouden zoveel Britse steden kunnen zijn...
Ik dacht aan Bath (van bad) en York (van New) maar die zijn het alvast nietquote:Op woensdag 19 april 2006 21:11 schreef Skande het volgende:
[..]
Stoke-on-Trent is fout.
Er zijn niet zoveel Engelse steden waarbij hint 5 van toepassing is...
Allebei fout, maar je zit hint-technisch de in de goede richtingquote:Op woensdag 19 april 2006 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik dacht aan Bath (van bad) en York (van New) maar die zijn het alvast niet
Dat zei ik zelf ook alquote:Op woensdag 19 april 2006 21:55 schreef Skande het volgende:
[..]
Allebei fout, maar je zit hint-technisch de in de goede richting
Damn youquote:
Toulouse is correct. Excuses voor het late antwoord, maar ik was een weekend weg.quote:Op zondag 23 april 2006 15:17 schreef Skande het volgende:
Gokje, in de hoop op een hint: Toulouse, Frankrijk?
De vorige twee duurden zo langquote:Op maandag 24 april 2006 22:11 schreef maartena het volgende:
Adelaide, Australia
bewijs
Het linksrijden, westerse uitstraling, en het klimaat deed me al snel denken aan Australie.
Dat zeg ikquote:
Ik dacht, laat ik eens een stad aan de Amerikaanse westkust proberen, met een berg in de buurt...quote:
Nee. Verkeerde land sowiesoquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:39 schreef ETA het volgende:
ik vind em wel errug moeilijk, is het Orange, California, USA??
(tevens TVP)
Ja, we hadden nog maar de halve wereld over.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:17 schreef maartena het volgende:
Had ik het nu te makkelijk gemaakt met de laatste hint?
Nee, maar je zit al wel op het goede halfrondquote:
Göteborg, Zweden?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:49 schreef middagdutje het volgende:
[..]
Nee, maar je zit al wel op het goede halfrond![]()
Nee, maar de stad bevindt zich wel op een eiland.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:16 schreef highway101 het volgende:
Bermuda eilanden?
Zal dan wel aan jou liggen (??) Bij mij doen ze het gewoonquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:05 schreef highway101 het volgende:
Die zie ik ook niet
Misschien ligt tinypic eruit? Of ben ik de enige die daar last van heeft?
Ook Massa is niet goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:48 schreef Zephyrus het volgende:
Massa, Italië??
Overigens wel een prachtige omgeving op de foto!!
Chengdu, China is helemaal goed!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:05 schreef maartena het volgende:
Dan is het Chengdu!
Ik zat al te zoeken naar groen/gele taxi's en nu ik op Chengdu zoek zie ik opeens een straat vol van die dingen...... moet haast wel dan
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:09 schreef Zephyrus het volgende:
Havana, Cuba?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:28 schreef highway101 het volgende:
Ziet eruit als ouwe troep. Constanta?
quote:
Je zit inderdaad in de buurt!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:16 schreef rosstek het volgende:
T'is zeker een Voormalige Sovjet Plaats?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:53 schreef highway101 het volgende:
Baku, Azerbeidzjan?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:13 schreef highway101 het volgende:
hmmm... dan zou je uitkomen op Odessa, Murmansk, Archangelsk en Vladivostok...
Hint 3: Dat eiland hoort bij de grootste 25 eilanden ter wereld.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:46 schreef Skande het volgende:
Hint 2: De stad ligt op een eiland.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:03 schreef Jaguarized het volgende:
Mulhouse?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:07 schreef Jaguarized het volgende:
Bordeaux?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:22 schreef Jaguarized het volgende:Ik kijk even of iemand anders het weet.
quote:Ik denk geen moskou, maar ik denk dat het wel een Russisch Orthodoxe Kerk is.... of een Griekse, maar het ziet er niet echt grieks uit in de omgeving. Ik denk dus Oostblok, of een andere voormalige Sovjetrepubliek verder naar het oosten.
Haha, uit Married with Childrenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:10 schreef rosstek het volgende:
Deze moet niet al te moeilijk zijn;
[afbeelding]
Het is hier de laatste tijd wat rustiger, dus misschien is een nieuwe groep wel prima. Aan de andere kant kan het in MEN juist rustiger worden, omdat hier de 'reizigers' vaak langskomen, en daar niet. Dit is overigens slechts een observatie, ik blijf gewoon (part-time)deelnemer en bemoei me niet zo met de rest. Samengevat: Maakt me werkelijk geen zak uitquote:Op maandag 22 mei 2006 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Voordeel van het laatste is dat een grote groep nieuwe users Raad de Stad makkelijker kan vinden. Al kan dat natuurlijk ook een nadeel zijn.
Hmm lastig vraag. Is RDS interesant voor niet zo reislustige mensen? Volgens mij speelt reiservaring toch wel mee om beetje leuk mee te spelen. Voor de standaard Fokker is dit dus niet zo interesant. De TRV lui, moeten dan speciaal naar MEN gaan om te RDS'en. Ik denk dat je netto minder mensen krijgt die meespelen.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
We hebben een nieuw subforum speciaal voor spelletjes, genaamd 'Mens erger je niet'. Mij is gevraagd na te gaan wat de users van Raad de Stad willen. Dus bij deze de vraag:
Willen jullie dat Raad de Stad in TRV blijft, of zien jullie het liever geplaatst in MEN?
Voordeel van het laatste is dat een grote groep nieuwe users Raad de Stad makkelijker kan vinden. Al kan dat natuurlijk ook een nadeel zijn.
Ik zie in ieder geval geen reden om het topic te verplaatsen. Wat mij betreft is Raad de Stad onderdeel van ons kleine, maar gezellige subforum en zo heb ik dat ook altijd gezien.
Om iedereen die regelmatig mee doet/deed een kans te geven te reageren, stel ik voor dat we over een week de balans opmaken.
De balans tot dusver:
Hou maar in TRV:
UIO_AMS
Mag wel in MEN:
...
Maakt me werkelijk geen zak uit:
...
Bij voorbaat dank voor jullie meedenken!
Als ik zo naar het gemiddelde niveau kijk in MEN, vrees ik dat het niveau van RDS wel eens zwaar omlaag kan gaan als het daar naartoe wordt verplaatst of juist compleet genegeerd/ondergesneeuwd gaat worden. Aan de andere kant kan verplaatsing ook een positief effect hebben, dus wellicht is een proefperiode van een paar dagen/week een idee? Ik denk je snel genoeg door hebt of het daar een succes is of niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:Willen jullie dat Raad de Stad in TRV blijft, of zien jullie het liever geplaatst in MEN?
Het heeft wat weg van Florianopolis, Brazilië, maar ik kan geen bewijs vinden...quote:Op maandag 22 mei 2006 11:37 schreef highway101 het volgende:
Hint: Het is in Zuid Amerika.
Ik zat vorige week al in Zuid Amerika te zoeken, dus ik ga nog eens zoeken!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:42 schreef highway101 het volgende:
je zit warm
Ach, het is een spel.... de andere spelletjes met plaatjes zitten ook in MEN, dus waarom deze ook niet? Maar ik laat het uiteindelijk aan de mods over, ik weet het topic echt wel weer te vinden hoor!quote:
Is Goed.... was het een gokje?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:29 schreef highway101 het volgende:
Durban?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:43 schreef highway101 het volgende:
Peniscola? (Spanje)
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:52 schreef De_Hertog het volgende:
Het doet Kroatisch aan. Split?
quote:Op zondag 28 mei 2006 12:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jawel. Gefeliciteerd, je gaat dor voor de kleurenmagnetron.
Nee, het is Boise, Idaho!quote:Op zondag 28 mei 2006 19:55 schreef EagleJ het volgende:
Salt Lake City, UT, USA?
Als ik het de eerste keer had gezien, had ik hem al goed kunnen keurenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:49 schreef De_Hertog het volgende:
En met deze erbij vind ik dat ik de nieuwe mag plaatsenBij deze:
[afbeelding]
Veel succes en plezier iedereen
Klopt, maar de eerste vond ik nog te twijfelachtig om zelf alvast een nieuwe te gaan plaatsen. En ik wilde nu Top Gear gaan kijken dus ik had haastquote:Op zondag 28 mei 2006 20:55 schreef Skande het volgende:
[..]
Als ik het de eerste keer had gezien, had ik hem al goed kunnen keuren![]()
Gdansk, Polen
Ik herkende het helemaal nietquote:Op zondag 28 mei 2006 20:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt, maar de eerste vond ik nog te twijfelachtig om zelf alvast een nieuwe te gaan plaatsen. En ik wilde nu Top Gear gaan kijken dus ik had haast
Overigens is Gdansk uiteraard goed. Ik probeerde jullie nog voor de gek te houden met een foto uit een andere dan de 'bekende' hoek, maar helaas, het niveau ligt nog steeds te hoog
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sienna?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hamburg?
http://static.flickr.com/11/16643151_1145280ddf.jpg?v=0
Las Vegas, USA. Dit is natuurlijk de Venetian Hotelquote:
Dat is uiteraard goed!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:06 schreef ETA het volgende:
[..]
Las Vegas, USA. Dit is natuurlijk de Venetian Hotel
http://toon.heindl-intern(...)s-vegas-venetian.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |